Hh, minä sitten ku ei kukaan muu :D DiipaDaapa ketju.. Sanoo asiansa jos sellasta oN!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Mitä ootta tänää saanu aikaseks? :)

Mä tässä jo odottelin et joku olis tehny "höpö,höpö"-ketjun mut kun ei kuulunu niin ite sit :D

Mä siivosin koko kämpän, en niin perusteellisesti ku piti mut kuiteski on siistiä :D

Pyykkiä pitäs kolme koneellista laittaa viikaten ja kaappiin, sit olis sama homma kuivamaa.
Päivit jo päivällä blogin ja touhusin poikaan kanssa ja isäntä oli likan kanssa ostoksilla abc:lla. :D

Kiva kun tekivät taas lasagnettee ja MINÄ jäin rannalle ruikuttamaan kun en voi syödä :laugh:

Puheripuli olis ja seurakin puuttuu... Mä en vielä jaksas mennä tekee mitään pyykkäystä...

Kulutin jo aikaa laskien mitä kaikkee saa muunneltua karppimaiseksi ja löytyhän niitä kamalan paljon..

En aio lopettaa kirjottamista koskaan... Häiritsen teitä ja piiikkku hiljaa kaikki alkaa vihaamaan mua :vampire::kieh:

NO säälistä vastaan kun kukaan muu ei ;)

Kävin piiiitkällä maastorastatuslenkille, toin kotiin migreenin jonka taltutin ja sitten isäpuolen synttäreille. Nyt kotona ja siivous odottaa... taidan lähteä hakeen leffa nMakuunista :)

Musta on kiva lukea sun "höpö höpö" aloituksia vaikka harvemmin niihin vastaankaan :)! Tänään poika teki historiallisen tempun ja nukkui puoli 9 asti joten mun päiväohjelma meni uusiksi, eli siivouspäivä muuttui velttoilupäiväksi koska siinä ajassa kun oisin siivonnut niin nukuin :D. Joten ollaan vaan ulkoiltu ja leikitty, katottu miehen kanssa leffa kun poika oli päiväunilla, ulkoiltu lisää ja laitettu ruokaa. Eli aikasta rentouttava päivä!

NO säälistä vastaan kun kukaan muu ei ;)

Kävin piiiitkällä maastorastatuslenkille, toin kotiin migreenin jonka taltutin ja sitten isäpuolen synttäreille. Nyt kotona ja siivous odottaa... taidan lähteä hakeen leffa nMakuunista :)

Mä haluisin kans käydä hakemassa mut mattkaa on 40km lähimmälle per suunta joten ehkä ei :whistle:

Mä oon siivonnut koko kämpän, pessy 3 koneellista pyykkiä, tein miehelle savuporo sulatejuustolla höystettyä makaronilaatikkoo (joka muuten tuoksuu ihan taivaalliselta.....) ja kai mä kohta sävellän itelleni jotain pöperöö..Siinäpä ne suurimmat tekemiset.. :) Tulis vaan se mieskin kotia pikkuhiljaa..

No määki vastaan, on tullu vime aikoina nää sun ketjut mulle hyvään aikaan ;)

Mä sain kuin sainkin nakattua sen kuusen pihalle ja imurointia ja järjestelyähän siitä seuras.
Sit innostuin leipomaan, mut en saanu ku yhen piirakan tehtyä ja sit loppu rasva.
Esikoisella oli taas arkarteluhommia, jossa mua ei tarvittu ja kuopus nukkui piiitkät päkärit eli
siskon kanssa sain juoruta puhelimessa ja sain ihania uutisia :)

Nyt lapset kinuaa leffaa & poppareita ja mä alan taipua siihen ehdotukseen... mut se tarkoittaa sitä, että mä vaan roikun netissä, ku mieskään ei oo kotona mua viihdyttämässä :saint:

Musta on kiva lukea sun "höpö höpö" aloituksia vaikka harvemmin niihin vastaankaan :)! Tänään poika teki historiallisen tempun ja nukkui puoli 9 asti joten mun päiväohjelma meni uusiksi, eli siivouspäivä muuttui velttoilupäiväksi koska siinä ajassa kun oisin siivonnut niin nukuin :D. Joten ollaan vaan ulkoiltu ja leikitty, katottu miehen kanssa leffa kun poika oli päiväunilla, ulkoiltu lisää ja laitettu ruokaa. Eli aikasta rentouttava päivä!

No on ollu aika rentoa juu :D Mulla taas oli velttoilua tonne 14 asti ja sit sain sohlattua täällä jotain :D

Siivonnut (+erittäin variseva joulukuusi pihalle, ja joulukoristeet pois), tehnyt ruokaa (ja syönytkin sitä:D), pessyt kaksi koneellista pyykkiä, katsonut lasten kanssa elokuvaa (lue:surffaillut samalla 2+:lla:D), pelannut yhden xbox monopoly pelin lapsen kanssa. Siinä kai tämän päivän saldo. Nyt tulin taas purkamaan mitäs nyt addiktiotani:D

Ihanaa kun on vapaapäivä!! Ja parasta on se, että yhden työpäivän jälkeen on jo taas viikonloppu! :)

Mulla on lasagne hautumassa, samoin riisipuuro, ja marjoja keittelen kiisseliä varten parhaillaan. Kohta katson vuokraamani Kuulustelu-leffan.

No määki vastaan, on tullu vime aikoina nää sun ketjut mulle hyvään aikaan ;)

Mä sain kuin sainkin nakattua sen kuusen pihalle ja imurointia ja järjestelyähän siitä seuras.
Sit innostuin leipomaan, mut en saanu ku yhen piirakan tehtyä ja sit loppu rasva.
Esikoisella oli taas arkarteluhommia, jossa mua ei tarvittu ja kuopus nukkui piiitkät päkärit eli
siskon kanssa sain juoruta puhelimessa ja sain ihania uutisia :)

Nyt lapset kinuaa leffaa & poppareita ja mä alan taipua siihen ehdotukseen... mut se tarkoittaa sitä, että mä vaan roikun netissä, ku mieskään ei oo kotona mua viihdyttämässä :saint:

Mitäs uutisia? :) Kuullostaa leffa/poppari ilta kivalta :D
Mä taas en sitten saanu aikaseks ottaa pois kuusta eli menee huomiseen :)

En mitään. Tai nukuin johonkin klo 16 asti ja sit söin tonnikalapastaa, kun mies oli tehnyt. Sit mä puin muksulle päälle, kun se lähti mummon kanssa konserttiin ja nyt mä oon tässä. Muutaman tunnin sisään meen taas duuniin.

[QUOTE="Kenguru";22836150]Siivonnut (+erittäin variseva joulukuusi pihalle, ja joulukoristeet pois), tehnyt ruokaa (ja syönytkin sitä:D), pessyt kaksi koneellista pyykkiä, katsonut lasten kanssa elokuvaa (lue:surffaillut samalla 2+:lla:D), pelannut yhden xbox monopoly pelin lapsen kanssa. Siinä kai tämän päivän saldo. Nyt tulin taas purkamaan mitäs nyt addiktiotani:D[/QUOTE]

:laugh:
Joo, mäki siivosin, 2+ auki koko ajan tässä keittiössä ja aina ohi mennessä kurkkasin onko tullu mitään uutta :whistle:

Yhteistyössä