Lunatic
Avasin nyt ton elloslinkin, eikä ne vaatteet edes olleet kovin houkuttelevia. Minun mielestä. Ajattelin että oisivat värikkäitä ja herkullisia edes.
opcorn:
opcorn:
Toivottavasti haaveesi toteutuu.Ei siis ole tulossa vauvaa eikä suunnittella, mutta haaveissa on saada edes yksi lapsi lisää joskus.
No mä otin kaikki käsityön ja kuvaamataidon valinnaiset ja menin opiskelemaan muotoilua. Lukiossakin opiskelin kaikki kuvaamataidon kurssit ja kävin, vapaavalintaisina suorittamassa mm. metallityö, keramiikka ja hopekorukurssin. Verenperintö on kova, käsityöläiset on käsityöläisiä.Kuka kaistapää ottaa valinnaisena kässän.l Varmaan juuri sellaset joilla on taipumus kaikenlaisiin psykopaattisiin pakkomielteisiin. "hähää, neulonpa tulevalle miehelleni arvi lindille sukkasetin Menemme naismisiin kun pääsen yläasteelta!"
on mielestäni tyhmää hankkia lasta ilman parisuhdetta.Pitääkö asia vääntää ratakiskosta vai riittääkö edes se? Mulla on ollut vauvakuume jo 7 vuotta ja olen kyllä siitä kertonut täälläkin. Ei ole mikään uusi asia mun halu saada lisää lapsia. Se ei kuitenkaan ole sama asia kuin haluta parisuhdetta. Mä en todellakaan nyt halua mitään parisuhdetta, ei miehiä jaksa pidempään kattella koska jokaasessa on aina jotakin vikaa ja hermot niitten kans menee. Ja ei, en väitä olevani täydellinen, mutta sen verran paskaa olen niskaani saanut, että kiinnostus parisuhteeseen on tasan nolla.
Miten niin?on mielestäni tyhmää hankkia lasta ilman parisuhdetta.