Mitä lahjaksi isovanhemmille - nyt antakaa pika-apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli siis minun mummuni ja pappani, 85v ikäisiä. Hyväkuntoisia.

Meillä on heille jo 30x40 kokoinen canvas-taulu, jossa on lapsenlapset samassa kuvassa. Meillä kolme lasta ja veljelläni yksi ja mieheni (kuvankäsittelijä) teki kuvan, jossa lapset on kaikki samassa ja siitä teetettiin seepian värinen taulu.

Mutta tuo ei tunnu riittävältä, varsinkin kun taas ollaan menossa aattona mummuni ruokapöytään. Ei vaan millään keksitä, että mitä muuta voitaisiin hankkia. Ehdottakaas pikaisesti!

No ainakin viet hienon kukka-asetelman heille mistä riittä iloa silmälle vielä joulun jälkeenkin..
ja jos alkoholia mitenkään nautitaan joulupöydässänne voi isännälle viedä hienon punaviinipullon...
tai sitten jotain jälkiruokaa...

ostin tai kokosin herkkukorin. kaupassakäynti muutenkin alkaa tuon ikäisille olla raskasta, niin vein paljon painavia/säilyviä tuotteita, ettei heidän tarvitse kaupasta niitä ainakaan enää tänä vuonna kantaa.

Kauppa-asiat heillä hoituu eli ei herkkukoria. Viskipullon isäni on jo ostanut ja joulupöydässämme ei nautita viiniä tai muuta alkoholia.

Kukkakori tietysti juu... Pitäisi tarkistaa isältäni, että onkohan siellä jo sellainen, mutta se on hyvä idea.

Itse vein aina appiukolle ja anopille lahjojen lisäksi kukat ja viiniä sekä joulupöytään rosollia (kun eivät itse osanneet tehdä). Kiva muistaminen "tarjoilusta".

Äänikirja? Sitä voisi kuunnella kimpassa jos aihe sattuu molemmille.

Mä ostin isille Mielensäpahoittajan äänikirjana. Ajattelin, ettei kuitenkaan saa aikaiseksi lukea oikeeta kirjaa, mutta nyt voi kuunnella sen duunimatkoilla :)

[QUOTE="mä";22733851]tehkää jotain sinne ruokapöytään, esim jälkiruokaa, ihan pipareita.. jokin kuivakakku tms.[/QUOTE]

Siellä on niin paljon syötävää ja myös pippareita ja kuivakakkua etten viitsi.. enkä kyllä edes ehdi.

Yhteistyössä