Ekaa kertaa Hesburgeriin, vinkkejä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ekaa kertaa!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ekaa kertaa!

Vieras
Minä ja lapsi (3 vuotta) olisimme menossa huomenna ensimmäistä kertaa Hesburgeriin ja haluaisin tilanteen olevan mukava ja kiireetön. Millaista palvelua Hesessä saa? Miten tilaussystteemi toimii? Tulevatko ruoat sitten pöytään vai pitääkö hakea ne itse jostain? Ihan siitä syystä kyselen, kun en ole koskaan aiemmin itsekään Hesessä käynyt ja uudet tilanteet hermostuttavat. Mitä lapselle voisi tilata? Löytyykö ruokalistat jostain että voidaan etukäteen miettiä? Jos tilaa lapselle vaikka aikuisten jonkun aterian, niin katsovatko myyjät oudosti? Lapsella nimittäin iso ruokahalu, eikä mikään pikkuhamppari tai ateria mitenkään riitä päivälliseen asti. Poiketaan siis Hesessä päivällä syömässä ja illalla mennään sitten isovanhemille (jossa tarjolla varmastikin jouluruokaa jo huomenna) joulua viettämään.

menet tiskille
tilaat
saat ruoan (hampurilainen saatetaan tuoda myöhemmin pöytään)
menet pöytään istumaan (odotat jos et saanut hampurilaista vielä mukaan)

tilaa lapselle vaikka lastenateria?

[QUOTE="huoh";22723436 begin_of_the_skype_highlighting**************22723436******end_of_the_skype_highlighting]menet tiskille
tilaat

tilaa lapselle vaikka lastenateria?[/QUOTE]

Lastenateria ei varmaan lapselle riitä, syö melkein enemmän kuin minä :/ Mitä muita vaihtoehtoja olisi?

[QUOTE="huoh";22723436]menet tiskille
tilaat

tilaa lapselle vaikka lastenateria?[/QUOTE]

Just näin! :)

Öh.

Hesessä ei taida olla erikoisempia ruokalistoja. Ruuat tilataan tiskiltä, maksetaan, venataan kunnes ne on saanu ne laitettua siihen etees tarjottimelle, ja sitten kannat ne itse pöytään. Jos niillä ei ole hampurilaisia valmiina niin ne tuodaan myöhemmin pöytään.

En usko että ne mitenkään pahasti katsoo. Bisnestähän se niille vaan on, eikä ne tiedä vaikka itse vetäisit ne molemmat ateriat... Jos lastenaterialla et usko selviävän, niin tilaa vaikka juustoateria, suht. edullinen, vähän isompi kuin lastenateria. Tai sitten ihan kerrosateria, jos haluat pysyä perusjutuissa. Eihän sitä ole pakko kokonaan syödä jos ei jaksa. Ne on kyllä aika täyttäviä ne ateriat, itsekään meinaa jaksaa aina niitä.

Me tehdään niin että joko mies tai minä tilaa ruuat ja toinen menee pöytään lasten kanssa. Ruuat saa enimmäkseen heti siitä tiskiltä, osa saattaa tulla pöytään. On siellä tiskin yläpuolella listat ja voithan käydä hesen sivuilta katsomaan.

Suurin ongelma meillä on siellä pallomeri, tai siis se miten muksut saa lähtemään pois sieltä. :D

Aika harvinaista, että tänä päivänä löytyy joku, joka ei olisi jo käynyt Hesessä syömässä :) Mutta sehän on vaan positiivista! Jotkut syö siellä joka jumalan päivä...

Mutta näin: ensin tiskille jonoon. Aterioista on nimet, hinnat ja muut tiedot tiskin yläpuolella... Valitaan mieleiset ateriat, ladellaan tilaus myyjälle ja juomaksi valitaan jokin limu yleensä. Myyjä lyö tarjottimelle juomat, ranskalaiset ja muut oheiset, jotka on tiskillä jo valmiina. Mennään pöytään istumaan ja myyjä tuo perässä hampparit ym. Syömisen jälkeen viedään paperit ja muut roskikseen, palautetaan tarjotin ja hilipastaan kylläisinä ovesta ulos!

Tuskin myyjä ehtii ihmetellä, miksi tilataan kaksi aikuisten ateriaa, vaikka on pieni lapsi mukana.

Te olette jotenkin niin julmaa porukkaa näillä keskusteluilla... ja sitten vaan valitetaan kun nuoret ja vanhukset ja maahanmuuttajat yms ei osaa käyttäytyä, pitäisköhän katsoa peiliin.

Ilkeetä naureskella ja ihmetellä toisen vaikeuksia! Miten nykyään voi olla noin ymmärtämättömiä ihmisiä??? Ette ole ikinä kuulleet esimerkiksi sosiaalisten tilanteiden pelosta tai paniikkihäiriöstä?! Olkaa kiitollisia jos ette itse kärsi ja ymmärtäkää että toisilla voi olla vaikeaa.

Mä en ihmettele enää minkäänlaisia pelkoja kun olen tavannut niin paljon kaikenlaisia ihmisiä. Tunnen myötätuntoa heitä kohtaan, ja haluan rohkaista elämään enkä lannistaa niinkuin eräät...

[QUOTE="jojo";22723469 begin_of_the_skype_highlighting**************22723469******end_of_the_skype_highlighting]Tuotevalikoiman näet vaikka hesen nettisivuilta :)[/QUOTE]

Hirveän pienet annokset, melkein täytyy lapsenkin ottaa mega-ateria. :/ Inhottavaa, jos lapselle jäisi nälkä.

NÄIN: Teette pöytävarauksen vähintään viikkoa ennen. Sisään astuessanne odotatte että hovimestari ohjaa teidät pöytään. Tämän jälkeen tarjoilija tuo menuun, josta tilaatte ensin juomat ja alkupalan. Sen jälkeen saatte ne pöytiin ja voitte tilata pääruuan. Kestää n. 30-45 min ennen kuin pääruoka tuodaan pöytään, joten lapselle kannattaa ottaa ravintolaan mukaan esim. kirja tai joku lelu. Sitten kun olette syöneet, pyydätte joko laskun tai tilaatte vielä jälkkäriä.
Näin helppoa se Hesessä ruokaileminen on!!!

Jos tähän asti on pärjännyt ilman Heseä, niin kannattaa jättää menemättä ettei tule tavaksi. Isoihin kotiruoka-annoksiin tottunut pikkuvesseli turpoaa Hesen ruoilla muodottomaksi muutamassa vuodessa.

Yhteistyössä