G:Mikä on ihanin välikausihaalari/asu kautta aikojen? Merkki, väri? Mitä etsit huutiksesta?

• Viestiketjun aloittaja haalarifanittaja
  • Ensimmäinen viesti
4
mä havahduin tähän välikausihaalarihommaan vuos sitten, neljännen lapsen myötä. :D mä pidän reimatecin haalareista, yksinkertasia harmaata alhaalla, kirkas väri ylhäällä. tytöllä oli ensin harmaa-oranssi ja seuraava oli harmaa-lila. oranssista tykkäsin enemmän. onhan noita muitakin vaikken merkkejä tiiä mutta simppeleistä tykkään eikä liian tyttömäisistä. 4:n tytön jälkeen ei oikein iske enää HK, pinkki eikä rusetit.

kmkm
Jaa-a, välikausihaalarista en osaa kyllä sanoa mutta nyt meidän tytöllä on aivan ihana Lennen toppatakki ja -housut. Se takki on aivan ihana, siinä on karvakaulus ja -hihansuut ja se on sellanen prinsessamallinen, ei tavis takki. en tiiä miten maltan luopua siitä kun jää pieneksi tytölle.

"jep"
ei viime vuoden vaan talvipuvut parin vuoden takaa. Se punainen tähtipuku on jotain, mitä "kaikki" tykkäsivät. Harmittaa että en ole hamstrannut niitä aikoinaan isompaa kokoa

Sitä ei sillä hetkellä tajua,kun on myynnissä joku aivan ihana kuosi, että niitä voisi ostaa parikin kappaletta! Minua jäänyt vaivaamaan se tummanharmaa/mustatähtinen ticketin haalari.

Cup Caken mallistoa saalistelen, en vain löydä oikeassa koossa =(
meillä viime vuoden Cup Caken sininen tähtitakki, se on kyllä niin kaunis ja poikakin on tykännyt. Kestävää materiaalia se tosin ei ole ollut, mutta eipä taida enään nyt keväällä päällekään mahtua.

Mikä on yllättänyt on syksyllä hankittu Molon kirkasvärinen toppahaalari raidoilla, ihan ventovieraat tulevat kehumaan kuinka upea puku on ja itse suorastaan inhosin sitä, mutta poika sen välttämättä halusi. Nyt jo itsekin siitä pidän, silmä tottuu aika pian. Voisin jopa kuvitella hankkivani toisen, jos lapsi olisi vielä pieni, mutta en usko että tuo enään 7v. haluaa samaa kuosia.. eli muistojen arkkuun suljetaan tämäkin ihanuus (myydään kirpparilla pois, kun pieneksi jää) eli otetaan kuvia nyt ulkoillessa :)

Yhteistyössä