TODISTE-ketju!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leukistinen aksolotli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="eeee";22717415]Toi on NIIN todistanut olevansa itteensä täynnä. Ihan tavallisen kauniihko nainen, ei enempää. Vois olla kauniimpi jos ei ois niin tyrkky.[/QUOTE]

Voi että eräillä ei ole huumorintajua. Noloa.

Harrastan agilitya, olen sijoittunut kisoissa monta kertaa viiden parhaan joukkoon. Osallistuin tänä kesänä SM-kisoihin, mutten päässyt toiselle kierrokselle :( Ensi kesän tuloksista puuttuu enää kaksi tavisnollaa jotka haen ensi kuussa ja sitten osallistun taas SM-kisaan ja MM-karsintoihin.

Harrastan agilitya, olen sijoittunut kisoissa monta kertaa viiden parhaan joukkoon. Osallistuin tänä kesänä SM-kisoihin, mutten päässyt toiselle kierrokselle :( Ensi kesän tuloksista puuttuu enää kaksi tavisnollaa jotka haen ensi kuussa ja sitten osallistun taas SM-kisaan ja MM-karsintoihin.

Se on kuulemma kivaa, sisko käy villakoiransa kanssa. Kuulemma saattaa osallistua kisoihinkin vielä joskus.

Saanks mä todistaa, että mä olen ihan oikeasti kohta kirjottamassa ylioppilaaksi? :snotty: Tahtoisin kovasti hehkuttaa kun olen ihan loppusuoralla :ashamed: Aikuislukiossa minimikurssimäärä on 44, mulla jo 42 tehty. Ja keskiarvo pysyny ihan hyväksyttävänä.

:heart: Ens talvena lakki päässä!!!

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";22724644]Wau!!!! Olen niiin kade.[/QUOTE]
Takaapäin otetusta kuvasta vois olla kade, jos pitää vaaleista hiuksista, mutta ei missään nimessä kasvokuvasta.

[QUOTE="vieras";22726083]Takaapäin otetusta kuvasta vois olla kade, jos pitää vaaleista hiuksista, mutta ei missään nimessä kasvokuvasta.[/QUOTE]

No huoh, se oli ihan pakko sanoa. En minäkään huolis sun naamavärkkiä, yök.

[QUOTE="vieras";22726083]Takaapäin otetusta kuvasta vois olla kade, jos pitää vaaleista hiuksista, mutta ei missään nimessä kasvokuvasta.[/QUOTE]

Välillä ei voi kuin ihmetellä mikä hitto ihmisiä vaivaa?

Todista vaikka iso perheesi. Yhteiskuvaa pinoon. :D

Se oli helppo:

perhe141112010.jpg

Yhteistyössä