meini
kiitos, olin wikitellyt väärällä kielelläSe on suomalainen bändi.
täällä taas, kävin vanhempien luona syömässä (sekä 'lainaamassa' konvehtirasian kun niillä oli monta.. en kyllä palauta )
kiitos, olin wikitellyt väärällä kielelläSe on suomalainen bändi.
Tie (7) on erään bändin nimiAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22812418:
olisko apuja mulle?
In... Be...or... ne... 6+7 miten päin tähän sopii näyttelijän nimi.. ne kaksi jotka löysin on 6+8 ja 5+8
joo, löysin juuri.. kun sain ensin toisesta suunnasta sen sanan että pystyin kuukleen laittaan molemmat nii sit löyty.. ku wiki ei tommosta o..n... kautta annaAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22812574:In... Be...
Se on eka, sen jälkeen oli tokaAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22812692:mikä on sota 11+12 (joo en oo jaksanu vielä ees ettii :ashamed: )
tuli 4 - mitä yksinkertaisempi, sitä hankalampi keksiä...Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22812677:se tuli 4?
juu, niin olen minäkin.. koitin jopa laittaa meni - ei kelvannut sekään.. kaipailen taas sitä ratakiskoaAlkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22812903:no ei tän helpommaksi enää saa... eli toi maa ja lupaus enkuksi
ja mie en taas tajua tota tulta, oon palot, valot ja vedet kokeillu mitä vielä
Sie oikeestaan tiiät sen sanan jo ja oot käyttäny, eri "muodossa" vain.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22812903:no ei tän helpommaksi enää saa... eli toi maa ja lupaus enkuksi
ja mie en taas tajua tota tulta, oon palot, valot ja vedet kokeillu mitä vielä
multa puuttu noitten lisäksi myön pis... 13 ja mie... 13 sekä ra... 6+3Mulla puuttuu Ase-ruudusta ihan samat kuin Evalla, mutta lisäksi tuo tuli 4, jota en vaan keksi. Löysitkö tuon wikittämällä vai keksitkö ihan päästäsi?