Jos totta puhutaan, niin miehille se alempitasoinen koulutus taitaa olla usein vain plussaa Ovat loppujen lopuksi aika harvassa ne miehet, joiden itsetunto kestää suhteen koulutetumman tai parempipalkkaisen naisen kanssa. Sitten jos itsetunto on kohdallaan, osaavat olla naisesta ylepitä, mutta omissa suhteissani on jostain syystä ollut todella usein niin päin, että mies aina voivotteli, kuinka hän on niin sivistymätön jne.Miesten ihon tuoksu :heart: Varsinkin sellaisten renttujen...
Pitää mun mielestä hyvin paikkansa. Mulla kallistuu tällä hetkellä tuon kykenemättömyyden puolelle. Haluaisin kovasti osata mutta kun ei onnaa niin ei onnaa perkl. Ei vaan yhtään kiinnosta sellaset miehet jotka olis mulle hyviä. Ehkä sitten joskus?
Siitä mä olen myös varma, etten osaa kohdata potentiaalisia seurustelukumppaneita ennen kun olen tuon lukion suorittanu loppuun vähintään, mieluiten jo jatkanu vähän pidemmälle. Tulee sellanen lievä alemmuuskompleksi Kun kouluttamaton yh tuskin yltää kovinkaan korkealle kenenkään listoilla.
Ja missä mä niitä miehiä edes tapaisin, hiekkalaatikolla ei hirveästi sinkkumiehiä käy... Kelpais mulle nainenkin mutta niitäkään ei tuolta leikkipuistosta tahdo löytyä! Jostain kumman syystä.
Mutta ymmärrän kyllä, että jos itse haluat päästä tiettyyn elämäntilanteeseen ennen pysyvään suhteeseen hakeutumista ja joka tapauksessa, mitä enemmän elämänkokemusta ja itsetuntemusta karttuu, sitä paremmin (ainakin omalla kohdallani, mutta tuskin mikään poikkeusyksilö olen ) osaa arvioida, mitä kumppaniltaan hakee ja tarjoaako kulloinenkin ehdokas sen. Onhan toki pariskuntia, jotka menevät yhteen 12-vuotiaina ja elävät onnellisesti lopun elämäänsä, mutta avioerotilastojen mukaan alle 21 (vai oliko 22) vuotiaina naimisiin menneillä on suurin avioeroprosentti. Itse en olisi ollut kypsä menemään naimisiin alle 30-vuotiaana!