Huomenta! Jospa sitä kerrankin sais juoda aamukahvin ihan täydessä hiljaisuudessa :D

• Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti
IhanaValo
Heräsin kun kuopus huuteli sängyssään, joskus puol 5 aikoihin. Sit alkoi miun nenä vuotamaan, patteri tuntui hönkivän niskaan ihan liian kuumana ja lapset valloitti meijän sänkyä, kättä ja jalkaa tunki naamaan.
Aattelin että kiitti nyt riitti, mies nous töihin viiden jälkeen ja yritin siinä vielä unta ettiä kun sai enemmän tilaa mutta ei.
Mahtaa iltapäivästä väsyttää.

Mitäs teillä on tänään suunnitelmissa?
Miulla ei muuta ku pyykkäystä, huutikseen tavaroiden kuvausta ja näpyttelyä jos jaksais.

Oon tässä kans koittanut miettiä ja katella jotain uutta hiusmallia tms. tai väriä..miehen mielipidettä ku kysyin niin sanoi vaan että kuhan vaan et siiliks leikkaa niin hälle käy mikä vaan :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta, täällä kans aamukahvi kupissa . nam :p
Takkaan sain tulen jo laitettua , ihanasti tuossa lämmittää. Mies nukkuu vielä parikin tuntia. Sitten meille reilu aamiainen. Tyttö olikin mummolassa yötä :)
suunnitelmissa oli lähteä puolilta päivin vähän kaupoille.

IhanaValo
Eipä tuossa hirveesti ollu aikaa kuitenkaan, sain ne kahvit juotua just ja just kun alkoi tyttöset heräilee, seiskan maissa :)
Jos vaikka nyt koittas saaha pyykkikoneen laulamaan seuraavaks..

JONSERED Karhunkantaja
Täällä on vieläkin hiljaista... Äijä otti aamulääkkeensä ja yrittää uudestaan horrostaa, ei ollut hyvä yö. Itse olen jo Fifin kanssa loikotellut pitkin metsätietä ja odottelen, että kotona olevat lapsiotukset alkaisivat spontaanisti esittää jotain elonmerkkejä. Taidan aikani kuluksi keittää matea tai jotain muuta hyvää...

Huomenta!

Uusi vuosi sai mut ihan sekaisin enkä eilen illalla saanut sitten unta... ja nyt väsyttää. No lapset on ihanan rauhallsia ja mulla kupponen kahvia, eli eiköhän se tästä päivä ala suttaantua :)

Tänään ohjelmassa ainakin hiihtoa ja mäenlaskua lasten kanssa!

Huomenta!
Heräsin vasta ja tyttö vetää edelleen sikeitä :O Oon tässä juonut aamukahvia ja laitoin piirretytkin valmiiksi, mutta ei, ei tuo tyttö herää. Vissiin jäänyt uudesta vuodesta univelkaa :D
Tänään tiedossa tiskikoneen ostoa ja siivousta. Ihanaa, tiskikone!!

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Hömpsähdys;22799351:
Huomenta!
Heräsin vasta ja tyttö vetää edelleen sikeitä :O Oon tässä juonut aamukahvia ja laitoin piirretytkin valmiiksi, mutta ei, ei tuo tyttö herää. Vissiin jäänyt uudesta vuodesta univelkaa :D
Tänään tiedossa tiskikoneen ostoa ja siivousta. Ihanaa, tiskikone!!
Tiskikone on ihanaa!

Olin toista vuotta koneetta ja osaan yhä arvostaa sen tuomaa helpotusta. varsinkin, kun olimme kuukauden ulkomailla ilman tiskikonett tai edes kunnon tiskiallasta ja kuumaa vettä...

"jaa"
Huomenta heräsin tossa 10 minuuttia sitten ja laitoin kahvit. Olisin toki voinut jatkaa vielä nukkumista. Taitaa olla valmistakin jo kahvi. Lapset nukkuvat (4) ja mikäli samaan tyyliin nukkuvat, niin tuossa kymmenen jälkeen heräävät.

Tänään pitäs pestä pyykkiä pari koneellista, hieman siivota, mutta vasta kyläily reissun jälkeen.

JONSERED Karhunkantaja
Ei ole hyvä merkki klaanin kannalta, jos jo tässä vaiheessa olen kompastua omaan oveluuteeni ja vitsikkyyteeni. Äijä-rassulla on hermo loppu muutenkin, eikä huumori parhaimmillaan ja Stasi ei ymmärrä minua muutenkaan...

Reissussa hän sai joululahjaksi fish spa- kokemuksen, eli kaviot akvaarioon satojen pikkukalojen natusteltavaksi ja hän halusi minut mukaansa. Kun eräs venäläinen perhe tuli ihmettelemään, karjaisin tuskaisesti, ihan vain nähdäkseni heidän ilmeensä. Stasia hävetti...

Ja minusta oli vain hupaisaa.

Non compos mentis
Ei ole hyvä merkki klaanin kannalta, jos jo tässä vaiheessa olen kompastua omaan oveluuteeni ja vitsikkyyteeni. Äijä-rassulla on hermo loppu muutenkin, eikä huumori parhaimmillaan ja Stasi ei ymmärrä minua muutenkaan...

Reissussa hän sai joululahjaksi fish spa- kokemuksen, eli kaviot akvaarioon satojen pikkukalojen natusteltavaksi ja hän halusi minut mukaansa. Kun eräs venäläinen perhe tuli ihmettelemään, karjaisin tuskaisesti, ihan vain nähdäkseni heidän ilmeensä. Stasia hävetti...

Ja minusta oli vain hupaisaa.
Hui. Fish spa. Liian pelottavaa mulle. :D

Yhteistyössä