Sain hoitolapselta joululahjan... :(

  • Viestiketjun aloittaja "lastenhoitaja"
  • Ensimmäinen viesti
pi
Olen opettaja ja aina iloisesti ottanut kaikki lahjat vastaan, saanut välillä jotain tosi hienojakin juttuja, esim. Iittalaa. Ei tulisi mieleenkään valittaa lahjoista. Lapsen kuvalla varustetut kortit ovat kyllä välillä tosi hirveitä, mutta ajatushan siinä on tärkein. Harva lapsi on kaunis muuta kuin vanhempiensa ja isovanhempiensa mielestä ja se on ihan luonnollista.
 
"vieras"
Me tehtiin niin, että laitettiin lastenklinikoiden kummit ry:lle 20 euroa lahjoituksena rahaa, lapsen opettajille selvitin että joululahjamme tänä vuonna oli tuollainen, koska opettajat saavat muutenkin niin paljon tavaraa tai suklaata ym. eli käytettiin lahjoihin varatut rahat hyväntekeväisyyteen.
 
"ahaa"
Niin ja vielä noihin kummilasten yms. kuviin. Itse ainakin tykkään saada vuosittain sen tarha- tai koulukuvan. Näkee miten lapsi muuttuu ja saa itselle kivan muiston. Ei niitä kuvia tarvitse mihinkään "alttarille" laittaa kuten joku oli kirjoittanut. Hyvin menevät esim. albumiin tai vaikka muistojen laatikkoon.

Huh kun tulee kamala olo näistä kirjoituksista. Onkohan kuinka iso osa ihmisistä oikeasti niin negatiivisia kuin tälläset chattipalstat antaa ymmärtää vai liikkuuko täällä ihan omanlaistaan sakkia...?
 
Ei mua kiukuta, mutta on jotenkin nolo olo noiden vanhempien puolesta. Ja harmittaa että ovat käyttäneet rahaa johonkin mikä nakataan suoraan roskiin.
Ei kovin ammattimainen kommentti ilmoittaa palstalla heittävänsä lahjan roskiin. Kertoo enemmän sinusta kuin lahjasta tai sen antajasta. Jos palautetta on annnettava niin suoraan vanhemmille jotka lahjan antoivat, muuten tee lahjalle mitä haluat kaikessa hiljaisuudessa. Omien työkavereittesi kanssa voit tietenkin asiaa tarvittaessa päivitellä.
 
lh