Relaatiot 19!! :)

• Viestiketjun aloittaja relaatio
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieraileva tähti";22820557]Apuvaa, en löydä mistään noita tv-ruudun sanoja (jotka tuolla jo vinkattiin, se ohjelma kyllä löyty, mutta siitä jatko 7+8 ja se talo 7+7 on hukassa). Muita vinkkejä?[/QUOTE]

Laita wikin hakuun se moniosainen ohjelma, niin löytyy yksi näyttelijä ja sitä kautta aukeaa muutkin.

Mulla puuttuu Tiibetistä myös
pääsanasta 8+4
Tiibetin ja ruoan rajalta 9 (siihen johtavat sanat on)
Tiibetin ja talven rajalta 6 (ja siihenkin johtavat sanat on, mutta silti :headwall:)

Ei innosta tämä relaatio nyt, kun joka ikisessä ruudussa törmään seiniin. Ehkä on tullut yliannostus viime päivinä.

[QUOTE="Manta";22820543]Vihdoinkin koko ketju kahlattu läpi :D Se te-te on alkuun se ruostumaton ja loppuun te. Saisko apuja siihen junnuruudun 8+8 ja horosk 13 ei aukea. Mä meinasin hyppiä jo ilosta kun löysin apinanleipäpuun mut se ei ollut se :([/QUOTE]

noita ei taida olla kellään...

"Vieraileva tähti"
Kertokaa hyvät ratkojat, että mistä ihmeestä tonne tv-ruutuun löytyy se MKP ja 1970... yhdistävä 4:))+13? Oon yrittäny sitä löytää tuolta MKP:n sivuilta ja muualtakin, mutta ei vaan osu silmään. Se on ainoa mikä puuttuu.

[QUOTE="Vieraileva tähti";22820819]Kertokaa hyvät ratkojat, että mistä ihmeestä tonne tv-ruutuun löytyy se MKP ja 1970... yhdistävä 4:))+13? Oon yrittäny sitä löytää tuolta MKP:n sivuilta ja muualtakin, mutta ei vaan osu silmään. Se on ainoa mikä puuttuu.[/QUOTE]

löytyy se sieltä... vasemmas reunaski oli muistaakseni semmosia linkkikohtia jossa lukee :D sehän oli ..:.

[QUOTE="Vieraileva tähti";22820819]Kertokaa hyvät ratkojat, että mistä ihmeestä tonne tv-ruutuun löytyy se MKP ja 1970... yhdistävä 4:))+13? Oon yrittäny sitä löytää tuolta MKP:n sivuilta ja muualtakin, mutta ei vaan osu silmään. Se on ainoa mikä puuttuu.[/QUOTE]

Mulla näkyi se heti niissä googlen näyttämissä sivuston otsikoissa ilman, että klikkasin edes sivustolle. :)

TT: Se 2+2+4 on tosiaan yhden kirjailijan pseudonyymi, eikä sitä noista viivoista oo vaikee päätellä, kenen se on. :)

Mua kiinnostais tietää, paljonko ykkösellä on sanoja tällä hetkellä.

"Vieraileva tähti"
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22820833:
löytyy se sieltä... vasemmas reunaski oli muistaakseni semmosia linkkikohtia jossa lukee :D sehän oli ..:.
Kiitos, olipas se lopulta helppo. Oon vaan kovaa koittanu ettiä jotain "sarjaa".:D

"Eva"
2+2+4 tästä sanasta tuleva 8+6 mihin se liittyy kun ens aa vasta kappaleella enkä 2+2+4 wikistä mtn teosta menemään tuohon,voisko joku vinkata?

samoin tarvis pientä vihjettä että näissä pääsisi eteenpäin

lemmikki :
kissa 3+4
vii kie.. 4
kieli 7
koira 5
koirarotu 15 (ylös)
tans dog 3+3
lintu 12+9

tiibet:
lha....6+6
lha.....14
tiibet 8+6 (vasena al viisto)
tiibet 8 (oikea yläviisto)
tiibet 13 (oikeelle)
tiibet 13 (oikeelle)
vuoristo 16

TT: Se 2+2+4 on tosiaan yhden kirjailijan pseudonyymi, eikä sitä noista viivoista oo vaikee päätellä, kenen se on. :)
Olipas tää jänskä, ei olis kyllä itellä tullu millään tajuttua. Kiitos tästä. :)

Itsellä sanoja 1072 ja oon vasta sijalla 8., tai no koko ajan hypin yhtä ylemmäs tai alemmas. Joku varmaan käy urkkimassa täältä pelkkiä vinkkejä mikäli toi ykkönen ei oo joku meistä. :p

Eva, pitää korjata että se 3+3 tuskin liittyy tans.d:hen vaan pelkästään siihen oikeanpuolimmaiseen c-rotuun. Multa tosin puuttuu tuo että joo. :D

Sulla on vissiin se marjasta lähtevä 9 Tiibetin reunalla? Se nelikirjaiminen on kyllä mutta ainakaan se ekana mieleentuleva sana ei käy siihen. :(

"Eva"
[QUOTE="Eva";22820975]2+2+4 tästä sanasta tuleva 8+6 mihin se liittyy kun ens aa vasta kappaleella enkä 2+2+4 wikistä mtn teosta menemään tuohon,voisko joku vinkata?

samoin tarvis pientä vihjettä että näissä pääsisi eteenpäin

lemmikki :
kissa 3+4
vii kie.. 4
kieli 7
koira 5
koirarotu 15 (ylös)
tans dog 3+3
lintu 12+9

tiibet:
lha....6+6
lha.....14
tiibet 8+6 (vasena al viisto)
tiibet 8 (oikea yläviisto)
tiibet 13 (oikeelle)
tiibet 13 (oikeelle)
vuoristo 16[/QUOTE]

Kirjailia 5+7 (vasena alaviisto)
porsas 12 (yht villiin muksuun)
karkki 10
karkki 6+11 (tän tosin saatan saada jos joku jelppais tuon kirjailian edes!)

Yhteistyössä