En sitten voinut vastustaa kiusausta vaan tilasin ellokselta vauvanvaatteita

"vieras"
Kyl munkin kapiokirstussa oli jotain vauvoille ja lapsille suunnattuja juttuja... paaaljon ennen lapsia ja parisuhdetta :D esim. Marimekon työharjoittelussa ostin semmonen ruokalapun, sukat, bodyn ja käsityöläisellä ollessani sänkyvaatesetin.. sai niin halvalla :xmas:

Lunatic
Minä mietin tuota kans aika pitkään, mutta pohjustan ajatustani: minä olen vanha ihminen ja jos kun olin siinä iässä, että lapsista haaveilin, ei ollut näitä nettikauppoja vissiin olemassakaan. Joten jos olisin tehnyt jotain samantapaista kuin ap, olisin jostain kaupasta ostanut potkuhousut, ensin niitä hypistellen ja sitten mieliteolle periksiantaen. Joten tuntuuko sinusta ja Lunaticista tämä ostotapa, nettikaupasta, joten oleelliselta? Vai yleensä se, että ostetaan vauvanvaate vaikkei ole vauvaa tulossa?
Täytyy myöntää että se että tilaa oikein netistä olemattomalle vauvalle vaatteita (monen vaatteen sarjan) tuntuu omituisemmalta kuin se että ostas yhden vaatteen ohimennen jostain kaupasta. Mutta että oikein "alotuspaketti" jossa on monta vaatetta ja sitten ryhtyy tilaamaan sitä, odottaa tilausta ja hakee sen postista.. kyllä se kuulostaa hullulta.

Täytyy myöntää että se että tilaa oikein netistä olemattomalle vauvalle vaatteita (monen vaatteen sarjan) tuntuu omituisemmalta kuin se että ostas yhden vaatteen ohimennen jostain kaupasta. Mutta että oikein "alotuspaketti" jossa on monta vaatetta ja sitten ryhtyy tilaamaan sitä, odottaa tilausta ja hakee sen postista.. kyllä se kuulostaa hullulta.
Saan kiinni ajatuksestasi (enkä tarkoita ap:tä loukata) ja ymmärrän mitä tarkoitat. Hullu on liian voimakas sana kuitenkin. En tiedä voiko sitä yhtään verrata siihen, että ihminen joka ei ollenkaan osaa piirtää, ostaisi jonkun maalauspaketin sen toivossa, että oppisi tai minä olen ostanut hameen, johon toivoin mahtuvani, enkä vieläkään mahdu, 15 vuotta myöhemmin. Ei se toivoaksen hullua ole, en osaa sanoa parempaa sanaa. Toiveikasta, joskus liian toiveikasta.

Lunatic
Saan kiinni ajatuksestasi (enkä tarkoita ap:tä loukata) ja ymmärrän mitä tarkoitat. Hullu on liian voimakas sana kuitenkin. En tiedä voiko sitä yhtään verrata siihen, että ihminen joka ei ollenkaan osaa piirtää, ostaisi jonkun maalauspaketin sen toivossa, että oppisi tai minä olen ostanut hameen, johon toivoin mahtuvani, enkä vieläkään mahdu, 15 vuotta myöhemmin. Ei se toivoaksen hullua ole, en osaa sanoa parempaa sanaa. Toiveikasta, joskus liian toiveikasta.
kuulostaa vaan surulliselta ja pöpihköltä, joten turha taas haistatella jos kaikki ei näe järjen tai edes tunteen valoa tossa tilauksessa.

Tietysti saahan sitä tilailla vaikka paskasia alushousuja jos niikseen tulee, mutta onko sekään muiden mielestä söpöä, se on eri asia.

Mutta en minä Scarlettille mitään pahaa halua, tietenkään. Ja toivon että saa vauvan niihin vaatteisiin piakkoin.

"hmmm"
no ei minusta noita voi verrata. sehän on oiva kannustin ostaa kokoa M-olevat housut, jos on kokoa XL.

ap tyrkkää treffi-ilmoitusta vaan meneen eikä siellä poraa. suomi24 ja mitä kaikkia niitä nyt on. paino sanalla "tositarkoituksella" ja siellähän on kohta "haluan lapsia". muista rastittaa se.

"vieras"
Mä en nyt oikein tajua, mikä tuossa on niin kamalaa? Tai miksi miehen pitäisi säikähtää? Ei kai niitä vaatteita tarvitse ensimmäisillä treffeillä esitellä, tai vauvahaaveistaan sen kummemmin avautua. Eihän jonkun tapailu tarkoita sitä, että olettaisi siitä välttämättä tulevan mitään vakavampaa, tai että tahtoisi juuri kyseisen ihmisen kanssa lapsia hankkia. Mutta miksei suht alusta saakka saa olla selvää, että joskus vielä haluaa lapsia? Eihän nuo vaatteet sen kummemmasta kerro.

Lunatic
[QUOTE="hmmm";22831513]no ei minusta noita voi verrata. sehän on oiva kannustin ostaa kokoa M-olevat housut, jos on kokoa XL.

ap tyrkkää treffi-ilmoitusta vaan meneen eikä siellä poraa. suomi24 ja mitä kaikkia niitä nyt on. paino sanalla "tositarkoituksella" ja siellähän on kohta "haluan lapsia". muista rastittaa se.[/QUOTE]

Turha ehdottaa. Kerran ehdotin että laittaisi deitti-ilmotuksen kun maailma ja nettihän on miehiä pullollaan, mutta siihen ei kuulemma rupea.

viiras
Mun mielestä on jokseenkin surullinen aloitus. Scarletin kaipuu saada vauva paistaa tänne etelään asti... Voi hyvä nainen, miksi kerrot täällä niin paljon ja sitten olet pahoitat mielesi kun saat typeriä kommentteja.
Mä en tykkää sun palstapersoonasta juurikaan, mutta uskon että irl tultaisiin toimeen ihan hyvin. En kyllä nyt ymmärrä miksi lisäsin tuon typerän viimeisen lauseen tai tämän vielä typerämmän selittelevän lauseen tänne perään. :D

"hmmm"
Turha ehdottaa. Kerran ehdotin että laittaisi deitti-ilmotuksen kun maailma ja nettihän on miehiä pullollaan, mutta siihen ei kuulemma rupea.
no eiköhän sieltä perähikiältä joku paavo sit löydy skaarletille.

pienissä kaupungeissa vaan on se "vika" et kaikki tuntee kaikki ja jos joku ei tunne, sille kerrotaan. en sit tiedä kuin haluttua ja kuumaa kamaa ap on miesten keskuudessa omalla kylällään, mut voisin veikata ettei se huonookaan tekis laajentaa hakuaan hieman pidemmälle ;)

ikää oli
[QUOTE="hmmm";22831427]anteeks mutta mulla on ;) itseasiassa pullat uunissakin jo :D neljättä kertaa :D

mäkin haaveilin vauvoista, ala-asteella. ja olin niin kovin varma, että just mun pikkusiskon kärrit säästetään mun lapsille, kun ne oli niin ihanat, mutta toisin kävi ;)[/QUOTE]

,,Mun mieelstä tämä jos jokin on säälittävää...
Miten sä oikeesti kehtaat?

yks harmaa
[QUOTE="hmmm";22831435]joo, siis se ettei ole vielä sitä miestäkään, tuntuu hieman "oudolta" :D

mä ainakin miehenä pelästyisin yh-mammaa kekä ostelee sinkkuaikanaan vauvanvaatteita![/QUOTE]

Eiks se ois miehen vinkkelistä hieman pelottavampaa et nainen alkais heti seurustelun myötä osteleen vauvalle vaatteita..siinä niinku oletettas et juu just tämä mies siittää mut..??

"vieras"
Eiks se ois miehen vinkkelistä hieman pelottavampaa et nainen alkais heti seurustelun myötä osteleen vauvalle vaatteita..siinä niinku oletettas et juu just tämä mies siittää mut..??
Mitä outoa siinä on. Vielä 90-luvulla tehtiin käsityötunneilla vauvanvaatteita "kapiokirstuun". Ainahan naisten tehtäviin on kuulunu jonkinlaisten kapioiden kerääminen.

"Pojan äiti"
Saakeli, kyllä minäkin olen monta kertaa meinannut tilata jotain söpöjä tyttöjen vaatteita, vaikka minulla ei tyttöä olekaan. NIIIIIN kyllästynyt noihin rumiin poikien vaatteisiin.... :D

Lunatic
[QUOTE="hmmm";22831598]no eiköhän sieltä perähikiältä joku paavo sit löydy skaarletille.

pienissä kaupungeissa vaan on se "vika" et kaikki tuntee kaikki ja jos joku ei tunne, sille kerrotaan. en sit tiedä kuin haluttua ja kuumaa kamaa ap on miesten keskuudessa omalla kylällään, mut voisin veikata ettei se huonookaan tekis laajentaa hakuaan hieman pidemmälle ;)[/QUOTE]

Näin juuri, kyllä kannattaisi oikeesti heittää nyt vaan verkot veteen jos vauva on haaveista suurin. Ei ne siittiöt itsestään siellä kylillä kohtuun kävele.
Siellä voi moni mies deittipalstoilla toivoa ihan samaa asiaa kuin Scarre.

Minun mielestäni tuossa ei ole mitään outoa. Itsekin olen monta kertaa meinannut ostaa vauvanvaatteita, mutta ainakin toistaiseksi on jäänyt vielä ajatuksen tasolle. minullekaan ei siis ole tällä hetkellä vauvaa tulossa. Tuota ostelua voi verrata siihen, että joku polttaa tupakkaa joka päivä. Mitä siitä hyötyy ei mitään? Ne vauvan vaatteet voi sentään myydä tai lahjoittaa jollekin jos ei niille tule tarvetta ja haluaa niistä eroon.

Rahallisestikin ap:n ostos oli pientä luokkaa.

"outoa"
Hyvähän se on teidän huudella kun itte olette saaneet lapset tuosta noin vain eikä ole ikinä tarvinnut kokea sitä kaipuuta. Onnea vain teille sen takia ja senkin takia, että koette elämänne paremmaksi kun saatte taas soittaa mulle suuta.
älä ole marttyyri..luuletko että olet ainoa maailmassa.
onhan sulla jo lapsi ;) mulla kaksi ikäeroa heillä on14v luuletko etten ole kokennut tuon kaiken mitä sä käyt läpi? silti en ostellut vaatteita valmiiksi, kyllä katselin hypistelin jne

yks harmaa
[QUOTE="vieras";22831634]Mitä outoa siinä on. Vielä 90-luvulla tehtiin käsityötunneilla vauvanvaatteita "kapiokirstuun". Ainahan naisten tehtäviin on kuulunu jonkinlaisten kapioiden kerääminen.[/QUOTE]

Niin niin,et pelottavampaa se musta noin ois,ku se et nainen nyt vaan osti yhden vaatekerran.

lue kommas
[QUOTE="outoa";22831661]älä ole marttyyri..luuletko että olet ainoa maailmassa.
onhan sulla jo lapsi ;) mulla kaksi ikäeroa heillä on14v luuletko etten ole kokennut tuon kaiken mitä sä käyt läpi? silti en ostellut vaatteita valmiiksi, kyllä katselin hypistelin jne[/QUOTE]

Kukahan se nyt on ja mitä:D

"outoa"
[QUOTE="vieras";22831634]Mitä outoa siinä on. Vielä 90-luvulla tehtiin käsityötunneilla vauvanvaatteita "kapiokirstuun". Ainahan naisten tehtäviin on kuulunu jonkinlaisten kapioiden kerääminen.[/QUOTE]

jaa.ei meillä tehty

Yhteistyössä