<<< DISKO disko JOULUN DISKO >>>

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Randomi Buddy
Vihdoinkin oikeilla treffeillä!! Ja vierellä joku, joka kuuntelee ja voin purkaa sydäntäni:

[video=youtube;R0UT2MpdWnc]http://www.youtube.com/watch?v=R0UT2MpdWnc[/video]

P.S. Huomasin vasta, että tornin kanttiini onkin jo kiinni. Tuotko omat munkit mukanasi.

äiti 44 v
Suhteellisen vittumaisen päivän päätteeksi haluan nähdä hymyileviä, iloisia miehiä... ja niitähän minä näen! Tässä peräti neljä.
Vaikea päättää kumpi on hurmaavampi, David (DAVE!) vaiko Eddie!? Otan molemmat (nuorina ja terveellä maksalla, tietenkin).

Van Halen - Jump
http://www.youtube.com/watch?v=wlq0lYB3iSM&feature=related

Randomi Buddy
Niin ja jos rehellisiä edelleen ollaan, niin sun pileethän tässä on kyseessä: Saat kutsua ketä haluat.

[video=youtube;BzD0nd7tzNI]http://www.youtube.com/watch?v=BzD0nd7tzNI[/video]

Randomi Buddy
Varoitan, ei sovi alaikäisille.... Siksi laitan vain linkin, en videota tähän suoraan. Biisi on Placebon Protége-moi.
Ja tuoko on sinun käsityksesi Lumevaikutuksesta??!!

(jos niin, niin jos nyt et sitten kuitenkaan mitään homeopatiavideoita ainakaa enää...)

Ketju näemmä etenee kuitenkin yhä. Aika hyvin peräti siinäkin mielessä, että minä - onneksi sentään jo monta sivua sitten - pistin ihan vain taltiointeja laskenkamarista. Ei äitikään silloin kyllä suostunut puhumaan mitään äidinvaistoista...

Tuo ei kuitenkaan tainnut olla "Official Video" - mutta meniköhän tuossa geneerinen substituutio ihan vahvistetun luottelon mukaan?

Tosin jo minä olisin potilas, niin kyllähän siinä minun etuanikin on ajateltu. En paheksu siis, en toki.

Minulla menee tämä kommentonti, nyt tällä tavalla äkkiseltään ihan sijaistoimintaa muistuttavaksi toiminnaksi. Ajatus kyllä vähän katkoa - ja harhaileekin - mutta puhetta tulee...ainkain jonkin aikaa...ehkä olisikin parempi siirtyä tältä musiikkiterapeutin harhapoluilta poliitikoksi....oljenkortena tietysi olisi epätoivoinen yritys palata ikäänkuin alkuperäiseen aiheeseenkin...

No. Tässä vaiheessa: Kaikille kierros mun piikkiin: REd Bull:ia - olkaa hyvä - piiki on auki - se antaa siivet!

Aiti 44v puolestaan voi tarpeen vaatiessa määrätä osalle porukkaa vaikka jotain sedatiivista

[video=youtube;yB9B4pMw8zc]http://www.youtube.com/watch?v=yB9B4pMw8zc[/video]

Non compos mentis
Ja tuoko on sinun käsityksesi Lumevaikutuksesta??!!

(jos niin, niin jos nyt et sitten kuitenkaan mitään homeopatiavideoita ainakaa enää...)

Ketju näemmä etenee kuitenkin yhä. Aika hyvin peräti siinäkin mielessä, että minä - onneksi sentään jo monta sivua sitten - pistin ihan vain taltiointeja laskenkamarista. Ei äitikään silloin kyllä suostunut puhumaan mitään äidinvaistoista...

Tuo ei kuitenkaan tainnut olla "Official Video" - mutta meniköhän tuossa geneerinen substituutio ihan vahvistetun luottelon mukaan?
Protège-Moi - Wikipedia, the free encyclopedia

"The original music video for "Protège-Moi", directed by Gaspar Noé, was never officially released as it was too sexually explicit to be shown, featuring uncensored nudity, heavy petting, fellatio, and cunnilingus. The video eventually put out for the song is an extract from the Soulmates Never Die (Live in Paris 2003) DVD."

Randomi Buddy
Biisin otsikkoa, tarkoitusta ja tuota sisältöä (siis sitä tekstuaalista :xmas:) tässä lähinnä olen pyöritellyt mielessäni.

"protect me from what i want", eli siis miltä?

Videosta suoraaviivaisesti ajateltuna vastaus tuntuisi olevan simppelisti: VD

Tekstin viitekehys noin muuten kuulostaa enempi liittyvän eksistentialismiin. Ranskankieli ja Jean-Paul Sartre kun myös assosioutuvat mukavasti yhteen.

Yleensä vain kun ihminen on rauhassa, yksin ja hiljaa, alkaa olemassaolon paino tuntua ja tällaiset kysymykset hiipiä mieleen. Tuo biisi kuvasi kuitenkin enempi juoksua (turhauttavasssa) oravanpyörässä. Vaikka ihmisen päivät täyttyvät kaikesta tekemisestä, ettei mitään tärkeitä kysymyksiä ehdi miettimään, niin silti vain ilmeisen addiktiivsen epätoivoisesti yritettään vain lisää.

Ja jotta tästä tekemisestä saisi vapaata, ihminen yrittää vain vielä enemmän, oikein yrittää olla vapaakin, vaikkei ehkä osaisi määrittää mistä pitäisi olla vapaa/suojasssa/suojeltu. Omalta yltiöpäiseltä "rentoutumiselta"ko?

Toisaalta esitetään, että eksistentiaalinen ahdistus johtuu kuolemanpelosta. Siinä mielessä "protect me from what i want" kyllä myös toimii. Se voi pakonomaisestikin ajaa liikkeelle, tekemään, todistamaan elossa olemista.

On myös näkemys, että ahdistus syntyy, kun elämästä katoaa (tai ovat kovin rajoittuneet) kaikki mielekkyyden kokemusta synnyttävät tekijät (ihmissuhteet, työ, harrastukset yms.) Taipuisiko "protect me from what i want" jotenkin siihenkin?

Voisihan tosin kyse olla siitäkin, että yksilöä pitäisikin suojella eksistentialismilta, vaikka se kovin viehättäisikin. Eksistentialismissa yksilöllä kun on näin täysi vastuu luoda merkitys omalle elämälleen, ja se voi luoda suorituspaneita, mikä ei sovi ollenkaanhyvään musiikiinkaan.

Itse en ehkä ole siis niinkään eksistentialisti, vaan pitäyden edelleen perinteisemmissä filosofisissa näkemyksissä, kuten rationalismissa ja empirismissä. Tästä onkin enää lyhyt aasinsilta siihen jo mainostamaani perinteisempään harmoniakäsitykseen.

Tavallaan seuraava on aivan yhtä toimiva biisi:

[video=youtube;VaBDomg9a8U]http://www.youtube.com/watch?v=VaBDomg9a8U[/video]

Ja erityisesti sinulle, "äiti 44 v" - huomaathan tuolta alta "Parhaat kommentit" kohdasta: Kyllä joku std. merijalkaväen kaveri, tai vaikkapa joku Daisari Sussein myös voi tälläistakin biisiä ihan suoraselkäisesti kehua. Jään mielenkiinolla odottamaan kommenttejasi.

joku randomeista
Joku nosti esiin ihanan Kate Bushin.. osaisko joku linkittää mun puolesta Wuthering heights?

Uudemmista biiseistä voiko joku linkittää The Storm, BSE.
Kiitos avusta, mä en osaa linkittää. Ja mieletöntä fiilistä musiikin parissa kaikille! :)

Yhteistyössä