Mulla tuli mieleen meidän yolla oleva psykososiaalisen avun trapeessa oleva gradun/lisurntekijä. Joskus oma elämä vain on niin solmussa että joku toinen lopputyötä/lisuria/väikkäriä tekevä on jotenkin henkilökohtainen loukkaus...Sosiaaliset taidot sulla on jääny n 4-vuotiaan tasolle josset ole ymmärtänyt, ettei aikuiselle ihmiselle ole sopivaa ruotia toisen ihmisen ulkonäköä ellei sitä erikseen pyydetä
Ahaa.. kirkastui mullekin; siis pitää vaan kehua vaikka ei pitäisikään.Määrittele osajoukko "kaikki" ja sana "ruotia". Minä käytin sanaa ruotia sen negatiivisessa merkityksessä. En pidä kehumista ruotimisena.
Kiitos vain analyysistasi. Elämäni ei todellakaan ole solmussa ja yliopistolla minäkin pyörin. Täällä vaan näyttää moni olevan ihan pihalla omasta elämästään.Mulla tuli mieleen meidän yolla oleva psykososiaalisen avun trapeessa oleva gradun/lisurntekijä. Joskus oma elämä vain on niin solmussa että joku toinen lopputyötä/lisuria/väikkäriä tekevä on jotenkin henkilökohtainen loukkaus...
Se Ei vähennä pätkääkään ko. tutkinnnon arvoa
MIKSI tänne laitetaan yleensä lasten kuvia nettiin? Arvosteltaviksi?Jonkun mielestä haukkuminen ja mielipiteen ilmaiseminen on sama asia. Voiko alemmas enää vajota kuin haukkumalla LAPSEN ulkonäköä?
Kyllä minä tiedän, missä menen ja lapsilla on kaikki hyvin. Miksi täällä sitten ei saa kommentoida... negatiivisestikin?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22766346:vilkasitko peiliin.
Naureskelehan sinä. Tänne ei vaan pidä laittaa pienten kuvia, jos halutaan vain kehuja. Kaikki lapset eivät ole suloisia ja minä ainakin olen pyytänyt AIKUISILTA lapsiltani luvan laittaa heidän lapsuuden kuviaan.Ja huuli pyöreenä ihmetellään kun jonkun mielestä ei ole kovinkaan normaalia haukkua lasta vammaisen ja ruman näköiseksi
Mut hei joo..sulla on oikeus mielipiteeseen
Tähän en sano yhtään mitään. Lukekoot kaikki ylhäältä.Sivistynyt ja käytöstavat omaava, empatiakykyinen ja sosiaalisesti lahjakas ihminen ei hauku toisten ulkonäköä. Mielipiteen ilmaiseminen ja haukkuminen ovat kaksi eri asiaa. Asiallinen kritiikkikään ei ole sama kuin haukkuminen, mutta kritiikilläkin on aikansa ja paikkansa. Kukaan tässä ketjussa ei ole pyytänyt haukkuja/kritiikkiä ulkonäöstään. Täällä on tarkoitus sanoa jotain positiivista tai sitten olla sanomatta mitään. Miksi pahoittaa tarkoituksella jonkun mieli? Mitä tarkoitusta se palvelee? Onko fiksua esittää oma mielipide asiattomasti ja onko ylipäätään järkevää tuoda kaikki ajatuksensa esille? Jos et tätä tajua, ihmettelen, että olet päässyt yliopistoon. =)
Vatipää on se mukavampi sana.Koska kukaan ei tykkää siitä? Emmä tiiä. Hassuja ihmisiä kun eivät halua kuulla tai lukea haukkuja. Tottahan toki heidän pitäisi suorastaan nauttia siitä, että joku valopää antaa tulla.
Ja Amen.Ei, kaikki lapset eivät minunkaan mielestäni ole suloisia, mutta minä tiedän ettei haukkumisella tule kenellekään parempi mieli, joten miksi sitä harrastaisin? Jos joskus esitän kritiikkiä jotakin kohtaan niin teen sen koska haluan vaikuttaa ilmiöön, tai jos minulta erikseen pyydetään kritiikkiä johonkin niin voin kertoa myös negatiivisen mielipiteen.
Tähän ketjuun ei niitä kuitenkaan kukaan kaipaa =)
Kun tämä kommentti nyt ei vaan taas ollut sinulle.Ei, kaikki lapset eivät minunkaan mielestäni ole suloisia, mutta minä tiedän ettei haukkumisella tule kenellekään parempi mieli, joten miksi sitä harrastaisin? Jos joskus esitän kritiikkiä jotakin kohtaan niin teen sen koska haluan vaikuttaa ilmiöön, tai jos minulta erikseen pyydetään kritiikkiä johonkin niin voin kertoa myös negatiivisen mielipiteen.
Tähän ketjuun ei niitä kuitenkaan kukaan kaipaa =)
Jos provosoidaan niin ei pidä provosoitua... läskipää!Yllätys. Et keksi mitään vasta-argumentteja, koska tiedät, että olen oikeassa.