Oisko täällä ketään hoitajaa, jolla ois ollut tai on tällä hetkellä työpaikkaromanssi lääkärin kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs sh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eräs sh

Vieras
Oispa kiva kuulla, miten kaikki alkoi, mistä tiesitte että tunteet on molemmin puolisia ja miten juttu päättyi.
Mä olen niin rakastunut, ja toivoisin tästä enemmänkin. Ymmärtääkseni "ennen vanhaan" sh-lääkäri parit olivat yleisimpiä, nykyään lääkärit pariutuvat keskenään..

Mulla oli sh-opiskeluaikana suhde erääseen lääkäriin. Tämä oli kuumaakin kuumempi seksisuhde joka sai alkunsa ollessani opiskelijana samalla osastolla jossa kys.lääkäri työskenteli. Se alkoi flirttailusta ja oli niin kiihottavaa koska oli tietty tavallaan kiellettyä. Kyseesssä oli minua aika paljon vanhempi hyvin charmikas lääkäri jolla oli pilkettä silmässä ja useat hoitsut kuolasivat perään osastolla. Satuinpa olemaan opiskelujeni aikana fyysisesti erittäin viehättävässä kunnossa ja kai se sitten veti tätä lääkäriä puoleensa.
Kaikki alkoi sitten kun törmättiin kerran iltalenkillä ja jäätiin juttelemaan ja kyllä se oli molemmille hyvin selvää mitä halutaan molemmat toisiltaan. Näitä tapaamisia sattui sitten useita kun suht lähekkäin asuttiin ja kerran sain kutsun kylään, ja sitten se oli menoa.

Olipa hauskaa kun ohjaajani ihmetteli että mites meidän lääkäri noin huomaavaisesti ja nätisti sinuun suhtautuu:) Näin vuosien jälkeen vieläkin korvat punaisena muistelen tapahtunutta, Ah!
Se lopui kun tapasin baarissa opiskeluaikaan nykyisen mieheni:) Lääkärikin muutti eri paikkakunnalle sit..

[QUOTE="aih";22829716]Aloittaja kerro tilanteesta enemmän![/QUOTE]

Meillä on flirttiä ja kyllä, olen ihastunut. Ja tämä on ihan erilaista kuin toisten kolleegojen kanssa.

Mulla oli sh-opiskeluaikana suhde erääseen lääkäriin. Tämä oli kuumaakin kuumempi seksisuhde joka sai alkunsa ollessani opiskelijana samalla osastolla jossa kys.lääkäri työskenteli. Se alkoi flirttailusta ja oli niin kiihottavaa koska oli tietty tavallaan kiellettyä. Kyseesssä oli minua aika paljon vanhempi hyvin charmikas lääkäri jolla oli pilkettä silmässä ja useat hoitsut kuolasivat perään osastolla. Satuinpa olemaan opiskelujeni aikana fyysisesti erittäin viehättävässä kunnossa ja kai se sitten veti tätä lääkäriä puoleensa.
Kaikki alkoi sitten kun törmättiin kerran iltalenkillä ja jäätiin juttelemaan ja kyllä se oli molemmille hyvin selvää mitä halutaan molemmat toisiltaan. Näitä tapaamisia sattui sitten useita kun suht lähekkäin asuttiin ja kerran sain kutsun kylään, ja sitten se oli menoa.

Olipa hauskaa kun ohjaajani ihmetteli että mites meidän lääkäri noin huomaavaisesti ja nätisti sinuun suhtautuu:) Näin vuosien jälkeen vieläkin korvat punaisena muistelen tapahtunutta, Ah!
Se lopui kun tapasin baarissa opiskeluaikaan nykyisen mieheni:) Lääkärikin muutti eri paikkakunnalle sit..

Saanko udella,missä päin tämä tapahtui?

Meidän tk:sta yksi nuori mieslääkäri on nainut lääke-esittelijän, ja yksi eläkeikää lähestyvä lääkäri on naimisissa sairaanhoitajan kanssa. Mutta muilla on kyllä puolisot metallimiehestä ex-kansanedustajaan.

Meillä hammashuollossa on ollut paljonkin säpinää..Ei minulla, valitettavasti, kun olen jo vanha, mutta mitä nyt nuorempia olen seuraillut. Kerrankin olin menossa välinevarastoon hakemaan kaappiin täydennystä, niin yllätin hammaslääkärin ja nuoren hoitajan kiihkeissä suudelmissa..Onneksi eivät huomanneet minua, ja on mulla hymyssä pitelemistä, kun kahvihuoneessa nämä kaksi ovat (tai yrittävät olla) niinkuin mitään ei olisi tapahtunut! :ashamed: ;)

Lääkärit pariutuvat lääkäreiden tai akateemisten kanssa yleensä. Sitten erotaan 50kymppisenä ja otetaan joku hoitsu. Kannattaa yliopistoon mennä , jos naimisiin lääkärin kanssa haluaa.

Yhteistyössä