Mä haluan oikaista teidän yleisen käsityksen somalimiehistä

• Viestiketjun aloittaja "Kia"
  • Ensimmäinen viesti
"Kia"
Kirjoitin tänne jokin aika sitten että olen tavannut somalimiehen ja kyselin teidän mielipiteitänne asiasta.Sain vastauksina suorastaan viharyöpyn ja haukkumiset kyseisen kansakunnan miehistä.No,nyt voin kertoa että olemme keskustelleet paljon asioista ja me molemmat koemme olevamme kuin sielun veljiä,ajatusmaailmat kohtaavat hyvin ja hän kunnioittaa minua.Hän sanoi itsekin ihmettelevänsä sitä tunnetta.Nii, ja en ole vieläkään harrastanut seksiä/rakastelua,olllaa vain suudeltu.Meillä on ns.yhteys jota en osaa selittää...
Mutta tosiaan kaikkea ei voi yleistää...

avaa silmäs!
Ja nyt sä sit tiedät kaiken somalimiehistä...Kun olette keskustelleet henkevästi. :LOL:
Kuule ihan suomalainen juntti-urpokin alkaa hakkaamaan vasta vuoden parin päästä jos sellainen luonteeltaan on, kauniitahan osaa puhua kaikki.

No et sä kyllä tässä nyt mitään yleistä käsitystä oikaissut. Yhdestä ainoasta tyypistä kirjoitat, joten miten se yleisesti koskee somalimiehiä? Tuskin ne kaikki kuitenkaan on nyt sun soulmateja, kun yhteen olet ihastunut?

[QUOTE="vieras";22710851]En tiedä yhtään miestä joka olisi sellanen kuin on, eka treffeillä tai toisillakaan...[/QUOTE]

Eiköhän naisetkin jaksa näytellä fiksumpaa kuin ovatkaan ainakin parien treffien ajan...

"napsu"
[QUOTE="Kia";22710847]Joo,no ei me edes olla ajateltu vielä edetä noin pitkälle.Ei todellakaan mikään seksisuhde.[/QUOTE]

vaan...? Kauanko olette tunteneet (en ole nähnyt edellistä aloitustasi)?

fd
Mun serkku on tavannut montaa somalimiestä ja alussahan ne ovatkin aivan "iiihania", mut turpaan on tullut tavalla tai toisella muutamien kuukausien kuluttua. Nyt ei tapaile enää, mut kantapään kautta oli tämäkin opittava, vaikka kaikki niistä varoittivat! Eli onnea vaan sulle :)

dfdf
Taidat olla täysin elämää kokematon 15 v naiivi teini tai sitten hyvin hyvin tyhmä, jos luulet, että muutaman keskustelun jälkeen tiedät oikean laidan kaikista somalimiehestä tai edes juuri tästä sinun tapaamastasi ukosta.

Sinun olisi pitänyt nähdä yksi Dr Philin jakso, jossa tyhmä teini karkasi muslimipoikaystävänsä maahan. Hilkulla oli, ettei hän jäänyt sinne ikiajoiksi miehen pieksettäväksi. Jos olisi mennyt naimisiin, niin ei olisi ollut enää mitään mahkuja päästä turvaan.

"Kia"
Taidat olla täysin elämää kokematon 15 v naiivi teini tai sitten hyvin hyvin tyhmä, jos luulet, että muutaman keskustelun jälkeen tiedät oikean laidan kaikista somalimiehestä tai edes juuri tästä sinun tapaamastasi ukosta.

Sinun olisi pitänyt nähdä yksi Dr Philin jakso, jossa tyhmä teini karkasi muslimipoikaystävänsä maahan. Hilkulla oli, ettei hän jäänyt sinne ikiajoiksi miehen pieksettäväksi. Jos olisi mennyt naimisiin, niin ei olisi ollut enää mitään mahkuja päästä turvaan.
En todellakaan ole tyhmä tai naivi,enkä ole naimisiin menossa kyseisen henkilön kanssa.Tässä edetään ihan rauhalliseen tahtiin.Enkä ole omistamassa häntä eikä hän minua,enkä suunnittele saman katon alle muuttamista tms..

Jos et itse ole muslimi, niin kysele hänen mielipiteitään islamista.

Tyttöjen ympärileikkaamisesta, erosta (lapset usein menevät isälle)...
Halal liha ei suomessa onneksi ole mikään ongelma.

dfdf
Onneksi meillä muilla naisilla on järkeä enemmän kuin sinulla.

Voit ihan rauhassa kertoa havaintosi niille miljoonille musliminaisille, jotka elävät päivittäin pelossa ja hengenvaarassa omien sukulaismiestensä takia. Eipä taida sinun luulosi muuttaa heidän käsityksiään mihinkään suuntaan.

"jepa"
Tuu vuden päästä kertomaan totuuksia. Ei muutama kuukaus kerro vielä mitään, oli sit suomipoika tai somali. Ongelma on se että alussa ihastus myös sokaiseen paljon...todellisuus tulee ajan kanssa. Kannattaa siis hieman varoa kun varoittavia esimerkkejä on suomi pullollaan.

"trolli"
[QUOTE="Kia";22710970]Häh???[/QUOTE]

googleta naisten sukuelinten silpominen. somaliassa lähes kaikille tytöille tehty kidutus, mikä aiheuttaa yhdyntäkipuja, virtsaamiskipuja yms.
hääyönä mies repii haavan auki sormillaan tai veistä käyttäen.
näin ne somalimiehet nussii. onko muka olemassa joku puskassa kasvanut joka ei tätä tiedä??

"nih"
[QUOTE="Kia";22710970]Häh???[/QUOTE]

Puhunee naisten ympärileikkauksesta joka on heikäläisten kultuurissan perin yleinen juttu. Ja ei mitään vatsaava kuin miesten ympärileikkaus. Googeloihan asiasta enemmän

"nitta"
Jos tuo naisten ympärileikkaus oli ihan uus tuttavauus niin hieman naiivi kyllä olet, valitan. Ota nyt ihmeessä selvää ko kultuurista, koskaka erot meihin on yllättävänkin suuret, ja kultuurin merkitys heillä huomattavasti vahvempi kuin meillä suomalaisilla.

Yhteistyössä