Kuvia plussatesteistä

ja tässä kuvia testeistä tältä aamua... :heart: Kai ne aika hyviä viivoja jo on. Dpo 11 vasta.

http://i1118.photobucket.com/albums/k617/Elia29/22122010009.jpg Apteekin oma testiajalla

http://i1118.photobucket.com/albums/k617/Elia29/22122010012.jpg vähän testiajan jälkeen

http://i1118.photobucket.com/albums/k617/Elia29/22122010023.jpg tässä apteekin oma ja liuska (sori hämärä kuvan laatu)

Muoks. vielä yksi...jokohan piisaa.

http://i1118.photobucket.com/albums/k617/Elia29/22122010011.jpg

Tuo liuskan viiva ei hirveästi ole eilisestä vielä tummunu, mutta huomasin nyt kuivaneena, että myös se kontrolli viiva on haaleampi kuin eilisessä samaisessa liuskassa. Apteekin oma sai mut kuitenkin jo vähän luottavaisemmaksi.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa! Tää testaaminen tekee hulluksi! Voisitteko auttaa? Mulla siis 25ml David testejä, ylin kuva otettu lauantaina heräämisen jälkeen, ja näin siinä mielestäni väriäkin testiajan jälkeen. Tein sitten kahden tunnin päästä varmistustestin, jossa en nähnyt edes testiajan jälkeen juuri mitään. Onkohan tossa ekassa väriä vai vaan viivanpaikka? Mielestäni aikaisemmissa testeissä ei ole ollut edes viivanpaikkaa... Eilen lauantaina oli siis noin dpo 12. Keskimmäisessä kuvassa siis nuo kaksi testiä rinnakkain ja se "varmistustesti" ylempänä.





Ja tänään herättyäni (muutaman tunnin unet) tämä testi, dpo noin 13... Kuva otettu testiajan sisällä. Taas nään siinä jotain, mutta mitä? :confused:



Kiitos kommenteista jo etukäteen, vaikka tiedänkin, että pitäisi vaan odottaa monta päivää... mutta kun ei pysty ei kykene! :ashamed: Nuo haamunhaamut tekee ihan hulluksi!!! :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä sielä tömpsis haamulainen on! Siinä yhdessä testissä tuskin voikaan näkyä mitään, jos vain kaksi tuntia ollut virtsa rakossa. Mähän sain dpo 12 Davidin 10-herkkyydelläkin vielä aika vaalean plussan, joten jos sulla on noita 25:sia, niin ei ehkä ole vain hormonia vielä tarpeeksi selkeämmälle plussalle. Jos millään maltat, niin odottele pari päivää, tai osta herkempiä testejä. :)
 
tömpsis: Ekoissa kuvissa ei meinaa nähdä mitään. Ruutua kallistelemalla sain näkyviin himmeän viivan sitten ekassa. Tämän aamun testissä taitaa olla vahvempi tuo haamun/viivanpaikka, mutta en osaa kyllää sanoa näkyykö siinä väriä. Nuo davidin testit ovat käsittääkseni aika kehnoja, tosin en ole käyttänyt itse kuin niitä herkkiä. Niillä olen saanut vääriä positiivisia/haamuviivoja ja viivanpaikkoja.

Mutta tosiaan alimmassa kuvassa hahmotan ihan kokonaan sen viivan. Toivottavasti on sitä mitä toivot! Suosittelen, että käyt apteekista hakemassa apteekin oman tai digin, niillä saa selkeämmän tuloksen. d:)b
 
Mäkin olen kuullut, että David antaa vääriä plussia, mutta ei kyllä mulle koskaan. Liuskojakin siis kokeillut, nyt oli noita puikkoja, eikä niistä yksikään antanut edes viivanpaikkaa ennen kuin nyt kun ihan oikeasti olen raskaana. Tsemppiä tömpsis, jospa se sieltä vahvistuis kauniin punaiseksi! :heart: Mä ainakin olisin jo ihan epäuskoisen innoissani :D
 
Kiitos kommenteista!!!!!! :heart: Juu, on ne viivat kamalan "huonoja", mä oon nähny ne parhaiten valossa niitä kallistelemalla ja tosiaan testiajan jälkeen... Mutta ihanaa, että joku muukin näkee niissä edes jotain! En oo täysin hulluks tullut! :D

Lunea: mä kun ajattelin, etten ikinä tartte herkempiä testejä... mukamas maltan olla testaamatta tarpeeks kauan... :ashamed: No joo, enhän mä ennen menkkojen oletettua alkamisaikaa testaakaan, mutta nyt tuli ovis vasta kp 30 tms... :confused: että oon täällä ihan sekasin :p

Juu tänään apteekkiin ostamaan kasa erilaisia testejä......IIIIIK! :)

Onnea Lunea!!!! :hug:
 
tömpsis selkeä haamuviivanen(plus)tuossa alemmassa, ylemässähin näen jotain!!!:wave:
Kovasti tarrasukkasia laitan tulemaan!!:heart:

Mie en saanut David 25mIU/ml puikkotesteihin mitään turhia viivasia/viivanpaikkoja, do12 hyvin haalea plussa tuli.
Noilla puikkotesteillä se viiva vahvistuu vain hissukseen - luulen näin myös liuskoillahin olevan!

Dippalin dpo 12 aamupisuun 10mIU/ml David liuskalla ja näkyi juuri samanlainen harmahtava viivanen, kuin siulla!
Puikolla(25mIU/ml) seuraavasta pisusta(2h rakossa) se plussaviiva sitten!=)
 
Viimeksi muokattu:
näytin miehelle tuota viimesintä testiä, eikä se nää siinä mitään, vaan pitää mua ihan tärähtäneenä :( enkä päässyt apteekkiin ostamaan muita testejä, huomenna sitten. Aion todistaa miehen olevan väärässä... :p
 
nyt se myönsi näkevänsä viivanpaikan.... mutta ei muuta..:confused: taidan viedä sen silmälääkäriin.... :D äh tää on raastavaa, en voi oikein hihkuakaan vielä (muuta ku itsekseni) ennenku mieskin tajuaa... (vai onkohan sillä itsesuojeluvaisto kesäisen keskenmenon jälkeen kovin korkealla?) Kiitos Onnitteluista jo :heart: vaikka olenkin vielä ihan epäuskoinen...
 
Tömpsis, ihan selvä haalea plussa tuossa vimpassa testikuvassa. Vielä ku tietää, että livenä näkyvät aina selvemmin ku valokuvassa. Aiemmatkin haamulaiset näin. Varovaiset onnittelut plussasta! :heart: Tarrasukkia, että vahvistuu edelleen! (ja hommaa miehelles silmälasit... :D ). Voi olla, että miehes ei laske plussaksi ennen kuin tulee vahva plussa. Noilla liuskoilla muuten plussat voi vahvistua aika hitaasti, että älä säikähdä sitä.
 

Yhteistyössä