Rehellisesti: Mitä mieltä tästä sisustuksesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Maikku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kivan näköinen mutta :D

veisin tuon yksijalkaisen pöydän pois ja laittaisin huonekalut eri järjestykseen, ettei ne olisi noin "vastakkain", keskelle jää outo käytävä

Ihan kiva, joskaan ei erikoinen tai kuvasta teidän perhettänne -paitsi jos olette 100% tusinaperhe vailla mitään muista poikkeavaa, tylsiä? Eli siis niin samanlainen olkkari kuin sadattuhannet olohuoneet Suomessa.

Ei muu pistä silmään kuin hyllyn laatikot. Ei oo samaa tumma sävyä kuin hyllyt, pöydät, lattia...

[QUOTE="vieras";22798124]mummomainen[/QUOTE]

No näin vähän musta itsestänikin, mutta silti en oikein osaa asialle mitään tehdä... Kaappi ja kulmassa (sohvan takana) oleva vanha ompelukonepöytä pysyvät, ne ovat perintökalleuksia, mutta muuten voisin uudistaa radikaalistikin - mutta miten? En osaa! :(

[QUOTE="Hanna";22798162]Rehellisesti? Huone on muuten oikein kiva, mutta ikkunasta näkyvä "maisema" pilaa koko kokonaisuuden.[/QUOTE]

No sille vastapäiselle talolle mä nyt en kertakaikkiaan voi mitään! :laugh: Näin Helsingin kantakaupungissa.

Onhan tuo kaunis ja hillitty, mutta pidemmän päälle olisi mun silmään tylsä. Missä kodikkuus? Vai onko kauneus ainut vaatimus olohuoneelle? Vaihtaisin verhot ja vaikka samaan sävyyn sohvatyynyjä tai rahiin uuden päällisen. Tuo kolmiomainen pöytä näyttäisi olevan aika turha. Paperi- ja muut kauniit pöytävalaisimet tuo mun mielestä tunnelmaa.

Mä poistaisin myös tuon yksijalkaisen pöydän ja valkoisen lokerikkokaapin lokerot (saman väriseksi kuin tummat huonekalut) sekä tuon mintunvihreän tuolin (vaihtaisin valkoiseksi). Tuolla isossa kaapissa on ilmeisesti televisio jemmassa?! Hyvä juttu, niin televisio ei hallitse olohuonetta. Lisäksi järjestystä voisin vaihtaa. :)

Muoks. Ja toisina verhoina voisi olla punaiset (eli valkoiset ja punaiset), jolloinka olisi se tehostevärinä. Ja sitä käyttää sitten tyynyissä, huovissa, pikkuesineissä jne.

Viimeksi muokattu:
Ihan kiva, värit on aika pliisut mutta se onkin asujasta kiinni missä viihtyy...mutta mikä on tosiaan toi heppoinen pieni pöytä ikkunan edessä?
Huoneesta myös puuttuu pienet yksityiskohdat, kuten tohon pikkuarkun päälle sopisi tuikkuja tms.

Kaappi on todella kaunis.

mummomaisuus tulee minun mielestäni huoneen värimaailmasta. väritys voisi olla rohkeampi, vaikutat kuitenkin rohkealta, jos radikaalikin muutos käy :D jos ei halua heti täyttä remppaa, niin väriä verhoihin, joku sanoi jotain huonekasveista, ne tuovat ihanaa eloa. väriä mattoon? joku taulu/taideteos seinälle? värikkäitä tyynyjä? iso kaappisi on aivan ihana!!

Ihan kiva sisustus, mutta ehkä vähän tylsä.

Mä poistaisin myös tuon yksijalkaisen pöydän. Isompi ja värikkäämpi matto olis kiva (punasävyinen itämainen). Se toisi sisustukseen pehmeyttä ja lämpöä. Tuo iso kaappi on hieno, mutta töröttää aikalailla keskellä. Miettisin paikkaa vähän sivummalle. Mun mielestä tuohon sopisi myös vanhanaikaisen oloinen ja sivupöydän kanssa saman tyyppinen sohvapöytä. Tuo nykyinen on niin erityyppinen, kuin muut saman väriset huonekalut.

Riippuu tietty siitä, mitä haet. Itse raikastaisin tuota ottamalla nuo beiget verhot veks, se pieni yksijalkainen pöytä pois, ikkunalle joku viherkasvi (tai kulmaan isompi), sohvan yläpuolelle moderni, selkeä peili tai joku dynaaminen kuva. Punaisen vaihtaisin, mutta se on toki makuasia. Lisäisin hiukan kylmiä sävyjä, nyt näyttää liian pliisulta. Mutta muuten ihan ok, sellanen perussisustus.

Riippuu tietty siitä, mitä haet. Itse raikastaisin tuota ottamalla nuo beiget verhot veks, se pieni yksijalkainen pöytä pois, ikkunalle joku viherkasvi (tai kulmaan isompi), sohvan yläpuolelle moderni, selkeä peili tai joku dynaaminen kuva. Punaisen vaihtaisin, mutta se on toki makuasia. Lisäisin hiukan kylmiä sävyjä, nyt näyttää liian pliisulta. Mutta muuten ihan ok, sellanen perussisustus.

Niin ja maton vaihtaisin suuremmaksi, esim hyvin vaalean harmaaksi.

Yhteistyössä