Kuinka pitkä aika on siitä kun viimeksi harrastit seksiä?

• Viestiketjun aloittaja "Kyselyä"
  • Ensimmäinen viesti
Miesten ihon tuoksu :heart: Varsinkin sellaisten renttujen... :LOL:

Pitää mun mielestä hyvin paikkansa. Mulla kallistuu tällä hetkellä tuon kykenemättömyyden puolelle. Haluaisin kovasti osata mutta kun ei onnaa niin ei onnaa perkl. Ei vaan yhtään kiinnosta sellaset miehet jotka olis mulle hyviä. Ehkä sitten joskus? :)

Siitä mä olen myös varma, etten osaa kohdata potentiaalisia seurustelukumppaneita ennen kun olen tuon lukion suorittanu loppuun vähintään, mieluiten jo jatkanu vähän pidemmälle. Tulee sellanen lievä alemmuuskompleksi :whistle: Kun kouluttamaton yh tuskin yltää kovinkaan korkealle kenenkään listoilla.

Ja missä mä niitä miehiä edes tapaisin, hiekkalaatikolla ei hirveästi sinkkumiehiä käy... Kelpais mulle nainenkin mutta niitäkään ei tuolta leikkipuistosta tahdo löytyä! Jostain kumman syystä.
Jos totta puhutaan, niin miehille se alempitasoinen koulutus taitaa olla usein vain plussaa :( Ovat loppujen lopuksi aika harvassa ne miehet, joiden itsetunto kestää suhteen koulutetumman tai parempipalkkaisen naisen kanssa. Sitten jos itsetunto on kohdallaan, osaavat olla naisesta ylepitä, mutta omissa suhteissani on jostain syystä ollut todella usein niin päin, että mies aina voivotteli, kuinka hän on niin sivistymätön jne.

Mutta ymmärrän kyllä, että jos itse haluat päästä tiettyyn elämäntilanteeseen ennen pysyvään suhteeseen hakeutumista ja joka tapauksessa, mitä enemmän elämänkokemusta ja itsetuntemusta karttuu, sitä paremmin (ainakin omalla kohdallani, mutta tuskin mikään poikkeusyksilö olen ;)) osaa arvioida, mitä kumppaniltaan hakee ja tarjoaako kulloinenkin ehdokas sen. Onhan toki pariskuntia, jotka menevät yhteen 12-vuotiaina ja elävät onnellisesti lopun elämäänsä, mutta avioerotilastojen mukaan alle 21 (vai oliko 22) vuotiaina naimisiin menneillä on suurin avioeroprosentti. Itse en olisi ollut kypsä menemään naimisiin alle 30-vuotiaana! :whistle:

"vieras"
Yli kaksi viikkoa jo, olen parisuhteessa mutta asutaan opiskelujen vuoksi miehen kanssa eri paikkakunnilla. Nykyään on siis seksiä aina vain silloin, kun hän käy mun luona tai minä hänen luonaan.

[QUOTE="vieras";22724890]Eipä kiirettä, mutta selvästi aihe kiehtoo sinua päivä päivältä enemmän. Voin kertoa, että molemmat voivat olla erittäin mukavia asioita silloin kuin rakastaa.[/QUOTE]

Joo, tarkoituksena olisi odottaa parisuhdetta. :) Tosin mulla on tällä hetkellä pelottava "viihdyn sinkkuna"-olotila. :O

Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22724908:
Jos totta puhutaan, niin miehille se alempitasoinen koulutus taitaa olla usein vain plussaa :( Ovat loppujen lopuksi aika harvassa ne miehet, joiden itsetunto kestää suhteen koulutetumman tai parempipalkkaisen naisen kanssa. Sitten jos itsetunto on kohdallaan, osaavat olla naisesta ylepitä, mutta omissa suhteissani on jostain syystä ollut todella usein niin päin, että mies aina voivotteli, kuinka hän on niin sivistymätön jne.

Mutta ymmärrän kyllä, että jos itse haluat päästä tiettyyn elämäntilanteeseen ennen pysyvään suhteeseen hakeutumista ja joka tapauksessa, mitä enemmän elämänkokemusta ja itsetuntemusta karttuu, sitä paremmin (ainakin omalla kohdallani, mutta tuskin mikään poikkeusyksilö olen ;)) osaa arvioida, mitä kumppaniltaan hakee ja tarjoaako kulloinenkin ehdokas sen. Onhan toki pariskuntia, jotka menevät yhteen 12-vuotiaina ja elävät onnellisesti lopun elämäänsä, mutta avioerotilastojen mukaan alle 21 (vai oliko 22) vuotiaina naimisiin menneillä on suurin avioeroprosentti. Itse en olisi ollut kypsä menemään naimisiin alle 30-vuotiaana! :whistle:
Osittain totta tuo, ettei kuitenkaan liian pitkälle saisi kouluttautua! Se toinen niistä tutkijaystävistä - molemmat ovat muuten sinkkuja, yksinhuoltajia - pamautti, että siinä vaiheessa jos on väitellyt niin potentiaaliset miehet rajoittuvat käytännössä siihen oman alan muihin tohtoreihin :LOL: Kun taas rikas ja korkeastikoulutettu mies voi mennä naimisiin vaikka kampaajan kanssa. Hassua.

Pysyvämpi elämäntilanne ja sellanen omannäköinen elämä on sen takia tärkeä saavuttaa, että tuosta erillekasvamisesta moni ero johtuu. Halutaankin erilaista elämää eikä enää ole yhteisiä päämääriä. Jos edes osan voisi välttää kasvamalla ensin itse siihen omaan elämäänsä ja vasta sitten yrittäisi nivoa sitä yhteen toisen aikuisen kanssa.

Osittain totta tuo, ettei kuitenkaan liian pitkälle saisi kouluttautua! Se toinen niistä tutkijaystävistä - molemmat ovat muuten sinkkuja, yksinhuoltajia - pamautti, että siinä vaiheessa jos on väitellyt niin potentiaaliset miehet rajoittuvat käytännössä siihen oman alan muihin tohtoreihin :LOL: Kun taas rikas ja korkeastikoulutettu mies voi mennä naimisiin vaikka kampaajan kanssa. Hassua.

Pysyvämpi elämäntilanne ja sellanen omannäköinen elämä on sen takia tärkeä saavuttaa, että tuosta erillekasvamisesta moni ero johtuu. Halutaankin erilaista elämää eikä enää ole yhteisiä päämääriä. Jos edes osan voisi välttää kasvamalla ensin itse siihen omaan elämäänsä ja vasta sitten yrittäisi nivoa sitä yhteen toisen aikuisen kanssa.
Peesi :)

äiti 44 v

No kyllä mun tuttavapiirissäni on väitelleitä naisia joilla on alempikoulutuksinen mies. Itsekin olen miestäni koulutetumpi (yo-loppututkinto kuitenkin molemmilla), joskin mies tienaa nyt paremmin mutta jos olisin vakitöissä niin ei olisi ollenkaan varma ettenkö minä tienaisi enemmän. Todennäköisesti tienaisinkin. Eikä se mun ukkoani haittaisi mutta hän onkin vahvaitsetuntoinen.

Tiedän kyllä näitä päinvastaisiakin tapauksia että miehen pää brakaa kun nainen on koulutetumpi.

äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja ölk;22724943:
Reilu 2 v sitten, suutelusta vieläkin pidempään. Avioliitossa ollaan, reilu 10v takana. Mies ei halua enää mitään fyysistä mun kans, eikä suostu kertoon syytä :(
Surullista, oikeasti! Miten jaksat olla noin hyljeksitty?

"höh"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22724689:
Ja tämä oli varmaan Porvoosta tämä kommentti?
No ei ikävä kyllä ole... Enkä ole lesbokaan kuten tuossa myöhemmin niin "hauskasti" epäiltiin. Miks olisin provo tai lesbo? Ehkä tämä on outoa, mut toisaalta joku tuossa myöhemmin puhui ollensa vieläkin pidempään (vuoden?) ilman vaikka on naimisissa, eikä sitä kukaan tullut sanomaan provoksi saati lesboksi?

"vieras"
Olisko joku 3 päivää. en muista tarkalleen. Nyt kuukautiset, joten tulee viikon tauko ainakin.

Mutta voin sanoa että meillä suhde toimii todella hyvin, on aina toiminut,mutta on meillä ollut joskus jopa 2kk väliä. Ei ole suhdetta kaatanut tai vahingoittanut.

Haluamme toisiamme, mutta ei se meille pahaa tee vaikka joskus olisi 2 viikkoa väliä. Emme useinkaan touhua kun lapset hereillä, joten siksi välillä pidempi aika kun jo illallla väsyttää.

Nyt on taas ollut tiheämpää. Useampi kerta viikossa, eli vaihtelee siis aika lailla.
Kumpikaan meistä ei jaksaisi kauaa joka päivä harrastaa koska meillä se on aika kovaa urheilua, ei mikään pikapano.

harmi harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22724084:
Ja joo, en kyllä tiedä, että millaisia 4-kymppisiä joidenkin kohdalle on osunut, mutta minun tietääkseni miehet vain paranevat vanhetessaan :whistle: Tämä toteamus ihan mitenkään leuhkimatta ;)
:kiss:

Vastaus ap:n molempiin kysymyksiin on sunnuntai. Sen jälkeen ei olla päästy lähietäisyydelle kirottujen työmatkojen takia.

Yhteistyössä