Hauskaa Joulunajan päätöstä kaikille!
Kerrotaan nyt kaikille vielä, että sen verran NCM:n esille tulo tässä ketjussa kuitenkin vaikutti, että halusin ehdottaa hieman enempääkin tutustumista, ihan vain julkisesti vain tuolla baarissa. Esittäydyinkin vähän enemmän jo itsestäni paljastaen: Nimim. "Tosikarkoituksella Buddy 29v", ja onnistuin paitsi toimittamaan tapaamisen koordinaatit, myös suostuttelemaan hänet ns. nettitreffeille. Kun koko tilanne sattui muutenkin menemään kuvanauhalle, niin samapa tuo, että sen avoimesti täällä itse kerron, ennenkuin joku sen kuitenkin nettiin laittaa.
Eli eipä mulla ennenkään ollut paljoa kerrottavaa, MUTTA NYT ON :
[video=youtube;EJ2WV3700Is&NR=1]http://www.youtube.com/watch?v=EJ2WV3700Is&NR=1[/video]
P.S.
Sen vain haluan sanoa, että ihan hyvällä mielellä ja hyvää mieltä tässä on kaikille haluttu, toivottavasti kenenkään tarvitse tästä mieltään pahoittaa tms.
Lunatic, kiitokset ketjun käynnistämisestä. Et tosiaankaan ole mikään suoraviivainen typerys, joksi jotkut sanovat. Usein pikemmin erityisenkin
murtoviivainen tomppeli, jollaisen perässä minä ainakaan en jatkuvasti pysy.
"äiti 44v", kiitokset inspiroivasta yhteistyöstä ja musiikista - noista viimeisistä erityisesti noteerasin tuon "Genesis - Mama":n. + "Sleight Ride"
Ja terveisiä monille muillekin (kuka nyt sattuu näkemään) mm.
Jehnny Tightlips
Aamuäree - tietty
BKM (muinoin)
.
.
niin...Björn - sinulle myös terveisiä Eino Leinon sanoin - vai sanoinko?
.
.
ja
last but not least:
Non Compos Mentis - menninkäinen, whipperwill
Niin outoa kuin onkin, on alkanut tuntua, että meillä voi joka tapauksessa olla jotain yhteistä. Vännen, ser du vad jag ser? Koetetaan pärjätä silti. Mut ei tehrä siitä ny numeroo.