Relaatiot 19!! :)

• Viestiketjun aloittaja relaatio
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Eva";22806123]puu 10 (vasemmalle)
puu 5 ylös - - Suomalaisen havupuun lempinimi [/QUOTE]

Muut mullakin puuttuu. Mä vähän luulen, että lähen nyt nukkumaan. Tilanne nyt näin:

Pelin läpäisy:
864 / 1183 (73.0%)

Vihjeet: 3 / 5
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
7 / 521

Risujenkeräämisurakka.

Saitko sitä toista puufoot-sanaa tai onko sulla noita s-metsästä lähteviä?

Kiitti tuosta s-metsä 6, ei tosiaan aivot toimi... Luin wikistä vähän eri muodon tuosta alueesta (-as loppuun), niin en tajunnut...

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja hitaasti hyvä tulee...;22806195:
saisikos apua Magia oikealle 7, alas 9 ja ylös 5. paljon muutakin puuttuu, mutta nyt aivan jumissa eikä mihinkään liiku...
Oikealle: artisti, jonka levy on Magia
Alas: sanottu melkein suoraan jo aiemmin, loppuosa on magia ja alkuosa synonyymi numerolle
ylös: miespuolinen noita

"Vieraileva tähti"
Kiitos, osa aukes, mutta vielä hakusessa on tuo
"narutemppu", se ei vaan millään meinaa aueta mulle.
Lisäksi siitä Hesp... lähtevä 5+3 on aivan hukassa.

Että jos niihin vielä sais jotain vinkkiä (toiseen lisävihjettä tms.), niin saisin sen ruudun valmiiksi.:)

"ellu"
Kiitti! Mielestäni olin kokeillut noita sanoja (paitsi pelaajaa), mutta ilmeisesti sitten en... Nyt puuttuu enää tuo 6 eläin, mutta uskon sen löytyvän, kun pedot ratkeaa enemmän :)

[QUOTE="Vieraileva tähti";22806232]Kiitos, osa aukes, mutta vielä hakusessa on tuo

Että jos niihin vielä sais jotain vinkkiä (toiseen lisävihjettä tms.), niin saisin sen ruudun valmiiksi.:)[/QUOTE]

Vähän paksumpi naru.

Hesp... täsmennyssivulta wikistä löytyy se 5+3.

meini
[QUOTE="Vieraileva tähti";22806232]Kiitos, osa aukes, mutta vielä hakusessa on tuo

Että jos niihin vielä sais jotain vinkkiä (toiseen lisävihjettä tms.), niin saisin sen ruudun valmiiksi.:)[/QUOTE]

koska se jo mulle väännettiin ratakiskosta, uskallan sen toistamiseen sanoa suoraan: köysitemppu
ja kun laitat wikin tuon hes... niin täsmennyssivulla on 5+3 suoraan :D

"Vieraileva tähti"
Vähän paksumpi naru.

Hesp... täsmennyssivulta wikistä löytyy se 5+3.
Kiitos, tuli vaan mieleen kaikki ohuet narut.:D Ja hesperian wikistä vaan yritin bongailla sinisillä sanoilla oikeaa vastausta.

Tilanne nyt tämä:

18 28 20 12 19
20 28 10 10 17
22 23 21 19 20
19 20 ok 16 24
15 19 21 18 33

Pelin läpäisy:
332 / 1183 (28.0%)

Vihjeet: 1 / 5
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
96 / 521

Sijoitus vaan tippuu alemmas, moni on paljon nopeampi löytäjä/ratkoja kun minä!:D

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;22806290:
se on yks säveltäjä, ootko saanu sitä kappaletta auki siiskään?
Kiitti, en tajunnut, ettei kappaleen esittäjä olekaan säveltänyt sitä. Saitko säveltäjälle molemmat jatkot? Mä yritän vielä hetken ettiä sitä 8+7 ja sitten kutsuu kyllä uni...

auttakaa muakin
Saanko mä kysyä vinkit vielä Magia ruudun seuraaviin sanoihin? Tulis sit eka ruutu täyteen :D

ELikäs: magia 7 oik. yläviisto, siitä jatko 4+8+4? nek... 8 ylöspäin?

Yhteistyössä