Mistä tietää, onko älykäs?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Voisin loukkaantua tästä kommentista ja valittaa moderaattorille, JOS ottasin tämän palstailun haudanvakavasti.
Oletko edes huomannut koskaan positiivisia kommenttejani kellekään, vai kuljetko ihan laput silmillä ja näet vaan mitä haluat. Hengitä syvään, hyvä ihminen.

Yleensä olet mukava ja jopa sympaattinen tapaus, mutta tapa jolla toisinaan täysin provosoimatta lyttäät toisten ulkonäköä tai tekeleitä on vaikea ymmärtää.

Jos ei ole kateutta niin sitten puhdasta ilkeyttä? Ei tarvitse olla erityisen empaattinen jotta ymmärtää millainen palaute satuttaa kun kyse on oma ulkonäkö tai vaivalla tehty työ.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22709714:
Näin on joskus tapahtunutkin, tosin olen ollut silloin itsekin samassa ketjussa ja lopettanut pelleilyn siihen paikkaan!

Luotan siihen että te tunnistatte tyylini. Jos taas täällä joku kirjoittaa puolestani niin että se yks yhteen menee yksiin minun ajatusteni kanssa niin sehän helpottaa minua. Voin viettää perhe-elämää senkin aikaa sitten kun ei tarvitse täällä paasata maahanmuuttokriittistä evankeliumia ym.

Ja jos joku nikillä "äiti 44v" väittää, että hänellä on hirveä valkovuoto, niin ainakin sinä päätön tiedät, että se ei ole totta ja että tuo nikki on feikkiäiti eikä aito ainoa oikea alkuperäinen "äiti 44v" :)

joo, enköhän mä tunnista tyylistä..
mutta entäs muut ??

Kuuntelen vielä tämän

http://www.youtube.com/watch?v=uEDpxzvRMPI&feature=related

kun sekin on niin paljon riettaampi kuin suomen kielioppi. Silti se on loistavaa suomenkieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22709740:
joo, enköhän mä tunnista tyylistä..
mutta entäs muut ??

Muille ei niin väliksikään, ajatelkoot mitä lystäävät. Vain sinun ajatuksesi ovat merkityksellisiä ja kiinnostavia koska sinulla ei ole päätä.

Et taida tarkoittaa viimeisintä bannia joka tuli juuri toisen ulkonäön pilkkaamisesta, sitä varten aloitetussa ketjussa?

Vai aiheuttiko aksolotlin paidan tunnistaminen tissiketjussa parin vuoden kestävän trauman joka purkautui lopullisesti vasta tässä tän kesän ketjussa? :)

Tänä kesänä nimenomaan sen tissivideon katsoin. Traumat tosin on tulleet varmaan pitemmältä ajalta.
Sehän on nikkien oma vika jos laittavat tänne jatkuvasti kuviaan. Ja kun enää ei edes pelkkä naamakaan riitä kun pitää näyttää kaikki ja levittää eteen.. Sitten vielä kehdataan järkyttyä jos joku ei jaksa tykätä.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22709752:
Muille ei niin väliksikään, ajatelkoot mitä lystäävät. Vain sinun ajatuksesi ovat merkityksellisiä ja kiinnostavia koska sinulla ei ole päätä.

luulet vaan.
että mä ajattelen :p

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22709721:
Onko Aksolotli ollut tissiketjussa?

Juu, tosin paidan peittämänä. Oma vaimo oli siinä myös. Luulin että myös Lunatic oli mukana.. vaikka tunnistanut koska hän ei ole juurikaan näyttänyt omia kuviaan.

Yhteistä näille harvoille jotka antavat erityisen negatiivista palautetta toisten ulkonäöstä on että eivät näytä omia tai ainakaan tunnistettavia kuvia. Eikä heitä näy palstatapaamisissakaan (varmaan fiksua).

Miksi sankyyn ? eiko sita mitaan parempaa paikkaa loytyis?

Ajattelin vain että kun mua väsyttää mutta sinulla ei taida olla vielä nukkumaanmenoaika? Eikä ole minullakaan enää, se meni tossa pari tuntia sitten.

Mikä olis parempi paikka? Ulkona on täällä -17. Eli perinteinen keskikesän luontoretki/ lepäily luonnon helmassa ei onnistu nyt.

Juu, tosin paidan peittämänä. Oma vaimo oli siinä myös. Luulin että myös Lunatic oli mukana.. vaikka tunnistanut koska hän ei ole juurikaan näyttänyt omia kuviaan.

Yhteistä näille harvoille jotka antavat erityisen negatiivista palautetta toisten ulkonäöstä on että eivät näytä omia tai ainakaan tunnistettavia kuvia. Eikä heitä näy palstatapaamisissakaan (varmaan fiksua).

NO EN TODELLAKAAN OLE OLLUT MUKANA, en ollut edes kommentoimassa siinä ketjussa, ainakaan sillon kun se on tänne ilmestynyt. Vasta näin siitä videosta niitä tissejä.
On sulla pimee vaimo, ei voi muuta sanoa.:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22709765:
laitas oikeen lista noista harvoista jotka ulkonäköasioihin puuttuu..

Ei tartte pitää listaa, riittää kun annetaan palautetta joka kerta kun syyllistyvät siihen.. siis silloin kun "puuttuminen" on puhdasta pilkkaa tai tarkoituksena pahoittaa jonkun mieltä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä