Loppuraskaus ja todella runsas valkovuoto!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
Eli onkohan normaalia kun olen nyt viikolla 37 raskaana ja alavatsassa tuntuu ajoittain kovia vihlaisuja (viime yönä ja tänään päivällä) sekä valkovuoto on TODELLA runsasta ja vetelää, lähes yhtä nestemäistä kuin vesi, mutta tasaisen valkoista väriltään.

Onko ihan normaalia?

ettei olis limatulppaa?
itellä tuli tuommosta samanlaista mutta limatulpan istoomista en havainnoinu missään vaiheessa loppuraskautta eli oliskohan sitten se tulppa "sulanu" pois

? en osaa sanoa. Onko supistuksia siis? Niitä voi olla ennakoivina monia viikkoa ennen synntystä. Ja valkovuoto saattaa kans lisääntyä. Tuskin noi kuitenkaan oisi merkkejä, että nyt heti synnytät. Menee varmaan vielä viikkoja, tai mistäs mä tiiän. En olis kovin huolissani kuitenkaan:) Kysy maanantaina sieltä sairaalasta

Nuo kivut kuulostaa kyllä supistuksilta,jos aaltoilevasti tulevat.Joillakin tuntuu selän puolella.Mutta jos eivät ihan kauheen kipeitä niin luultavasti ihan normaaleja loppuraskauden supisteluja.Mulla oli esikosta kanssa tosi runsasta valkovuotoa.Alkoi joskus lasketun ajan tienoilla.Luulin limatulpaksi,mutta ei sitä ollut,se nimittäin tuli vasta käynnistyksen yhteydessä viikoilla n.42 =) Eli eiköhän ihan normaalia.Jos kivut yltyy niin soittaisin synnärille.Onnea käännösyritykseen! Mun piti toisesta käydä käännättämässä ja kun menin,niin olikin vauva kääntynyt onneksi itse oikeinpäin =)

Mulla ainakin tuli johonkin aikaan raskautta paljon valkovuotoa. Käsittääkseni se on normaalia ja yleistä. Käy kyseleen odotus-puolelta tai hakeen sieltä hakusanalla. Uskoisin löytyvän sieltä paljon keskustelua aiheesta.

Täällä viikkoja 38+1 ja valkovuotoa tulee todella runsaasti sekä supistuksia välillä myös todella kipeitä ja tiheästi.Ollut monta kuukautta supistelujen takia sairaslomalla. Samalla tavalla alkoi tulemaan valkovuotoa todella runsaasti edellistä lastamme loppuajasta odottaessa.Limatulpan irtoamisesta ei ollut tietoa joten sitä se minulla nähtävästi on ollut.

Hei, voisiko tämä olla limatulman irtoamista? minulla on nytten pari päivää tullut aivan älyttömästi valkovuotoa ja kastellut aina housuni.. :/ se on aivan selkeästi vaaliaa ja ei tuoksu aina miltään..
vk on nytten 38+2,
Mutta ei minulla ole olut kovia supistuksi vasta ihan harjotussupistuksi.. onkohan mitään vaaraa pelätä vai pitääkös tässä jo synnyttämään lähteä? :)

Hei, voisiko tämä olla limatulman irtoamista? minulla on nytten pari päivää tullut aivan älyttömästi valkovuotoa ja kastellut aina housuni.. :/ se on aivan selkeästi vaaliaa ja ei tuoksu aina miltään..
vk on nytten 38+2,
Mutta ei minulla ole olut kovia supistuksi vasta ihan harjotussupistuksi.. onkohan mitään vaaraa pelätä vai pitääkös tässä jo synnyttämään lähteä? :)

Ei, limatulpan kuulemma erottaa...On ihan tavallista et loppuraskaudessa valkovuoto on tosi vetistä ja sitä tulee paljon, synnytyksen alkamisesta se ei kerro mitään.

• Tykkää
Reactions: noora89

Yhteistyössä