Koska olen törkeä, siveetön, käytöstapoja ei laisinkaan.... ilmoitan että

No joo, tunnustan olevani outo kun mua ei kiinnosta kenenkään muun seksielämä pätkän vertaa ja koen tällaiset aloitukset mauttomiksi.
Sullaki menny tämän alotuksen pointti ohi. Niinku niin monelta meni eilisenki alotuksen pointti ohi. Eilisen alotuksen pointti EI ollu se että olen harrastanu seksiä. Tämä alotus on pelkästään ärsytystä varten, niin iloiset naurut sain siitä eilisestä jeesustelusta.... Mut huumorintajuhan puuttuu monelta, tai se ei aina ole samanlaista kaikilla.
 
Sullaki menny tämän alotuksen pointti ohi. Niinku niin monelta meni eilisenki alotuksen pointti ohi. Eilisen alotuksen pointti EI ollu se että olen harrastanu seksiä. Tämä alotus on pelkästään ärsytystä varten, niin iloiset naurut sain siitä eilisestä jeesustelusta.... Mut huumorintajuhan puuttuu monelta, tai se ei aina ole samanlaista kaikilla.
En ole tietoinen eilisestä aloituksesta.

Ja joo, ymmärrän tuon ärsytyspointin - mutta toisaalta, voisiko vaan antaa olla?
 
innostunut sonni
[QUOTE="Tinka";22742045]Kuka viitsii paneskella aivosyöpäpotilaan kanssa.[/QUOTE]

Hiljaa sellaiset, joilla on itellä madonsyömät aivot. Kamalaa, että psykopaatteja on nyt niin paljon vapaana joululomien takia.
 
"vieras"
Sullaki menny tämän alotuksen pointti ohi. Niinku niin monelta meni eilisenki alotuksen pointti ohi. Eilisen alotuksen pointti EI ollu se että olen harrastanu seksiä. Tämä alotus on pelkästään ärsytystä varten, niin iloiset naurut sain siitä eilisestä jeesustelusta.... Mut huumorintajuhan puuttuu monelta, tai se ei aina ole samanlaista kaikilla.
Savanna saa säännöllisesti kolmen kuukauden banneja, koska provosoi palstalla.. Saas nähdä, onko täällä samat säännöt kaikille. Eli modet hei, joko olisi aika purkaa se Savannan banni, tai sitten kohdellaan kaikkia tasapuolisesti ja sanotaan hyytikyppysellekin hei hei kolmeksi kuukaudeksi? Nyt ihan jännittää kuinka käy.
 
"vieras"
Voishan sitä vähän miettiä mitä näppikseltään kirjoittaa. En tiedä onko ap esiintynyt täällä kuvillaan, mutta moni muu esiintyy täällä kuvillaan ja sitten kertoo kaikille työpaikkansa, sairauskertomuksensa, seksielämänsä yms. Ja se nyt vaan on tosi että hienot naiset ei kertoile yleisellä palstalla kuinka tuli leviteltyä haarojaan miehelle koko aamun, jotkut asiat on hyvä pitää itsellään. Mä itse ainakaan en kuvittele että kukaan edes haluaisi tietää mun ja miehen seksisessioista joten säästän muut niiltä kertomuksilta senkin vuoksi. Mutta kai joillain vaan on niin suuri tarve tuoda itseään tykö ja tehdä itsestään avauksia yhä uudestaan ja uudestaan...
 
[QUOTE="vieras";22742043]:hug: Mä liityn sun kanssa tähän pohjasakkaan. Nuoleskelin vielä loppusuoralla miehen sukuelimetkin ja nielin ne saastaiset tuotokset :saint:[/QUOTE]

Onneksi et kuitenkaan kurlannut niillä ;)

Ja moni tästäkin on kiinnostunut, vaikka ilmoittaa, ettei yhtään kiinnosta. Kun kommentointikynnys ylittyy, niin silloin aihe kiinnostaa :)
 
raikasta viiniä lasi
[QUOTE="vieras";22742807]Lähinnä olen kyllä kiinnostunut siitä kuinka jotkut täällä nolaa itseään tuolla huomionhakuisuudellaan.[dsfj
:D Kukahan se availee ketjuja itsestään tänne ja hakee sitä huomiota, ei tarvi varmaan sanoa nimimerkkiä kun kaikki tietää.
 
"vieras"
No kieltämättä mä vähän rinnastan nämä "panettaa, me pantiin"-aloitukset niihin "mä kävin paskalla"-aloituksiin. Molemmissa tarkoitus vaan "järkyttää" ja näyttää kuinka rohkeita ollaan kun puhutaan näistä asioista mistä ei yleensä saa puhua niin nyt näin avoimesti. Hiukan lapsellista, ei muuta.
 
[QUOTE="vieras";22742807]Lähinnä olen kyllä kiinnostunut siitä kuinka jotkut täällä nolaa itseään tuolla huomionhakuisuudellaan.[/QUOTE]

Mutta miksi kommentoida edes silloin? Jos ei kiinnosta, niin miksi vaivautua kommentoimaan mitään? Ja samalla lietsoa jonkun huomionhakuisuutta (jos se nyt sitä edes on) kommenteillaan?
 

Yhteistyössä