En sitten voinut vastustaa kiusausta vaan tilasin ellokselta vauvanvaatteita

"vieras"
[QUOTE="outoa";22831677]miten niin olen?[/QUOTE]

No minäkin sivullisena ymmärsin helpon kysymyksen. Voin suomentaa sen sinulle, että kuka tässä on marttyyri ja hän viittasi tällä SINUUN. Tajusitko!!!!

Lunatic
[QUOTE="vieras";22831688]Montakos vuotta opiskelit käsitöitä? Meinaan vauvanvaatteet kuulu valinnaiskässään ;)[/QUOTE]

Kuka kaistapää ottaa valinnaisena kässän!!! Varmaan juuri sellaset joilla on taipumus kaikenlaisiin psykopaattisiin pakkomielteisiin. "hähää, neulonpa tulevalle miehelleni arvi lindille sukkasetin Menemme naismisiin kun pääsen yläasteelta!"

"vieras"
Kuka kaistapää ottaa valinnaisena kässän.l Varmaan juuri sellaset joilla on taipumus kaikenlaisiin psykopaattisiin pakkomielteisiin. "hähää, neulonpa tulevalle miehelleni arvi lindille sukkasetin Menemme naismisiin kun pääsen yläasteelta!"
No mä otin kaikki käsityön ja kuvaamataidon valinnaiset ja menin opiskelemaan muotoilua. Lukiossakin opiskelin kaikki kuvaamataidon kurssit ja kävin, vapaavalintaisina suorittamassa mm. metallityö, keramiikka ja hopekorukurssin. Verenperintö on kova, käsityöläiset on käsityöläisiä.

"vieras"
En enää ikinä tilaa Elloksen riepuja. Minulle ei toimiteta tilausta tuohon kilometrin päähän postiin vaan menee 25 kilsan päähän johonkin Siwaan. Autottomana ajattelen näin, että kivoja ryysyjä löytyy muualtakin.

"outoa"
[QUOTE="vieras";22831696]No minäkin sivullisena ymmärsin helpon kysymyksen. Voin suomentaa sen sinulle, että kuka tässä on marttyyri ja hän viittasi tällä SINUUN. Tajusitko!!!![/QUOTE]

öö tajusin,,kysyin vasta kysymyksen miten niin olen marttyyri kun kerroin omasta kokemuksesta

"vieras"
[QUOTE="outoa";22831724]öö tajusin,,kysyin vasta kysymyksen miten niin olen marttyyri kun kerroin omasta kokemuksesta[/QUOTE]

No öö.. tiedätkö edes mitä sana marttyri tarkoittaa? Etkö osaa nähdä omassa tekstissäsi marttyyrin piirteitä. Ihme outo hyypiö olet.

"outoa"
[QUOTE="vieras";22831740]No öö.. tiedätkö edes mitä sana marttyri tarkoittaa? Etkö osaa nähdä omassa tekstissäsi marttyyrin piirteitä. Ihme outo hyypiö olet.[/QUOTE]

hyypiö taidat olla sinä..

Lunatic
[QUOTE="vieras";22831710]No mä otin kaikki käsityön ja kuvaamataidon valinnaiset ja menin opiskelemaan muotoilua. Lukiossakin opiskelin kaikki kuvaamataidon kurssit ja kävin, vapaavalintaisina suorittamassa mm. metallityö, keramiikka ja hopekorukurssin. Verenperintö on kova, käsityöläiset on käsityöläisiä.[/QUOTE]

No kuyvaamataidon ymmärränkin.
Kunhan vitsailin, hienoa että käsityötaidot elää sukupolvelta toiselle.

[QUOTE="vieras";22831745]Scarlett haluaa niin paljon parisuhdetta ja nyt myös lasta... Ei kannata kumpikaan.[/QUOTE]

Pitääkö asia vääntää ratakiskosta vai riittääkö edes se? Mulla on ollut vauvakuume jo 7 vuotta ja olen kyllä siitä kertonut täälläkin. Ei ole mikään uusi asia mun halu saada lisää lapsia. Se ei kuitenkaan ole sama asia kuin haluta parisuhdetta. Mä en todellakaan nyt halua mitään parisuhdetta, ei miehiä jaksa pidempään kattella koska jokaasessa on aina jotakin vikaa ja hermot niitten kans menee. Ja ei, en väitä olevani täydellinen, mutta sen verran paskaa olen niskaani saanut, että kiinnostus parisuhteeseen on tasan nolla.

[QUOTE="hei";22832812]Koska tulee vaavi? Ainahan se voi olla tulollansa kun paneskelee varsinkin kun sinkkuna tuskin e-pillereitä popsii.[/QUOTE]

Ihan vain tiedoksi sulle, että mä syön pillereitä. Miksi sinkku ei voisi syödä pillereitä?

"hei"
Lopeta ihmeessä ne hyvä nainen. Täällä on paljon ollut juttua siun kiukkuisuudesta ja iso osa voi johtua noista pillereistä.

Hormoonit ei sovi kelleen. Mieti millaisia miehet olisivat jos heillä olisi hormonaalinen ehkäisy käytössä.

:)
Itse huusin huutonetistä vauvanvaatepaketin vaikka en ollut raskaana eikä mies edes tahtonut vielä silloin lasta. Vuoden päästä siitä sitten raskauduin :)ja vaatteille ei ollut käyttöä koska tulokas oli tyttö ja vaatteet pojan :LOL:

taustallasi
Pitääkö asia vääntää ratakiskosta vai riittääkö edes se? Mulla on ollut vauvakuume jo 7 vuotta ja olen kyllä siitä kertonut täälläkin. Ei ole mikään uusi asia mun halu saada lisää lapsia. Se ei kuitenkaan ole sama asia kuin haluta parisuhdetta. Mä en todellakaan nyt halua mitään parisuhdetta, ei miehiä jaksa pidempään kattella koska jokaasessa on aina jotakin vikaa ja hermot niitten kans menee. Ja ei, en väitä olevani täydellinen, mutta sen verran paskaa olen niskaani saanut, että kiinnostus parisuhteeseen on tasan nolla.
on mielestäni tyhmää hankkia lasta ilman parisuhdetta.

Yhteistyössä