Mulla on pää aina niin kenossa ettei ehdi ilmeitä nähdä....Tytsi on nähny mun luonnetta vissiin eniten ja voin kyllä luvata, että pian tytsi huutaa mulle, et lopeta joOlis kiva nähdä livenä jengiä (monia täältä olen toki jo nähnytkin). Moni näyttää kuitenkin vähän eriltä irl kuin kuvissa, kun tulee ne kaikki ilmeet, eleet ja persoona esiin, mitä kuvista ei saa kiinni välttämättä.
Mäkin tykkään enemmän värillisestä ja sinulla todellakin on upeas, kuulas iho
Tossa on ny se värillinen versio. Tiiä sitten kumpi on parempi, vai onko molemmat yhtä kauheita
Voi hyvänen aika kuinka suloinen kuva. :heart: Kirjoitustesi perusteella vaikutat hurjan vastuuntuntoiselta äidiltä, mutta tuossa kuvassa todellakin niin lapselta, että tällainen täti aivan heltyy :hug: Tekisi mieli adoptoida sinut omaksi tyttärekseni Saisin suloisen lapsenlapsen siinä samalla Ja lapsenlapsi olisi omaa lastani vanhempi
Kuva on otettu kameran muotokuvaohjelmalla, luulen, että tuo "meikkiraja" (jonka itsekin huomasin) johtuu siitä jotenkin. Voi tosin meikitkin olla levahtaneet jo tuossa vaiheessa, kuva on otettu joulupäivänä joskus himpan ennen puolta yötä .onks rieputarallaa muokannut kuvaa vai muuten vain meikannut otsansa noin hassusti tuolta hiusrajasta?
Tosi nuoren näköiseltä näytät, sanoisin että noin 32-vuotiaan näköinenVäsynyt mummeli:
Samalta paikkakunnalta näköjään ollaan ja saman ikäisiäkin
Voi kiitos ystävällisistä ja kauniista sanoista :kiss: mutta kadehdit aivan turhaan Minulla on maantienharmaa tukka, joka vain vaalenee kesällä poltetun oljen väriseksi ja muutenkin niin naapurintyttömäinen ulkonäkö, että sitä voi vain hyvin ystävällinen ihminen kuvailla freesiksi. Edes minun tuliset poikaystäväni eivät ole koskaan olleet mustasukkaisia, aviomies sentään hiukan kohteliaisuussyistä Laitan todisteeksi rillipöllö-kuvan, se palauttanee katu-uskottavuuden palstan pinkona :wave:Tosi kivoja kuvia taas kaikilla. Ootte te vaan nättejä .
Pakko nostaa silti yksi kuva, joka sai taas mun tuntemaan hienoisen kateuden piston. Nimittäin "penaalin terävin kynä" on just semmoinen raikkaan kaunis, jota olen aina muissa kadehtinut. Kait se on se, kun tiedän ettei mulle tule koskaan sopimaan vaaleat hiukset ja aina oon vaan tämmöinen "tummimus" muutenkin. Mutta siis oikein kaunis ja fresh on hän .
Ihan hyvä, mä oon jo ihan tarpeeksi kade noista kutreista .Nää on viimeiset
Tuitui hani :hug::kiss:Nää on viimeiset
Mustakin ihana kuva. Mä saan ninaTT:n ja hänen tyttärensä viikonloppuvieraikseni tässä tammikuun aikana.Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22765165:Voi hyvänen aika kuinka suloinen kuva. :heart: Kirjoitustesi perusteella vaikutat hurjan vastuuntuntoiselta äidiltä, mutta tuossa kuvassa todellakin niin lapselta, että tällainen täti aivan heltyy :hug: Tekisi mieli adoptoida sinut omaksi tyttärekseni Saisin suloisen lapsenlapsen siinä samalla Ja lapsenlapsi olisi omaa lastani vanhempi
Vautsi, tämä otsatukka on upea! Korostaa mahtavasti poskipäitä. Erehdyin kerran itsekin leikkauttamaan otsatukan, ja se oli niin kauhea, että melkein jäin kuukaudeksi sairauslomalle, ettei olisi tarvinnut mennä töihin. Jossa ihmiset kohteliaasti kysyivät, että olinko leikannut sen itse
Ei kenelläkään suomalaisella voi olla tuollaista tukkaa:O Pitäisi kieltää lailla, ettei tällaisille lirutukille tule alemmuuskompleksia
Minä voin adoptoida teidät kummatkinMustakin ihana kuva. Mä saan ninaTT:n ja hänen tyttärensä viikonloppuvieraikseni tässä tammikuun aikana.
Ohoh kun olet lihonut viime näkemästä.Samalta paikkakunnalta näköjään ollaan ja saman ikäisiäkin
Rasvaa, rasvaa, enemmän rasvaa .Rieputarallaa, miten sulla VOI olla noin hyvä iho vaikka sullakin on ollut atopiaa? :O Jopa parempi kuin suurimmalla osalla niistä, joiden iho on ollut aina terve. Toiv. munkin iho muuttuu vielä tuollaiseksi!
Sinusta ei kyllä taida saada huonoja kuvia sitten millään Toinen toistaan kauniimpi.