Onko ihan normaalia jos mies on kovakourainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuperSuski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SuperSuski

Uusi jäsen
29.12.2010
5
0
1
Kajaani
En ole ollut monen miehen kanssa ja nykyinen mies on muuten tosi rauhallinen ja ihana mutta seksissä muuttuu täysin erilaiseksi ja on tosi kovakourainen ja 'junttaa' takaapäin.Saan orgasmin joka kerta mutta onko normaalia että mies sanoo että ''No niin suski pillu pystyyn ja lätkii mua perseelle jne.Tuntuu että mies hakee jotain ennätystä - nopeimmat työnnöt tai kovin pauke.En valita mutta onko kaikki miehet tällaisia?Osaako joku ehdottaa jotain asentoa jossa mies ei paukuta täysiä ja voi suudella samalla?Oon hoikka ja notkea joten kaikki villitkin asennot käy.

Hei Suski, jos suhun sattuu tai tuntuu epämielyttävältä se ei ole ok tai normaalia!! Jotku pariskunnat nauttivat "kovemmista" otteista ja silloin se voi olla osa heidän seksiä. Mutta jos se ei tunnu kivalta niin sinun on tulisi sanoa asiasta miehellesi. Seksi on asia joista molemmat osapuolet tulisi nauttia!
Kuulostaa hyvältä että miehesi on muuten rauhallinen ja mukava eli ota asia puheeksi häneen kanssa ja kerro tunteistasi. Kukaan ei pdiä alistua seksiin josta ei itse nauti tai pidä! Avoin keskustelu seksistä parataa teidän seksielämää ja löydäte varmasti tavan harrastaa sitä joka mielyttää molemipia. Tsemppiä!

En ole ollut monen miehen kanssa ja nykyinen mies on muuten tosi rauhallinen ja ihana mutta seksissä muuttuu täysin erilaiseksi ja on tosi kovakourainen ja 'junttaa' takaapäin.Saan orgasmin joka kerta mutta onko normaalia että mies sanoo että ''No niin suski pillu pystyyn ja lätkii mua perseelle jne.Tuntuu että mies hakee jotain ennätystä - nopeimmat työnnöt tai kovin pauke.En valita mutta onko kaikki miehet tällaisia?Osaako joku ehdottaa jotain asentoa jossa mies ei paukuta täysiä ja voi suudella samalla?Oon hoikka ja notkea joten kaikki villitkin asennot käy.

Riippuu tietty että jos pidät siitä niin mieshän ajattelee heti että on ok olla vähän raju.
Rivoja sanoja useimmat miehet tykkää käyttää...oma miehenikin tykkään läpsiä pyllylle, mut sit kun itseeni sattuu niin sanon kyllä että lopettaa :) Eriasentoja ollaan kans käytetty...välillä katellut netistä ideoita..ettei Seksistä tule sitä yhtä ja samaa...takaatapäin ollaan kerran kokeiltu mutta ei ollut mun mieleen joten ollaan kokeiltu kaikkia muita....:D

Mene itse päälle ;) Ukko selälleen tai istualteen, ja tarvittaessa otat vaikka ranteista kiinni. Voi vaatia vähän harjoittelua mut kannattaa. Ja yleisesti voisi olla hyödyllistä puhua seksistä ja toiveista..

Yhteistyössä