Saatteko te kiksit posliinitoosistanne?

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
No nyt kaikki akat, naiset, rouvat ja neidit kasvattamaan karvat Lunaticin iloksi ettei hänen tarvitse puida toisten karvattomuutta täällä. Tämä on KÄSKY ja jokaiselle ehdoton noudattaa, ei siis kysellö haluaako joku vaan tämä täytyy tehdä, yleisen hyvän ja kansallisturvallisuuden nimissä!

Höylät ynnä muut vermeet roskiin ja puskat esiin!
Vapauttakaa Karvat! :attn:

Ja tasa-arvon nimissä, annetaan kaikkien rehottaa!

"noh"
Olen monen miehen kanssa seurustellut ja sekstaillut eikä yksikään ole välittänyt olenko ollut posliini vai antanut rehottaa. Ihan "yhtä hyväää" se on jokatapauksessa. Tämä posliinin ylistys on ihan naisten oma juttu ja karvanpoistoaineiden kauppaajien ja trimmaajien oma markkinointikeino.

peesi
Alkuperäinen kirjoittaja mitäs näppypillu?;22835929:
Ei ole kateutta vaan sääliä, kaikilla posliini vittusilla on näppyjä pillu täynnä niin kuin sinullakin, ilman kuvaa ei kukaan usko sinun valheita.
En usko, että poslareita on ilman näppyjä. Eli kuvaa kehiin, jos omaa sellaisen siloisen posliinin...

Leukistinen aksolotli
Alkuperäinen kirjoittaja mitäs näppypillu?;22835929:
Ei ole kateutta vaan sääliä, kaikilla posliini vittusilla on näppyjä pillu täynnä niin kuin sinullakin, ilman kuvaa ei kukaan usko sinun valheita.
Ihan hauska yritys. älkää nyt alkako kuvia kumminkaan postaamaan.

"vieras"
mä kanssa kerran erehdyin sheivaa, siis ihan tuolta alhaalta emättimen ympäriltä ja sit tästä etukolmiosta. Kauheet kutisevat punaiset näppylät tuli ja jo kova ja karhea kutittava sänki seuraavana päivänä!! Ei ikinä enää, yöks. Onneks mulla ei nyt niin paljon ole niitä karvoja. Ku on luomuna, ei kutita eikä pistele.

lol
[QUOTE En usko, että poslareita on ilman näppyjä. Eli kuvaa kehiin, jos omaa sellaisen siloisen posliinin...

tasa arvon nimissä sitten kuvia kehiin,jotka väittävät ettei sheivaamattomat pillukarvat rehoita

oletpas paskakasa
[QUOTE="vieras";22835961]Mulla ainakaan ei ole mitään tarvetta todistella sitä sulle.[/QUOTE]

Päätit sitten sen tulla sanomaan, tulepa face to face sanomaan se minulle niin sivaltelen ruoskalla sinua sinne ja tiedät miltä se tuntuu vitun idiootti posliini vammainen.

Yhteistyössä