Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

Harmaa vain
No jos on pakko... :xmas:

Tässä kuvassa näytän ehkä 12-vuotiaalta. Oikeasti olen siinä 20v. Oma tytär kainalossa.



Muoks: Ja tämä on sitten yksi harvoista kuvista joita suostun muille näyttämään jossa ihan oikeasti olen täysin meikitön :xmas:
ninaTT, olet eteerisen kaunis! Keijukaismainen, nuori ja lisäksi tosiaan vielä näytät nuoremmalta kuin olet. Sinua ja tytärtäsi voisi luulla siskoksiksi tässä kuvassa. Olet ehdottomasti palstan kauneimpia naisia (sanoo tällainen vähemmän kaunis ja vähemmän raikas harmailija)
 
Hei kertokaas, jos laittaa aijaan kautta kuvan, poistaa sen myöhemmin ja ja joku ehtii sen jo lainata tässä ketjussa viestiinsä, jääkö se iäksi pörräämään tänne??:D
Juu, olen vauhko, laitoin jo pvällä yhden ei tunnistettavan kuvan mutta poistin nopeesti...tekisi mieli laittaa uudestaan mutta pelottaa että se jää tänne iäti pyöriin kaiken maailman ilpojen tuijotettavaksi (huom. vitsi) :D
 
Leukistinen aksolotli
Hei kertokaas, jos laittaa aijaan kautta kuvan, poistaa sen myöhemmin ja ja joku ehtii sen jo lainata tässä ketjussa viestiinsä, jääkö se iäksi pörräämään tänne??:D
Juu, olen vauhko, laitoin jo pvällä yhden ei tunnistettavan kuvan mutta poistin nopeesti...tekisi mieli laittaa uudestaan mutta pelottaa että se jää tänne iäti pyöriin kaiken maailman ilpojen tuijotettavaksi (huom. vitsi) :D
Ei jää pyörimään, ellei joku ole ottanut sitä ja kopioinut omalle koneelle. Se riski on aina olemassa, koska saattaahan olla, että täällä on joku, joka katsoo aina vaikka kaikki sun kuvat ja laittaa ne koneelleen ja sitten hänellä on tehty semmoinen palvontanurkkaus, missä on sinun kuvia ja kynttilöitä ja suitsukkeita.:xmas: Hihi!
 
Hei kertokaas, jos laittaa aijaan kautta kuvan, poistaa sen myöhemmin ja ja joku ehtii sen jo lainata tässä ketjussa viestiinsä, jääkö se iäksi pörräämään tänne??:D
Juu, olen vauhko, laitoin jo pvällä yhden ei tunnistettavan kuvan mutta poistin nopeesti...tekisi mieli laittaa uudestaan mutta pelottaa että se jää tänne iäti pyöriin kaiken maailman ilpojen tuijotettavaksi (huom. vitsi) :D
photopucketista ainakin voi poistaa milloin haluaa aijaasta ei vissiin oikein voi muutakuin pyytämällä ylläpitoa poistamaan
 
Suzyanne
No jos mäkin nyt sitten laittaisin, kun en oo vielä tähän kejuun laittanut. :D Tässä minä lempiharrastukseni parissa.


Promokuva rajattuna

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei jää pyörimään, ellei joku ole ottanut sitä ja kopioinut omalle koneelle. Se riski on aina olemassa, koska saattaahan olla, että täällä on joku, joka katsoo aina vaikka kaikki sun kuvat ja laittaa ne koneelleen ja sitten hänellä on tehty semmoinen palvontanurkkaus, missä on sinun kuvia ja kynttilöitä ja suitsukkeita.:xmas: Hihi!
:LOL: Oukei, silläkin uhalla taidan kuvani laittaa, olisihan se kiva olla jonkun palvontanurkkauksessa:LOL:
 

Yhteistyössä