Mistä puinen pyyhenipsu harvinaisella nimellä?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Haluaisin pyyhekoukkuihin puiset nipsut jokaisen omalla nimellä, mutta osalla lapsista on niin harvinaiset nimet ettei valmiita tahdo kaupasta löytyä. Onnistuisikohan teettäminen, onko jollain kokemusta? Jossain marketissa oli hienoja tähdenmuotoisia, mutta en huomannut katsoa valmistajaa :(

hei sisko
Hei, meillä tehtiin ne maitopurkin pahvista, värjää vaikka vesivärillä se tölkki ja sitten tussilla kirjoitat sen nimen siihen tulee kaunis ja elegantti, kestäväkin se on, olen muuten tehnyt aikas paljon käsitöitä muutenkin, nyt on menossa roskis astioiden maalaaminen spray maalilla.

creme b
Minä tuunasin :D Ostin sellaiset, jotka olivat lähellä lapsen nimeä ja rapsutin väärät kirjaimet pois ja valkosella geelikynällä taiteilin tilalle uudet. Ei edes huomaa, että ei ole aito, mutta meillä lasten nimiin täytyi muuttaa vain 1-2 kirjainta, esim. Leenasta Leona.
Toinen vaihtoehto on, että teet dymolla (hyvän värinen tarra ja teksti) kokonaan nimet ja liimaat puuhun.

"aloittaja"
Mulla on kyllä niiin peukalo keskellä kämmentä ettei taida tuunaukset onnistua :) Kuopus oli niin raukka kun ihastui noihin sydännipsuihin eikä hänen nimellään sitten löytynytkään sellaista. Ajattelin että laittaisin firmaan sähköpostia ja kysyisin tekevätkö tilauksesta erikoisemmilla nimillä, mutta kun en huomannut katsoa valmistajaa.

"aloittaja"
Mut kun mä haluaisin valmiit... Kun osalle perheestä löytyy nimellä niin sit ne ois erilaiset jos osassa ois ite kirjoitetut. Ja voin kuvitella mitä kirjoitusvirheitä kuitenkin tulis kun alkaisin niitä vääntämään, oon oikeesti ihan mahoton tumpelo

22
[QUOTE="aloittaja";22708500]Mut kun mä haluaisin valmiit... Kun osalle perheestä löytyy nimellä niin sit ne ois erilaiset jos osassa ois ite kirjoitetut. Ja voin kuvitella mitä kirjoitusvirheitä kuitenkin tulis kun alkaisin niitä vääntämään, oon oikeesti ihan mahoton tumpelo[/QUOTE]

mutkun mutkun, jos haluamallasi nimellä ei ole, niin sitten niitä ei vain ole!!! sitten joko olet ilman tai kirjoitat itse..ei se ole sen vaikeampaa!! itse varmaan tuossa tilanteessa ostaisin jokaiselle perheenjäsenelle tuollaisen nimettömän ja kirjoittaisin niihin itse nimet, ovatpahan sitten kaikki "samanlaisia" ja ainakin persoonallisia...tai ehkä olis vielä kivempi, jos jokainen kirjoittasin oman nimensä itse (siis ne jotka jo osaavat kirjoittaa)... ei kaiken aina tarvitse olla niin vimpan päälle ;)

"aloittaja"
mutkun mutkun, jos haluamallasi nimellä ei ole, niin sitten niitä ei vain ole!!! sitten joko olet ilman tai kirjoitat itse..ei se ole sen vaikeampaa!! itse varmaan tuossa tilanteessa ostaisin jokaiselle perheenjäsenelle tuollaisen nimettömän ja kirjoittaisin niihin itse nimet, ovatpahan sitten kaikki "samanlaisia" ja ainakin persoonallisia...tai ehkä olis vielä kivempi, jos jokainen kirjoittasin oman nimensä itse (siis ne jotka jo osaavat kirjoittaa)... ei kaiken aina tarvitse olla niin vimpan päälle ;)
Hui! Anteeksi :( Kaikista ei vaan ole askarteluun. Ajattelin vain kysyä että jos jollain olisi kokemusta siitä että olisi omalla tekstillä tilannut.

22
[QUOTE="aloittaja";22708588]Hui! Anteeksi :( Kaikista ei vaan ole askarteluun. Ajattelin vain kysyä että jos jollain olisi kokemusta siitä että olisi omalla tekstillä tilannut.[/QUOTE]

Ottaapa soitten luurin huomenna käteen ja soittaa ja kysyy...sillähän se selviää!!

Tehdas/Tukkumyynti:
Johan Oy
Vainionraitti 4
61550 Orismala

Puh. (06) 471 7000
Fax (06) 472 4799
info@johan.fi

22
[QUOTE="aloittaja";22708588]Hui! Anteeksi :( Kaikista ei vaan ole askarteluun. Ajattelin vain kysyä että jos jollain olisi kokemusta siitä että olisi omalla tekstillä tilannut.[/QUOTE]

Ottaapa sitten luurin huomenna käteen ja soittaa ja kysyy...sillähän se selviää!!

Tehdas/Tukkumyynti:
Johan Oy
Vainionraitti 4
61550 Orismala

Puh. (06) 471 7000
Fax (06) 472 4799
info@johan.fi

Mä olen tilannut esikoiselle sen, koska mistään ei valmiina löytynyt. Liikkeessä (pieni puoti) otin asian puheeksi ja harmittelin kun ei heiltäkään löytynyt oikeaa nimeä. Ystävällinen myyjä sitten kertoi että pystyvät tilaamaan niitä ihan millä nimellä tahansa. Niin sai tyttö omansa =)

"aloittaja"
Laitanpa vielä linkin kun sattui löytymään jos joku muu pohtii samaa asiaa : ) Täällä maksoi 9 euroa nipsu omalla tekstillä, lisäksi tietysti postikulut.

http://www.veico.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Veico/Products/PN1001/SubProducts/pn1001-0007&ChangeAction=SelectSubProduct

Yhteistyössä