Kuinka pitkiä ovat? Minkäikäisiä?Onko teidän lapsianne luultu ikäistään vanhemmaksi pituuden takia?
Tämä on harmillista meidän perheen lapsien kohdalla, koska muut olettavat heidän olevan sitten kaikin puolin olettamansa iän tasolla.
Minkäs pitunen tytön isä sit on?Ikävä kyllä, esikoiseni on pian 11v ja mittaa n 165cm ja kengänkoko 45 :wave: Iskä 192cm
Poika reilu 4,5v varmaan likemmäs 120cm kun 122cm alkaa oleen just sopivia... iskä 186cm
minä 162cm
Tyttö taas hiukan ikäisiään pienempi?? 3v neuvolassa oli n. 93cm
Meidän tyttö 3vuotiaana 99cm,ja hää oli tuolloin ikäisiään tieten hiukkasen pidempiIkävä kyllä, esikoiseni on pian 11v ja mittaa n 165cm ja kengänkoko 45 :wave: Iskä 192cm
Poika reilu 4,5v varmaan likemmäs 120cm kun 122cm alkaa oleen just sopivia... iskä 186cm
minä 162cm
Tyttö taas hiukan ikäisiään pienempi?? 3v neuvolassa oli n. 93cm
Polvisairaita? Mihin perustat väitteesi? Meillä suvussa paljon pitkiä ja ei ole kyllä kenelläkään polvet menneet! Ylipainoisillahan ne menee... Mun mummokin on 85 ja yhä kunnossa.Sitä niittää mitä kylvää, eipä haluttaisi olla honkkelin vanhempi kun ne on aina polvisairaita ennen 40v. ikää.
Siihen kun kaikilla pitkillä tulee polvivammoja iän myötä, vanhanen on hyvä esimerkki niin kuin itsekin sanoi että kun on pitkä jalat reistaa myöhemmin.Alkuperäinen kirjoittaja tääh;22783073:Polvisairaita? Mihin perustat väitteesi? Meillä suvussa paljon pitkiä ja ei ole kyllä kenelläkään polvet menneet! Ylipainoisillahan ne menee... Mun mummokin on 85 ja yhä kunnossa.
Samaa kylttiä oon itsekkin suunnitellut, poitsu 3.5v ja pituutta 109cm... riittävästi että saadaan niitä "onpas huonosti kasvatettu" katseita...Todella usein, kumpaistakin. Välillä mietin puoliksi tosissani, että laittaisko lapsien kaulaan kyltit joissa lukis "olen vasta x-vuotta" . Onhan se turhauttavaa, varsinkin ne kerrat kun joku vieras katselee suunnilleen säälien meidän "kehistystä jäljessä" olevaa lastamme.
No, pitkät vanhemmat tekee pitkiä lapsia, itseäni ja miestäni saan syyttää .
7v on 140 cm ja 2v on 95cm, 11v 167cm.Kuinka pitkiä ovat? Minkäikäisiä?
Heheee. Johan on lotkauts. Täähän ei pidä paikkaansa millään muotoa. Minun yli 2m serkkukin on terve kuin mikä.Sitä niittää mitä kylvää, eipä haluttaisi olla honkkelin vanhempi kun ne on aina polvisairaita ennen 40v. ikää.
Mun muksut on kasvaneet +1 käyrällä ja silti niitä on usein luultu ikäistään vanhemmiksi.Esikoinen kasvanut aina yli +4 käyrää
keskimmäinen kasvaa +2
ja neiti tipahti hiukan miinukselle, muutoin mennyt aina 0 käyrää