Relaatiot 19!! :)

• Viestiketjun aloittaja relaatio
  • Ensimmäinen viesti
"Eva"
Sie oikeestaan tiiät sen sanan jo ja oot käyttäny, eri "muodossa" vain. ;)
Sitten ku joku keksii sen tuli 10 ni vinkkiä tännepäin, luulen tietäväni mihin asiaan se kuuluu mutten oo löytäny oikeeta sanamuotoa.
Onko siulla sen tuli 4 pitkää jatketta,jos onpi,osaisitko vinkata sitä? oon koittanu siihen kaikenmoisia juttuja mutta ei ole vielä löytynyt

"Lelle"
Ase ruudusta
Pistooli ............. (13)
Miekka ............. (13)
Ko..ki.... ............ (12)
Ja...jo... ......... (9)
Ja...jo... ............ (12)
Sota ......... (9) (talviruutun ylempi)
Ukko ...... (6) ... (3)
So.....po... ...... (6)
Tuli .......... (10)

Saisko apua Uskonto-ruudun pääsanasta suoraan ylöspäin lähtevään 11-kirjaimiseen?

Keksin sen tuli-nelkusta lähtevä 4+2+3+4. Tuosta on aika helppo päätellä 3 sanaa ja niillä löytyi wikistä helposti.

meini
[QUOTE="Lelle";22813062]Ase ruudusta
Pistooli ............. (13) Haun tulokset hakusanalle ”pistooli” – Wikipedia tuolta löytyy :)
Miekka ............. (13) ^^ tämä myös
Ko..ki.... ............ (12) missä tällannen ees on?
Ja...jo... ......... (9)
Ja...jo... ............ (12)
Sota ......... (9) (talviruutun ylempi)
Ukko ...... (6) ... (3)
So.....po... ...... (6) missä tällanenkaan on?
Tuli .......... (10)[/QUOTE] pyrotekniikkaan liittyy

voisitko vinkata noita multa puuttuvia - aiemmasta viestistäni

[QUOTE="Eva";22813189]olen koittanu vaikka mitä sanoja tuossa mutten oo saanu mtn,voitko vinkata jotain minkä avulla sen saa auki?[/QUOTE]

No yks on varmasti se sana, josta tuo rimpsu johdetaan ja kun miettii enkun lauserakenteita, niin 2 muuta noista on aika selkeitä, tai ei ainakaan jää kovin montaa vaihtaria, kun peräkkäin on 2+3, joka viittaa usein prepositio+määräinen artikkeli -yhdistelmään näissä relaatioissa. ;)

"Eva"
[QUOTE="Lelle";22813178]4+2+3+4 ja 3 ovat kappaleita samalta bändiltä.
9 alaviistoon on wikin ase sivun aselistassa "väliotsikkona"[/QUOTE]

ei soita kelloja ei tuon tulen kanssa.. voitko vinkata melkein rautalankaa että saisi tuon pitkän pois kummittelemasta,please?

"Eva"
No yks on varmasti se sana, josta tuo rimpsu johdetaan ja kun miettii enkun lauserakenteita, niin 2 muuta noista on aika selkeitä, tai ei ainakaan jää kovin montaa vaihtaria, kun peräkkäin on 2+3, joka viittaa usein prepositio+määräinen artikkeli -yhdistelmään näissä relaatioissa. ;)
Ei oo onnistunut,joten väännätkö rautalankaa ton,oon koittanu fire is the ,fire on the ja jne mutta wiki tai google ei löydä yhtikäs mtn ja itse en tunnista koko piisejä,jote paha päästä eteepäin :S

meini
[QUOTE="Eva";22813305]Ei oo onnistunut,joten väännätkö rautalankaa ton,oon koittanu fire is the ,fire on the ja jne mutta wiki tai google ei löydä yhtikäs mtn ja itse en tunnista koko piisejä,jote paha päästä eteepäin :S[/QUOTE]

jos koittaisin sen tulen pistää loppuun ekkä alkuun

[QUOTE="manta";22813550]Googleen t + nimi niin heti ekalla sivulla vastaus. Alkaa tuli sanalla[/QUOTE]

Kiitos! Olin kyllä tuolla yhdistelmällä hakenu mutta ilmeisesti tarkkaavaisuus on vähän herpaantunu... Pistetään kuumeen piikkiin. :D

Yhteistyössä