Mies ja miehen lahjaostot!!!! Ärsyttää!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ärripurri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22727445:
Miksi esität miehellesi, että se ei haittaa, jos kuitenkin haittaa? Ei miehetkään mitään ajatustenlukijoita ole. Ensi vuonna hyvissä ajoin esität miehellesi omat joululahjatoivomuksesi ja sanot, että sinua haittaa olla ilman joululahjaa.
Juuri näin.

Aika säälittävä lapsi tämä aloittaja

[QUOTE="vieras";22727976]Juuri näin.

Aika säälittävä lapsi tämä aloittaja[/QUOTE]

Voin olla, olla, mutta tämä asia ei silti muuksi muutu! Risut ja ruusut ovat tervetulleita! Olisi suorastaan loistavaa, jos pääsisin tästä jo perinteeksi muodostuneesta joulunalustunteesta eroon!!! Olisi suoraan sanottuna luxusta!!

Minäkin saan mieheltä kirjeen. Usein pyydän synttärilahjaksi. Ei hän hoksaisi sellaista muuten kirjoittaa ;) Ja vaikka se onkin pyytämällä pyydetty lahja, on se silti yksilöllinen ja yllättävä.

Minäkin saan mieheltä kirjeen. Usein pyydän synttärilahjaksi. Ei hän hoksaisi sellaista muuten kirjoittaa ;) Ja vaikka se onkin pyytämällä pyydetty lahja, on se silti yksilöllinen ja yllättävä.

Eikö sinua siis haittaa yhtään se, että olet itse sitä pyytänyt? Minusta se vie koko hommalta pohjan eli menee pelkäksi velvollisuudeksi...

Mun suvun puolella ei osteta yleensä lahjoja muille kuin lapsille. Pitäisköhän tänä vuonna tehdä poikkeus... Jos ostaisin isälleni kalliin konjakkipullon, siskolleni jotain Pentikiä jne. ja miehelleni en ostaisi mitään. Oikein hehkuttaisin miten mahtavan, kalliin ja hyvän lahjan olen löytänyt! Lapsellista, tiedetään, mutta tehoiskohan yhtään?

Minä ainakin haluan lahjan mieheltäni jouluna. Hän ei aina ymmärrä, ja yrittää tehdä sopimuksia ettei lahjottaisi toisiamme. Minä olen aina sanonut suoraan useita kertoja, että lahja pitää olla, tai multa pääsee itku. Olen lapsellinen, tiedän sen, mutta itsepähän mies on minut valinnut. Aina sieltä joku paketti tulee, useimmiten jopa mieluinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Ärräpurri;22728145:
Eikö sinua siis haittaa yhtään se, että olet itse sitä pyytänyt? Minusta se vie koko hommalta pohjan eli menee pelkäksi velvollisuudeksi...

Mun suvun puolella ei osteta yleensä lahjoja muille kuin lapsille. Pitäisköhän tänä vuonna tehdä poikkeus... Jos ostaisin isälleni kalliin konjakkipullon, siskolleni jotain Pentikiä jne. ja miehelleni en ostaisi mitään. Oikein hehkuttaisin miten mahtavan, kalliin ja hyvän lahjan olen löytänyt! Lapsellista, tiedetään, mutta tehoiskohan yhtään?

En usko.. Mä oon huomannut, että miehet harvemmin sellaisia vihjailuja tajuavat. Sun täytyy oikeasti vaan kertoa hänelle, että sulle tulee kurja mieli siitä, kun se panostaa äitinsä ja muiden lahjoihin, ja tuntuu, ettei välitä ilahduttaa sua ollenkaan. Ei tarvi vihaisesti sanoa tai marttyyriä esittää, mutta sanot vaan, että sä pahoitat siitä mielesi ja asia on näin. Tiedän, ettet haluaisi sanoa, mutta se on ainoa tapa, millä saat sen ymmärtämään, mistä kenkä puristaa. Voithan sä lisätä, ettet halua sen vaan sen takia nyt menevän ostamaan sulle lahjaa. Voihan olla, että se ehtii ensi jouluun mennessä miettimään asiaa ja alkaa ymmärtää mistä on kyse.

minä olen ainakin miehelle tehnyt selväksi että rakastan lahjoja, enkä halua mitään halpahallin kynttilä-hömpötytksiä. näin myös minäkin saan aina lahjan ja mieluisenkin vielä kun mies kyselee mitä olisi haaveissa. joulu ei ole mielestäni vain lasten juhla, vaan aikuisiakin ja varsinkin läheisempiä voi muistaa.

Minä ainakin haluan lahjan mieheltäni jouluna. Hän ei aina ymmärrä, ja yrittää tehdä sopimuksia ettei lahjottaisi toisiamme. Minä olen aina sanonut suoraan useita kertoja, että lahja pitää olla, tai multa pääsee itku. Olen lapsellinen, tiedän sen, mutta itsepähän mies on minut valinnut. Aina sieltä joku paketti tulee, useimmiten jopa mieluinen.[/QUOT

Tässä huomaa juuri sen että sitä saa mitä tilaa,jos esittää etteikö lahjattomuus haittaa niin sitä ei sitten tule

Ei meilläkään mies osta mulle lahjoja. Mutta se on ok kun tiedän ettei osta kelleen muullekkaan. Mut sun pitää vaan sanoa et haluaisit sääkin edes pienen lahjan jos kerran kaikille muillekin hommaa. Meil menee niin et minä sit ostan miehelle vaikka sanoo et ei tarvi. Mut saan siitä itelle hyvän mielen kun yllätän toisen.

Yhteistyössä