Kukkakaalimuusi, parsakaaligratiini, wok-vihannekset?mun ongelma on nuo vihannekset. Kesällä söin salaatteja tosi paljon. Talvella haluan jotain lämmintä niiden tilalle.
ei kaikki karppaa laihtumisen takia. Toiset voi vaan paremmin kun eivät syö hiilareita/viljoja niin paljon.Jaahas, nyt sitten tiedän kenen puoleen kääntyä jos ei ala kalorien laskemisella painoa pudota
Muuten PinkLily, miten mie muistelen että kuvissa näytät hoikalta..mistä sie laihutat?Vai muistelenko mie ihan omiani..?
Öööh...ei siinä kaloreita lasketaJaahas, nyt sitten tiedän kenen puoleen kääntyä jos ei ala kalorien laskemisella painoa pudota
Muuten PinkLily, miten mie muistelen että kuvissa näytät hoikalta..mistä sie laihutat?Vai muistelenko mie ihan omiani..?
Mie oon niin laiska leipomaan, että oon tilannut vähähiilarista leipää hiilariton-nettikaupasta. Sitä myydään niin isoina erinä, että on pakastimessa sitten pitkäksi aikaa leipää.Leivän voi korvata myös mantelileivällä.
Muistat omiasi Mä painan (joulun mässytyksen jälkeen) 79kg ja pituus on 166 joten on siinä työtä Ei suinkaan koko paino oo läskiä, lihaksia löytyy mutta joo, on siinä kyllä silti aika homma saada ne pois Juu mä autan mielelläni Mä voin alkaa isona sit VHH- ravintoterapeutiksJaahas, nyt sitten tiedän kenen puoleen kääntyä jos ei ala kalorien laskemisella painoa pudota
Mä ainakin olin elämäni voimissa kun jätin viljat pois Nyt taas oon ihan turvoksissa ja meinaa kiukuttaa koko aikaaei kaikki karppaa laihtumisen takia. Toiset voi vaan paremmin kun eivät syö hiilareita/viljoja niin paljon.
Ei vaan pienenäMä voin alkaa isona sit VHH- ravintoterapeutiks
Se on hyvä päättää päivä ajoissa Mäki alotin sillai että annoin viikon varotusajan itselleni ennenku alkoMä aloitan vasta 10 . päivä:xmas:
Jaa no voisin kai mää tulla. Kyllä mulla silloin kun aloitin, niin tippui joku 13kg. Mutta se oli muutama kilo sitten.. Muuten mun on helppo pysyä siinä ruokavaliossa, mutta kun mun tekee vähän väliä mieli coca colaa.. Enkä kelpuuta sitä kamalaa sokeritonta. :xPITÄIS! Tuut sinne mun kaa pistämää palstaa uuteen uskoon Onko sulla paljon lähteny?
eiMulla on muuten ongelmana justiinsa turvotus mistä olis kamalan kiva päästä eroon..Ja sit mun pötsi ei oikein toimi...Mut hei hei, eihän mun tartte kahvista luopua!?!?!?!?:O
Mun mielestä se zero oli jumalaisen hyvää parin karppiviikon jälkeen Ennen en laittanut sitä suuhuni helpollaJaa no voisin kai mää tulla. Kyllä mulla silloin kun aloitin, niin tippui joku 13kg. Mutta se oli muutama kilo sitten.. Muuten mun on helppo pysyä siinä ruokavaliossa, mutta kun mun tekee vähän väliä mieli coca colaa.. Enkä kelpuuta sitä kamalaa sokeritonta. :x
Huh...Sit ei oo mitään hätää... Mä en vaan selviä aamusta ilman kahvia... Ja senkin juon mustana ilman lisukkeita..
Ei, en mäkää luovu ikinä! Kermaa vaan joukkoon ja jos käytät sokeria ni ennemmin makeutusjauhe käyttöön. Voin kertoo et turvotus häviää viikossa viimeistään Ja siitä se hyvä olo tuleeMulla on muuten ongelmana justiinsa turvotus mistä olis kamalan kiva päästä eroon..Ja sit mun pötsi ei oikein toimi...Mut hei hei, eihän mun tartte kahvista luopua!?!?!?!?:O
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1798486-noniin-kaikki-rakentajat-ja-sisustajat/sivu5.htmlOI onneks olkoon pojasta ja rempatusta kodista JA kyllä mä sun nimimerkin muistan kyllä
Hyvältä näyttää Värit on ainakin mun makuunihttp://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1798486-noniin-kaikki-rakentajat-ja-sisustajat/sivu5.html
oon niin kehujen kipeä että pakko laittaa linkki