Koska olen törkeä, siveetön, käytöstapoja ei laisinkaan.... ilmoitan että

"vieras"
En ymmärrä tätä seksijuttujen levittelyä pitkin palstoja. Siis kaikkihan sekstailee, joten what´s the big deal? Miksi ketään kiinnostaisi vieraan tai edes tutun palstalaisen sekstailut, kun on ne omatkin? Jotenkin tulee se kuva että nämä oman seksielämänsä palstoille levittävät luulevat olevansa jotenkin vapaamielisempiä tai erikoisia. Oikeasti täytyy olla aika suppea seksielämä jos luulee että nuo on mitenkään ketään kiinnostavia tai hätkähdyttäviä juttuja. Newsflash: kaikki sekstailee. Ja jopa muutenkin kuin pimeässä peiton alla. Se vaan useimmille on niin luonnollista että siitä ei tarvitse raportoida kenellekään.

[QUOTE="vieras";22742116]En ymmärrä tätä seksijuttujen levittelyä pitkin palstoja. Siis kaikkihan sekstailee, joten what´s the big deal? Miksi ketään kiinnostaisi vieraan tai edes tutun palstalaisen sekstailut, kun on ne omatkin? Jotenkin tulee se kuva että nämä oman seksielämänsä palstoille levittävät luulevat olevansa jotenkin vapaamielisempiä tai erikoisia. Oikeasti täytyy olla aika suppea seksielämä jos luulee että nuo on mitenkään ketään kiinnostavia tai hätkähdyttäviä juttuja. Newsflash: kaikki sekstailee. Ja jopa muutenkin kuin pimeässä peiton alla. Se vaan useimmille on niin luonnollista että siitä ei tarvitse raportoida kenellekään.[/QUOTE]

Newsflash: Joillekin se on jopa niin luonnollista että siitä on luonnollista puhua eikä tabuttaa seksiasioita hiljaisuuteen ettei kukaan vaan saa tietää *hys hys*. Live and let live, okei?

[QUOTE="vieras";22742116]En ymmärrä tätä seksijuttujen levittelyä pitkin palstoja. Siis kaikkihan sekstailee, joten what´s the big deal? Miksi ketään kiinnostaisi vieraan tai edes tutun palstalaisen sekstailut, kun on ne omatkin? Jotenkin tulee se kuva että nämä oman seksielämänsä palstoille levittävät luulevat olevansa jotenkin vapaamielisempiä tai erikoisia. Oikeasti täytyy olla aika suppea seksielämä jos luulee että nuo on mitenkään ketään kiinnostavia tai hätkähdyttäviä juttuja. Newsflash: kaikki sekstailee. Ja jopa muutenkin kuin pimeässä peiton alla. Se vaan useimmille on niin luonnollista että siitä ei tarvitse raportoida kenellekään.[/QUOTE]

Eikö tuo päde kaikkeen muuhunkin?
Eli kaikkihan siivoaa, kokkaa, hoitaa lapsiaan, matkustaa, lukee kirjoja, katsoo leffoja jne.
Ja silti niistäkin asioista tiedotetaan ja keskustellaan palstoillakin. Miksi seksistä raportoiminen olisi erilaista kuin muusta juttelu?

vierasB

Nää "kohuaiheet" (not) on sarjaa: notice me, notice me, notice me, notice me, notice me..... trollit ja psyykeltään epävakaat tota tekee ja jokainen voi vetää johtopäätöksiä siitä ketkä kaikki ovat tätä sarjaa palstalla :kieh:

Niinkö

Hyytin eilisessä aloituksessa ap vain ohimennen mainitsi että pantu on, liittyi oleellisesti asiaan. Jos ei olisi sitä sanonut olisi palsta lynkannut hänet pihtariksi.

Haarojen levittely on vaa ihan hyvästä välillä. Pitäisköhän itsekin alkaa tekemään tänne näitä aloituksia; "Otin tänään - tiedät kyllä minkä - huuleen." Oliskohan elämä jännempää.

LOL you said it :LOL:
Juuh. Ja toiseenkin kertaan: Minä ainakin olen "notice me" - ihminen.

Minusta kiva herättää keskusteluja ja osallistua niihin. Yritän myös parhaani mukaan "notice" ihmiset lähelläni, ettei kukaan heistä menisi sillä lailla rikki, että alkaisi ajatella että huomioiduksi tulemisen toivominen on merkki epävakaasta persoonallisuudesta.
:D

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";22742175]Jokohan kohta napsahtaa =)
Anteeksi kiltit modet ja lodet :p¤

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Mä voisin lähteä sun kanssa ainoastaan kaljalle, jos asuisit lähempänä.

Olen levitellyt haarojani ahkerasti viime yönä ja tänä aamuna. Siinä teille nutturapäisille siveyden sipuleille ällöttävää ajattelemista, OLEN PANESKELLU!!!

(tietämättömille tiedoksi, edellisessä alotuksessa minkä tein ja satuin mainitteen harrastaneeni haureuksia mieheni kanssa, sain kuulla kunniani siitä kuinka levittelen seksielämääni palstalla)

Ai nii joo, tännään aamupalalla (klo 14) juttelin miehen kans minun tissiliiveistä. Lapsiki oli kotona ja kuuli. Ei, me ei juteltu lapsen kehityksestä rakentavasti, tai sen saavutuksista, säästä eikä kauppalistasta. Vaan minun tissiliiveistä. Sivistymättömiä moukkia ollaan kumpiki. :snotty:
No keille kaikille olet levitellyt? Kävikös exä taas puksuttelemassa vai mistä sä nyt kohkaat?

Yhteistyössä