sims 3 ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja waaka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me pelataan ton mun ukkoni kanssa aina välillä sims3:sta yhdessä :D Meillä on siellä siis oma perhe, ja yleensä mies ohjaa ja pelaa, mä seuraan vierestä ja sanon mitä laittaa mun hahmoni tekemään :D Ja mä hoidan sitten rakentamiset ja sisustamiset :D
Meillä kaikki osat on netistä imutettu, eli ei oo maksettu :P Mutta noita huijauskikkoja en kyllä tiennyt. Kakkosessa niitä kyllä käytettiin, mutta tohon kolmoseen ei oikeestaan olla edes etitty niitä.
Hmm....
Laitetaanko kaikki huijauskoodit ja muut kasaan? :)

Mun sims3 on ollu pikkusiskolla lainassa jo kauvan (yli puoli vuotta). Ei tullu itellä pelattua oikee, mutta en raaskinu kuitenkaan varsinaisesti lahjoittaa/myydä. Voinpa hakea takaisin jos huvittaa. Kivahan sitä on pelata, eniten tykkään ihmisten luomisesta ja talojen rakentamisesta ja perheiden perustamisesta. Kolmiodraamojaki on hauska luoda. :D

Alkuperäinen kirjoittaja määki!!:
Me pelataan ton mun ukkoni kanssa aina välillä sims3:sta yhdessä :D Meillä on siellä siis oma perhe, ja yleensä mies ohjaa ja pelaa, mä seuraan vierestä ja sanon mitä laittaa mun hahmoni tekemään :D Ja mä hoidan sitten rakentamiset ja sisustamiset :D
Meillä kaikki osat on netistä imutettu, eli ei oo maksettu :P Mutta noita huijauskikkoja en kyllä tiennyt. Kakkosessa niitä kyllä käytettiin, mutta tohon kolmoseen ei oikeestaan olla edes etitty niitä.
Hmm....
Laitetaanko kaikki huijauskoodit ja muut kasaan? :)

testingcheatsenabled true <- tuota oon vaan käyttänyt :D ja sillähän saa kaiken tarpeellisen, kuten ikääntymisen, haettua töitä haluamaansa alalle, hankittua uusia ystäviä jne. kun vaan napsauttaa ton koodin syötön jälkeen simejä tai postiluukkua.

Alkuperäinen kirjoittaja anna:
millaiset koneet teillä on? mitkä jaksaa pyörittää sims3:sta. Mun koneessa pyörii vain kakkonen.. :/

http://www.thesims3.com/game/systemreq

Tuolla on noi järjestelmävaatimukset. Tuolla mainitaan, että vistalla 1,5G RAM mutta käytännössä vista syö niin paljo grafiikkatehoja jo itsessään, että kyllä melkeen se 2G RAM kannattaa olla jos tahtoo et toimii kunnolla. Noihan on vaan minimivaatimuksia eli toimii mut se on eri asia kuinka hyvin toimii.

Mä en oo ikinä, en kakkosessa enkä kolmosessa, käyttäny koodeja. Tai no oon mä kakkosessa käyttäny joskus rahakoodia mut sitäkään en enää kolmosessa tee. Jotenki muuttuu tylsäks jos käyttää niitä. Varsinki täs kolmosessa on niin omatoimisia simejä, että pystyy pitää huolta niiden tarpeista hyvin vaikka ois taloudessa se maksimimäärä simejä :) Kakkosessa tuntu, et lapset jäi hunningolle siks aikaa ku teki aikuisella simillä jotain aikaa vievää ja semmosta, missä ei pystyny kauheesti keskittyä niihin lapsiin.

Mä oon radolassa notkunu ja muillakin sims-palstoilla, mutta ikinä ei oo tullu vastaan, että tarpeita pystyy nostaan hiirellä raahaamalla, samalla tavoin kun kakkosessa pysty. :o Pitänee testata joku kerta sitten. :) Ja kun se postilaatikon kautta onnistuu kuitenkin, niin en oo sitä ominaisuutta kaivannukaan.

Voisko muuten olla, että tuo ominaisuus on tullu jonkin lisärin mukana vasta? Mä en oo koskaan testannu, oon vaan uskonu, kun muitten juttuja lukenu, ettei se onnistu.

Alkuperäinen kirjoittaja miah83:
Mä oon radolassa notkunu ja muillakin sims-palstoilla, mutta ikinä ei oo tullu vastaan, että tarpeita pystyy nostaan hiirellä raahaamalla, samalla tavoin kun kakkosessa pysty. :o Pitänee testata joku kerta sitten. :) Ja kun se postilaatikon kautta onnistuu kuitenkin, niin en oo sitä ominaisuutta kaivannukaan.

Voisko muuten olla, että tuo ominaisuus on tullu jonkin lisärin mukana vasta? Mä en oo koskaan testannu, oon vaan uskonu, kun muitten juttuja lukenu, ettei se onnistu.

Ei tuu minkään lisäosan kanssa, meillä on vaan perussetti kolmoseen. Mutta vaatiin tuon testingcheatsenabled true-koodin jo päävalikossa, muuten ei toimi. Tuolla koodilla ja shift-näppäin pohjassa saa hahmoa klikkaamalla ikäännytettyä kenet vaan tai muutettua luonteenpiirteitä. Samoin voi liittää jonkun vieraan hahmon aktiiviseen perheeseen.

sain kaverilta lainaan tuon sims 3:sen,ei ollut pelannut sitä ollenkaan vielä.
nyt kun yritin rekisteröidä sitä niin koodi ei ole mukamas voimassa :o |O

miten niitä kaupunkeja sai muuten lisää?

^Vaikkei pelannu ollu, niin josko kuitenkin oli sen rekisteröiny?

Riverwiev:
http://store.thesims3.com/riverview.html?intcmp=eaint101

Naapuruston luontiin työkalu:
http://www.thesims3.com/game/tools/world

Ja exchangen puolelta löytyy muitten pelaajien tekemiä naapurustoja. Tosin sun tarvis päästä rekisteröityyn, jotta saisit ladata..

Kolmosta pelaan.

Mulla on ainakin yks lapsi leipuri, se tarkistaa sanomalehdestä tuotteiden hinnat, leipoo, myy, hinnoittelee, kerää voitot.
En oo kertakaan sillä asiakkaita nähnyt, oma perhe ehkä ostaa.. =)

Moikka! Tuota olen miettinyt, että miten sims 3:ssa saa luotua yhteisötontin tai uuden asuinalueen? Myöskin miten voi olls tohtori, että pääsee sairaalaan sisälle. Kun jos painan sairaalaa, nii tulee jtn... Valitse lääkärin ura, sitte tulee eri vaihtoehdot ja mulle tulee elintenluovuttaja.. Nii miten pääsee tohtoriksi sairaalan sisälle?? Ja miten luoda yhteisötontin? sekä miten voi luoda asuinalueen??? vastatkaa :DDD

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttönen11:
Moikka! Tuota olen miettinyt, että miten sims 3:ssa saa luotua yhteisötontin tai uuden asuinalueen? Myöskin miten voi olls tohtori, että pääsee sairaalaan sisälle. Kun jos painan sairaalaa, nii tulee jtn... Valitse lääkärin ura, sitte tulee eri vaihtoehdot ja mulle tulee elintenluovuttaja.. Nii miten pääsee tohtoriksi sairaalan sisälle?? Ja miten luoda yhteisötontin? sekä miten voi luoda asuinalueen??? vastatkaa :DDD

Sairaalaan et pääse sisälle, Unelmaduunin mukana tulee mahdollisuus nähdä jotain lääkärin hommia tehtävien muodossa, mutta sillonkaan ne ei oo siellä sairaalassa. Kauaa en oo pelaillu, ja mulle on tullu vasta semmonen rokotustehtävä. En siis tiä, mitä kaikkee muuta on vielä luvassa. :)

Yhteistyössä