G: Lapsienne lempipizza?

• Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";22714041]Eli on ja monta =)

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

No mä luulin että sä oot täällä vaan pillun perässä trollaamassa.... Mutta on juu jutut muuttunu viime aikoina,. sähän oot ihan mies :heart:

"abcdef"
jos ite teen niin jauheliha-sipuli-tomaattipizza.
jos haetaan, niin ei oikeestaan haeta muualta kuin yhdestä tietystä paikasta, se tietty pizza ja siinä on :KEBABBIA, TONNIKALAA, KATKARAPUJA, SIPULIA, TOMAATTIA, SITRUUNAA, PERSILJAA, TURKINPIPPUREITA. 10 pistettö sille kuka arvaa mistä pizzasta, kaupungista ja pizzeriasta on kyse ;)
mut kun se syö niin ei kyllä muut kaupungin n20 pizzeriasta syödyt enää kelpaa. nam.

meillä
Viisi vuotiaan pojan lemppari on katkarapu ja oliivipitsa valkosipulilla ja seitsemän vuotiaan tytön lemppari on kana-aura-oliivipitsa. Kotona jos teen, tehdään useimmiten paprika-katkarapu-aurajuusto tai tonnikala-katkarapu-herkkusieni-paprikapitsaa.

Ei suostuisi ikinä 5v
Alkuperäinen kirjoittaja meillä;22714237:
Viisi vuotiaan pojan lemppari on katkarapu ja oliivipitsa valkosipulilla ja seitsemän vuotiaan tytön lemppari on kana-aura-oliivipitsa. Kotona jos teen, tehdään useimmiten paprika-katkarapu-aurajuusto tai tonnikala-katkarapu-herkkusieni-paprikapitsaa.
edes maistamaan katkarapua tai oliivia :(
Miten te sen teette??

Yhteistyössä