V
"vieras"
Vieras
Joku on lukenut ja muistaakin vielä hyvin sen joulukorttikuva-keskustelun![]()
mä jo aattelinkin et tää on provo. onko tällanen joulukorttikeskustelu ollu täällä joskus?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joku on lukenut ja muistaakin vielä hyvin sen joulukorttikuva-keskustelun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja näin on!;22713966:mikään mikä on ihmisen sisäpuolella ei pitäisi päätyä joulukorttikuvaan.
Ja meillä kun on jouluverhoissakin sydämenkuvia...
mulla on jossain röntgenkuva kissavainaan hännästä. mitähän siihen voisi piirtää? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja äizikkä;22714021:no tietty rusetti ja vähän punasta väriä, ni sithän se ois vähän niin kun karkkitanko..![]()
mulla on jossain röntgenkuva kissavainaan hännästä. mitähän siihen voisi piirtää? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja särkyy miten?;22713991:Sydänsymbolin vai elävän olennon sydämen? Jälkimmäisethän olis aika rok. Arvaat varmaan, että noissa on aika selvä ero?
Meiltäpä löytyy röntgenkuvia aivoista!
Aika helppo kyl keksiä piirrettävää, tonttulakki siihen 'päähän' vaan!
no teillä on sitten joulukorttiongelma myös ratkaistu ens vuodellevai saisko niistä söpöjä ystävänpäiväkortteja?
No ei kärsi aloittaja lapsettomuudesta, minusta tuo oli vaan aika tökerö kortti ihan muuten vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22714226:
Kuva pissatikusta olis kanssa 'kiva' tapa kertoa raskaudestaan joulukortilla.....