"hmmm"
Kauniita naisia, mutta miksi ihmeessä te jotkut olette menneet pilaamaan kauniit kasvonne noilla valtavilla lävistyksillä ja leveillä renkailla :-0
sinut vois kaataa ampumallaAlkuperäinen kirjoittaja Päättömällä eniten kaatoja;22758444:Päätön taas vokottelemassa mammoja.
Kiitos, karvapäitten sukuaIhanat hiukset, mäki haluun!
Todella, todella kaunis ja herttaisen näköinen nainen olet . Ja nuo hiukset :heart:!No siinä Terkkuja tutuille
Aijaa.com - 7221596.jpg
Juu, mun iho on joskus ollu paljon pahempi. Joskus oli aina naama punaisena niin tää nykyinen iho tuntuu melkein hyväkuntoiselta. Pääsispä taas etelään niin iho paranis.Tytsille pitänyt monasti sanoa, että sun iho näyttää ihan samalta kuin mulla kymmenen vuotta sitten - vai kuvittelenkohan mä vaan... eikö niin, että atopia kiusaa?
Kiitos Herttaisen ja mukavan näköiseltä näytät itsekkinTodella, todella kaunis ja herttaisen näköinen nainen olet . Ja nuo hiukset :heart:!
Voi mä niin tiedän tunteen... harmi, ettei mulla oo enää tallessa kuvaa, joka otettiin sun ikäisenä vakuutusyhtiötä varten. Kaulasta tirskui verta kun kallisti päätä taaksepäin, silmäluomet oli punaiset, turvonneet ja märkivät ja kaikki taipeet - sanoinkuvaamatonta. Ihotautilääkäri lohdutti, että kolmekymppisenä helpottaa. Ei silloin paljon lohduttanut, mutta niin se hitto vie helpotti . Kuuteen vuoteen en ole tarvinnut kortisonivoiteita enkä -kuureja enkä valohoitoa ollenkaan, sillä raskauden myötä mun iho parani.Juu, mun iho on joskus ollu paljon pahempi. Joskus oli aina naama punaisena niin tää nykyinen iho tuntuu melkein hyväkuntoiselta. Pääsispä taas etelään niin iho paranis.
Voi ei . Jaksamista pintavian kanssa!OT:nä mun ihottumani piti eka parantua sitten kun olen aikuinen, sitten sanottiin että kun olet kolmekymppinen, seuraavaksi varmaan sanotaan että vaiihdevuodet parantavat....
Kaunotarhan se siinä :kiss: