G: paras (valmis)sienisalaatti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Edla-Mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Edla-Mamma

Aktiivinen jäsen
21.01.2008
4 030
0
36
Siinähän se kysymyksessä jo tulikin. Tiedän itsekin, et yleensä omatekemä on parasta mutta nyt se ei ole vaihtoehto.

Luin tuossa noita jouluruoka-ketjuja ja suurimman osan kirjottaneista pöytään kuuluu sienisalaatti. Oon muutamia valmiita maistanut ja ne on musta maistunut vähän liian kitkeriltä joten siksi tätä nyt kyselen. Et siis onko mulla joku helmi vielä löytämättä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22704449:
Juu, se on parasta.

Sienisalaatti kuuluu niihin jotka mieluiten ostan valmiina, en saa syömäkelpoista itse.

Mäkään en osaa tehhä sellasta sienisalaattia mitä joku vois vielä syödä :D, joten parempi ostaa valmiina...

teen ylheensä aina itte, sieniä, sipulia, suolaa, mustapippuria ja kermavaahtoa. joskus kevennä hieman ja laitan riisiä tai omenaa vähän mukaan. vaikka net ei siihen kuulus.

herkkusienisalattia ostan jos ostan.

Taitaa olla totta, että perusherkkusienisalaatti on paras, jos ei kitkerää halua. Joskus olen jouluksi kuvitellut ostavani vähän "paremp", kun valinnut metsäsienisalaatin, mutta kaupan valmiit on tosiaan etikkaisia ja hiukan kitkeriä. Herkkusienisalaatti taas on mukavan pehmeä ja kermainen.

Yhteistyössä