Mitä lasissa?

lautasella oli pitaleipää kanaa jäävuorisalaattia kurkkua tomaattia paprikaa ananasta juustodippiä kaniasalsaa partasuuta ja lasissa omppulimua :D Telkkaris pyörii joku sotaleffa ja mä menen pistää pyykei kuivuun ja suihkuun :D Mies ja kaverin muksu alkaa pelaan xpoksia ja mä alan tekeen ens vuoden suunnitelmia :D

Päällä yökkäri eli flanellihousut ja miehen iso trikoopaita ja muumi pörrösukat, lasissa oli äsken konjakkiglögiä ja nyt kokista, lautasella lämmitetty tortilla ja musana ei mitään kun tykkään olla hiljaisuudessa =)!

Lasissa on tippa Rainbow Orange Light limpparia, lautenen on syöty tyhjäks jo joku aika sitten. Sipsipussi on tuossa vieressä, muttei tee enään mieli.
Päällä mulla toppi ja verkkarit sekä rintsikat ja alkkarit kaikki mustaa, paitsi alkkarit.

Muutoin hiljaista, mitä nyt naapurista kuuluu pauketta tuon uosta, ehkä sitä kuuluu välillä myös muualta kuin ihan tuosta naapurista...

Viimeksi muokattu:
Kuoharii on lasissa. Uunissa on tulossa tummaa leipää johon lykkäsin jumbo-sienistä jääneen täytteen ja juuston. Vaatetuksena ruskea neule ja valkoiset collegehousut. Levylautasella ei ole mitään. Runescapea pelaan kuten kaikki ne joilla ei ole elämää uutena vuotena :laugh:

Lasissa Le Sanglier konjakkia, päällä satiinipyjama, jalassa villasukat. Lautasella oli vesikeksejä, pippurituorejuustoa ja kiiviä. Ei muita ääniä kuin rakettien pauke ja omat ajatukset.

Spiritea ja karpalokossua :D
Pöydässä sipsejä ja dippiä. :P
Levylautasella äsken leevejä youtubesta :D
Päällä verkkarit ja paita, kohta myös takki ja kengät kun meen kattoon rakettja :)

Punaviiniä lasissa, lautasella juustoja, päällä haaremihousut ja yötoppi, hartioilla viltti, jalassa villasukat. Televisiossa pauhaa uutiset ja raketit paukkuu taivaalla, lapset nukkuu.

Ananasjaffa meni jo, välissä vissyvettä ja sitten liisaviiniä. En vaan enää tykkää alkomaholista joten kippasin miehen lasiin. Mun veli(pojan kummi) kans tääl ja ukon kaa kattoo jotain hevydokkaria. Musana on ollu klamydiaa, frederikiä ja jotain mulle tuntemattomia 80 ja 90 luvun bändejä.
Pöydässä karkkia, pringlesejä, itsetehtyä porkkanasämpylää, nakkeja ja perunasalaattia.

Lasissa Pirkan Light Colaa. Syötävänä juustonaksuja. Musaa ei just ny soi, kun ukot kattelee netistä hämyjä pätkiä. Päällä toppi ja uudet, hienot collegehousut, jotka sain joululahjaksi :heart:

lasissa siiderinpuolikas ja toisessa spriteä. (minulla,joka ei periaatteesta ota yhtäkään kun lapset kotona :o )
lautasella oli äsken tortilla, nyt on tyhjä yksinäinen lautanen joka huutelee toista tortilla.
musana spotifystä jotain randomia, taitaa olla joku rihnnatällä hetkellä.
ja päällä pinkki-musta ruudulliset ihanat rakkaat kotifleecepökät ja kotipaita,jolla en astuis ulos ovesta.

Yhteistyössä