[QUOTE="vieras";22732240]Voi olla, mutta itse en nyt puhunut msitään ihon kunnosta enkä turvotuksesta vaan siitä mahasta, joka varmaan normaaliin vartaloon nähden on hieman raskaan oloinen jokaisella. Ihan niinkin yksinkertainen juttu siis kyseessä.
kyllä munkin odotukset muuten oli helppoja , seesteisiä, vaivattomia, enkä mä sitä mahaa , mutta kyllä mulla oli paianvampi olo kuin normaalisti koska olen muuten hoikka ja maha toi aikamoisen etuvedon vartalolle. Viittasin vaan tässä siihen mistä ehkä raskaus sana on saanut juurensa.[/QUOTE]
Hyvä huomio, en ajatellut sitä mahan painon kannalta laisinkaan vaan lähinnä siltä, että ihmiset kokisivat sen raskaana aikana
Tosiaan nyt kun toista odotan niin näköjään pohdin kaikenlaista. Joku tuolla sanoikin, etten vaikuta kovin onnekkaalta jos olen oksentanut ja ollut väsynyt. Väsymys on minusta suht ilmeistä kun touhuaa päivät tuon esikoisen kanssa ja ole mielestäni onnekas, etten koko ajan voi pahoin. ehkä sitten sillä omallakin asenteella on tiettyyn rajaan asti merkitystä sillä kuinka raskaaksi tai onnekkaaksi olonsa kokee.
Tulihan tästä ihan asiallinen keskustelu pienten alkuväärinkäsitysten jälkeen

Mielelläni luen lisää kokemuksia! Ja ihan molemmista, sekä fyysisistä oloista tai henkisistä, raskausaikaanhan kuuluu toki molemmat