"hmm"
Käsi- ja taideteollisuusoppilaitoksessani ekaa vuotta opiskellut 16v poika sammui ja paleltui kuoliaaksi hankeen koulun oppilaskunnan järjestämien juhlien jälkeen just ennen joulua.
Sorella?No en jaksa kaikkia listata, oli niin kaamee mesta et niit ois kolme sivua. Mut joo, yks maikka meni Big Brotheriin ja pääs isoihin otsikoihin aika nololla tavalla.
Minkä ikäisenä tuo tapahtui? Siis miten vanha Martina oli?Martina Aitolehti teki pari aborttia, siitä koko koulu kuhisi. Ne pojat jotka samalla tavalla olivat vastuussa tilanteesta eivät saaneet osaksi mitään ilkeitä juoruja.
Mä olin kasilla tai ysillä ja Martina vuotta nuorempi, mutta näitä abortteja tosiaan oli ainakin kaksi enkä muista oliko saman vuonna.Minkä ikäisenä tuo tapahtui? Siis miten vanha Martina oli?
En ole tästä kuullutkaan?No varmasti kaikkein kamalin tapahtuma oli Janne Aikalan murha, joka tapahtui kun olin 4. luokalla. Janne oli samalla luokalla kanssani.
Forssasta siis nämä? Muistan itsekin tuon käsiasejutun..Ala-asteella kuoli auto-onnettomuudessa toinen kaksosista, jäljelle jäänyttä alettiin kiusaamaan niin paljon että joutui vaihtamaan koulua. Kuoli mun muistaakseni yliannostukseen lukio-ikäisenä..
Ala-asteen opettaja kuritti somalipoikaa karttahuoneessa, kunnes pojan veli meni pelastamaan pikkuvelljensä. Pienempi veli erotettiin kai koulusta..
Yläasteella oli paljon aseellisia tappeluita, joku taisi jopa kerran tuoda käsiaseen kouluun tappaakseen jonkun ja pakeni poliiseja metsään. Kerran siellä joku ajeli autolla koulun viereen ja ampui sarjatulta ilmaan, en edelleenkään tiedä miksi...
Ruotsin opettaja sanoi televisiossa ruotsalaisia homoleppäkertuiksi.
Jonkinasteisia huumeita siellä pyöri, ym.
Mä vaan kävin koulua, ei kovastikaan kiinnostanut noi jutut. Vaikka olihan se silleen kivaa että sai aina sitten vähän vapaata kun jotain tapahtu xD
Omaa/omia lapsiani en tuollaista haluaisi näkevän tai kokevan.
Ala-asteella kuoli auto-onnettomuudessa toinen kaksosista, jäljelle jäänyttä alettiin kiusaamaan niin paljon että joutui vaihtamaan koulua. Kuoli mun muistaakseni yliannostukseen lukio-ikäisenä..Forssasta siis nämä? Muistan itsekin tuon käsiasejutun..