TODISTE-ketju!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leukistinen aksolotli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22732062:
mä en kyllä osais, pellistä kyllä onnistuis mutta ei leipomalla sitten millään.

No kyllä varmasti onnistuisit. :) Mä olen sitä mieltä että piparitalojen sun muiden rakentaminen tarttis enemmän sellaista miehistä loogisuutta ja kolmiulotteista hahmottamista. :) Osat kun on käsissä, niin sehän on sama onko ne pellistä vai piparista. Mä en millään tahdo noita rakentaessa hahmottaa että missä järjestyksessä osat kannattaa laittaa. :D

Hienoja todisteita..Tytsin tukka on valtaisa, wau :) Ja Pesky P osaa todella tehdä junan ja joku osasi remontoida kylppäriä, hienoa palstalaiset :D

Mä olisin todistanut että mulla upeat joulukynnet, mutta en saanut hyvää kuvaa kädestä joten todistamatta jäi...sniif :xmas:

Viimeksi muokattu:
Hienoja käsitöitä ja taideteoksia tässä ketjussa tosiaan. Mä tykkäsin ennen tehdä paljonkin käsilläni -kaikenlaisia metallihässäköitä, heijastimia, koruja yms. Tein mm. aikoinaan itselleni häihini laukun metallilangasta, satiinista, silkkinauhoista, vanhasta pitsistä ja helmistä. Nykyisin ei jotenkin jaksa eikä oikein kyllä ehdikään. Toisinaan tulee kyllä ideoita mieleen, mitä olisi kiva tehdä, mutten saa aikaiseksi aloittaa. Ehkä sitten joskus taas... :)

[QUOTE="vieras";22726083]Takaapäin otetusta kuvasta vois olla kade, jos pitää vaaleista hiuksista, mutta ei missään nimessä kasvokuvasta.[/QUOTE]

No sä todistit ainakin idioottimaisuutes.

Yhteistyössä