meini
mitä ne siihen yhistyvät tyypit oli?tT, mie tarvisin apuja siihen Tv-ohjelmien vihjesanaan?
mitä ne siihen yhistyvät tyypit oli?tT, mie tarvisin apuja siihen Tv-ohjelmien vihjesanaan?
no mitäs ne kaikki kolme tyyppiä olitT, mie tarvisin apuja siihen Tv-ohjelmien vihjesanaan?
lappiin pääsee metallista, puusta tai veikkauksestaAlkuperäinen kirjoittaja v*ttu mitä porukkaa;22817556:MISTÄ Lappiin, TV sarjoihin ja 70 lukuun pääsee ?????????????????????
No ne oli niitä rikollisia, vankilatyyppejä, mutta ku ei saa oikeeta muotoa haettua.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22817467:no mitäs ne kaikki kolme tyyppiä oli
ne pakeni jostain eli ne oli v......:itaNo ne oli niitä rikollisia, vankilatyyppejä, mutta ku ei saa oikeeta muotoa haettua.
siitä koirasta ylös 11 liittyy koirien ulkoiluttamiseen kaupunkialueellaSiis missä tollanen eläin-ruudun ko..pu on?
Eiku heh, mähän ite annoin vinkin tohon ko..pu.. -sanaan silloin aikoinaan. Aivot vissiin aika ylikierroksilla...Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22817810:siitä koirasta ylös 11 liittyy koirien ulkoiluttamiseen kaupunkialueella
ai sekinTuo raha 11 liittyy vanhaan valuuttaamme.
mikshän mä en löydä sellaista vinkkiä.. rauta 10 vinkin mä huomasin kyllämeini tuo rauta 11 vinkattiinkin tuolla yllä, löytyy rautawikistä
Mulla jumittaa nyt totaalisesti. Oliko jollain vinkkejä työkaluun 8 tai 12?
- VoiteluaineastiaAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22817920:metallista puuttuu vielä:
oikeelle 9
savi 8
maa 7
terä 10
työkalu 8
raha 11