<<< DISKO disko JOULUN DISKO >>>

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Randomi Buddy
Olepa hyvä vaan.

Me ollaan nyt - mitä musamoodiin tulee - ihan planeetoilla. Mä olen ihan open D moodissa - vähän tähän tapaan:

http://www.youtube.com/watch?v=v2HkBWVsWyw

äiti 44 v
Olepa hyvä vaan.

Me ollaan nyt - mitä musamoodiin tulee - ihan planeetoilla. Mä olen ihan open D moodissa - vähän tähän tapaan:

YouTube - Amazing Grace Slide Guitar Gospel Praise Hymn Blues Open D
Kappale oli rauhoittava ja kaunis, lyhyt tosin. Mutta mitä sinä oikeastaan tuossa ylhäällä suomeksi sanot!? Ollaan planeetoilla? No näin uskoisin, maa lienee jonkunsortin planeetta.

Oletko sinä Buddy se 15v teinipoika joksi minua aina tuon tuosta luullaan?

äiti 44 v
Veljeni on hyvä kitaristi, sillä olen tuollaisen putkenkin nähnyt.

Aivan ihanaa musaa (Ry Cooder), olipa hyvä idea ottaa vähän rauhallisempaa näin tähän loppuun. En tiedä oletko noita linkkejä katsonut mutta minä pidän kaikenlaisesta PAUKKEESTA! :D

Randomi Buddy
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22740442:
Kappale oli rauhoittava ja kaunis, lyhyt tosin. Mutta mitä sinä oikeastaan tuossa ylhäällä suomeksi sanot!? Ollaan planeetoilla? No näin uskoisin, maa lienee jonkunsortin planeetta.

Oletko sinä Buddy se 15v teinipoika joksi minua aina tuon tuosta luullaan?
Jep. Kappale olikin ihan vain demo tuosta open D -virityksestä.

Musiikilllisesti, äiti hyvä, musiikillisesti.

Tosin katsoin linkkaamasi helikopteri ac/dc -videomnonkin - hyvä oli, ja muistoja toi mieleen.

Tosta 15 v teinipojasta en kyllä nyt oikein tiedä mitä tarkoitat. Enempi olen kyllä tosissaan ns. old school..

Randomi Buddy
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22740450:
Veljeni on hyvä kitaristi, sillä olen tuollaisen putkenkin nähnyt.

Aivan ihanaa musaa (Ry Cooder), olipa hyvä idea ottaa vähän rauhallisempaa näin tähän loppuun. En tiedä oletko noita linkkejä katsonut mutta minä pidän kaikenlaisesta PAUKKEESTA! :D
Hauska että tunnet Ry Cooderin!

Ensimmäinen oma kontaktini mieheen oli tämä:
Taxes On The Farmer Feeds Us All
YouTube - Ry Cooder - Taxes On The Farmer Feeds Us All

Minulla on myös kokoelmissani tuo tuossa näkyvä levy - oikeinn vanhan liiton vinyylilevynä!

äiti 44 v
Jep. Kappale olikin ihan vain demo tuosta open D -virityksestä.

Musiikilllisesti, äiti hyvä, musiikillisesti.

Tosin katsoin linkkaamasi helikopteri ac/dc -videomnonkin - hyvä oli, ja muistoja toi mieleen.

Tosta 15 v teinipojasta en kyllä nyt oikein tiedä mitä tarkoitat. Enempi olen kyllä tosissaan ns. old school..
Musiikillisesti planeetoilla? Tarkoittaako se että pidetään samankaltaisesta musiikista?

Tolla teinipojalla tarkoitin ihan IKÄÄ, ja sitä nyt kysyin koska murteesi on hiukan vaikeaselkoista minulle. Muttet taida ihan nuori olla sinäkään?

äiti 44 v
Randomi Buddy
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22740459:
Musiikillisesti planeetoilla? Tarkoittaako se että pidetään samankaltaisesta musiikista?

Tolla teinipojalla tarkoitin ihan IKÄÄ, ja sitä nyt kysyin koska murteesi on hiukan vaikeaselkoista minulle. Muttet taida ihan nuori olla sinäkään?

Ennen olin nuori ja komea. Enää en kyllä tosiaan ole ihan nuori enää. (enempi ihan sinun ikäluokkaasi, jos rehellisiä ollaan)

Tarkoitin yksinkertaisesti vain, että ajattelin olevani ihan erilaisella musafiiliksellä (kuin sinä) tällä hetkellä...
YouTube - Fiiliksella Beibi - Kaartamo, Kettunen, Kuustonen

äiti 44 v
Ennen olin nuori ja komea. Enää en kyllä tosiaan ole ihan nuori enää. (enempi ihan sinun ikäluokkaasi, jos rehellisiä ollaan)

Tarkoitin yksinkertaisesti vain, että ajattelin olevani ihan erilaisella musafiiliksellä (kuin sinä) tällä hetkellä...
YouTube - Fiiliksella Beibi - Kaartamo, Kettunen, Kuustonen
Jaaha, no aina kannattaa puhua mahdollisimman SELKEÄSTI ja SUORAAN. Minä ymmärsin ihan kaiken täysin toisin kuin oli tarkoitettu.

Minä olen lähes aina tällä musafiiliksellä millä olen ollut tänäänkin. Sanotaan että pieninä välipaloina menee rauhallinen tunnelmointikin tai silloin kun olen niin väsynyt (kuten nyt) etten kohta tiedä edes mitä kirjoitan. Mutta muulloin kyllä saa olla tempoa ja volyymia biiseissä. Minä en mitään uneliasta tunnelmointia pitkään jaksa vaikka olisi kuinka korkeatasoista taidetta.

Olet muuten mitä ilmeisimmin myös mies? Ihmeen paljon täällä on miehiä!

äiti 44 v
Mahdollisesti olen täällä jo yksin mutta samapa sille, kun tälle tunnelmalinjalle lähdettiin niin Maarit ja Sami Hurmerinta ovat ikuisia idoleitani! Heiltä kelpaa minulle mikä vaan musiikki!

Yritin löytää kappaleen mutta eihän juutuubissa ole Maaritin parhaista mitään. Mutta laitan tämän, ei tämäkään huono ole. Maaritilla ei huonoja biisejä olekaan.

http://www.youtube.com/watch?v=NzlsEeVRxII&feature=related

Ei vaadi paljon vain kaiken

.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22740477:
Mahdollisesti olen täällä jo yksin mutta samapa sille, kun tälle tunnelmalinjalle lähdettiin niin Maarit ja Sami Hurmerinta ovat ikuisia idoleitani! Heiltä kelpaa minulle mikä vaan musiikki!

Yritin löytää kappaleen mutta eihän juutuubissa ole Maaritin parhaista mitään. Mutta laitan tämän, ei tämäkään huono ole. Maaritilla ei huonoja biisejä olekaan.

YouTube - Maarit Hurmerinta: Ei vaadi paljon vain kaiken +Lyrics

.

Randomi Buddy
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22740477:
Mahdollisesti olen täällä jo yksin mutta samapa sille,...

Et vielä ainakaan ole yksin.

Muistan miten kerran juuri tälle palstalle postasin ajatuksen: Eihän rakkaus nyt paljoa vaadi: Vain kaiken.

äiti 44 v
Saman havainnon olen viimeaikoina tehnyt. Valehtielin jos muuta väittäisin.
Taidan vähitellen lopettaa tämän harrastuksen kokonaan.

YouTube - Kolmas nainen - Valehtelisin jos väittäisin
Siis aijot lopettaa palstailun koska täällä on paljon miehiä?

Minä taas voisin samasta syystä innostua jatkamaan täällä :LOL:

Tästä Kolmannesta naisesta en tykkää yhtään, tai kolmesta ruususta tms. Nämä on minusta ihan lällyä paskaa! Ennemmin minä Ry Cooderia kuuntelen vaikka maailman tappiin kuin tätä suomilällyä yhtään. En tykkää edes laulajan äänestä.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22740482:
Siis aijot lopettaa palstailun koska täällä on paljon miehiä?

Minä taas voisin samasta syystä innostua jatkamaan täällä :LOL:

Tästä Kolmannesta naisesta en tykkää yhtään, tai kolmesta ruususta tms. Nämä on minusta ihan lällyä paskaa! Ennemmin minä Ry Cooderia kuuntelen vaikka maailman tappiin kuin tätä suomilällyä yhtään. En tykkää edes laulajan äänestä.
Eiko nukuttanutkaan?

äiti 44 v
Et vielä ainakaan ole yksin.

Muistan miten kerran juuri tälle palstalle postasin ajatuksen: Eihän rakkaus nyt paljoa vaadi: Vain kaiken.
Miehet ovat niin herkkiä, olen saman huomannut IRL. Minä en muistini mukaan ole tälle palstalle hirveästi rakkaudesta postaillut :D

Tämä on kyllä omituinen miljöö tämä palsta.

YouTube - Maija Vilkkumaa - Ei

Maija Vilkkumaastakin tykkään, mutta joistain Irinoista ja Anna Erikssoneista EN.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22740487:
Kyllä nukutti mutta sitten törmäsin Buddyyn joka sai minut muistamaan että minähän pidän myös hieman vähemmän aggressiivisestakin musiikista. Oikein itsekin hämmästyin kun muistini alkoi palailla pätkittäin.
Huomasinmyos Sun musiikimaun olevan aggerssiivinen.

Yhteistyössä