Pasteijan täyte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "alkup."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"alkup."

Vieras
En haluais mitään kovin raskasta, jouluksi mietin pikkusuolasta..
Onko typerä, jos laittaa pelkkää kananmunaa ja riisiä? Joku juustotäyte kiinnostais myös, mikä vois olla hyvä? Aurajuustoa SAA olla. :)

[QUOTE="vieras";22716558]Mä oon aika tylsä, mulla on aina joko riisi+jauheliha hyvin maustettuna tai sitten fetajuustoa ja oreganoa.[/QUOTE]

Tuo fetajuusto voiskin olla hyvä, en mitään lihaa haluais laittaa ettei oo liian raskas.

[QUOTE="vieras";22716628]Ah, tätäkin on tullut monesti tehtyä :P Mut useimmiten pelkällä fetalla kun ei aina oo ollut pinaattia. Ap, kai sen voi tehdä ihan vaan pelkällä aurajuustollakin jos ei muuta halua, onhan siinä jo itsessään aika paljon makua.[/QUOTE]

Hmm... niin tosiaan. Voisko siihen heittää jotain juustoraastettakin ehkä lisäks? Emmentalia? Paprikasulatejuustoa?

[QUOTE="alkup.";22716639]Hmm... niin tosiaan. Voisko siihen heittää jotain juustoraastettakin ehkä lisäks? Emmentalia? Paprikasulatejuustoa?[/QUOTE]

Kuulostaa kyllä megarasvaiselta mun makuun. Kana tai kasvikset olisi todellinen terveysvaihtoehto tuon rinnalla :) Siis ei tietenkään tarvitse olla terveellistä, mutta kun alunperin kysyit jotain ei niin raskasta.

[QUOTE="alkup.";22716678]Totta. Netistä hieman selasin, niin joku oli tehnyt aura-sipuli-tomaatti. Se kuulosti hyvältä! :)[/QUOTE]

Varmasti hyvää. Poistaa vaan tomaateista sen siemennesteen (kröhöm), ettei jää vetiseksi.

Yhteistyössä