Huomenta taas!

Herätty jo toosi aikaisin tähän päivään.. Mitäs muilla on tänään tiedossa? Täällä taas joulusiivous :D jospa sitä vaihtais olkkariin hieman järjestystä :D Enää pari päivää töitä ensi viikolla ja sit alkaapi joululoma! :D

Huomenta! Minulla taitaa flunssa viimein antaa periksi, ei ole enää niin kamala olo. Pakkasta on paljon, matot tekisi mieli pyöräyttää pehmeässä hangessa. Pohjoisenpaketti pitäisi koota ja viedä postiin, harmi ettei ihan kaikki tilaamani ehtinyt tulla.

"hippu"
Huomenta! Meillä olis tänään muutto, puolet kamoista on vielä pakkaamatta ja karsia flunssa päällä. Kaikki joulujututkin vielä tekemättä... Jaloissa pyörii 2v., 8v. kehitysvammainen ja 13v. keskittymishäiriöinen. Eli tiedossa tosi rentouttava päivä...

"Mamma italiana"
huomenta, heràsin jo klo 5 maissa: sokerikuorrutin ja koristelin pari kakkua kolun myyjàisiin vietàvàksi. tukka pesty ja fòònattu, hih
pian heràtàn tytòn ja vien hànet kouluun. mulla kaikkea pikkupuuhaa riittàvàsti tàlle pàivàlle

[QUOTE="Mamma italiana";22696369]huomenta, heràsin jo klo 5 maissa: sokerikuorrutin ja koristelin pari kakkua kolun myyjàisiin vietàvàksi. tukka pesty ja fòònattu, hih
pian heràtàn tytòn ja vien hànet kouluun. mulla kaikkea pikkupuuhaa riittàvàsti tàlle pàivàlle[/QUOTE]Joko teillä kohta matka Suomeen on ajankohtainen? Meni onneksi se lakko jo ohitse:)

Yhteistyössä