Neuvokaa miestä

• Viestiketjun aloittaja Kysymyksiä
  • Ensimmäinen viesti
Kysymyksiä
Olen tyrinyt nämä suhdehommat aika monta kertaa. Tarttis neuvoja.

1) Mistä löytäisin 22-32v naisen, joka haluaa perheen, mutta ei silti vaadi mitään hyvätuloista elättäjämiestä itselleen?

2) Mistä tiedän naisen kanssa tapailua aloittaessani, että tässä on nyt nainen joka on tositarkoituksella liikkeellä?

3) Oletetaan että olen tavannut kivan naisen ja alkanut seurustelemaan. Missä vaiheessa voi/pitää puhua siitä, että haluaisin perheen ja haluaisin vakiintuneen suhteen? Miten tämä tehdään niin, ettei nainen karkaa?
(tähänastisissa suhteissa en ole näistä juurikaan puhunut, kun olen miettinyt, että nainen kuitenkin sitten alkaa leikkiä jotain itsenäinen nainen -leikkejä, ja suhde menee pilalle)

ee
1. Ihan mistä vaan, missä nyt tuonikäisiä naisia sattuu liikkumaan. Mutta oletko siis itse joku sossupummi? Ei hyvä.

2. Tapailua aloittaessasi et oikeastaan yhtään mistään. Täytyy vaan odottaa pitemmälle.

3. Riippuu paljon suhteesta ja naisesta. Jos pokaat päälle kolmekymppisen kouluttamattoman pubiruusun, voit hyvinkin ruveta puhumaan lastenteosta jo esim. 4 kuukauden tapailun jälkeen. Ennen tätä kannattaa kuitenkin kysyä, käykö kyseinen henkilö kaksplus-palstalla. Jos käy, anna palaa vaan, saattaa hyvinkin haluta jo lapsia (ellei peräti ole jo raskaana).

Kysymyksiä
[QUOTE="vieras";22686669]1. Et mistään
2. Et mistään
3. Vuoden seurustelun jälkeen[/QUOTE]

Olivatko nämä henkilökohtainen mielipiteesi? Siis peilasitko asiat vain itseesi?

Kysymyksiä
1. Ihan mistä vaan, missä nyt tuonikäisiä naisia sattuu liikkumaan. Mutta oletko siis itse joku sossupummi? Ei hyvä.

2. Tapailua aloittaessasi et oikeastaan yhtään mistään. Täytyy vaan odottaa pitemmälle.

3. Riippuu paljon suhteesta ja naisesta. Jos pokaat päälle kolmekymppisen kouluttamattoman pubiruusun, voit hyvinkin ruveta puhumaan lastenteosta jo esim. 4 kuukauden tapailun jälkeen. Ennen tätä kannattaa kuitenkin kysyä, käykö kyseinen henkilö kaksplus-palstalla. Jos käy, anna palaa vaan, saattaa hyvinkin haluta jo lapsia (ellei peräti ole jo raskaana).
En ole sossupummi, mutta olen pienituloinen. Muutaman vuoden sisään pääsen luultavasti keskituloiseksi, mutta mitään 4000+ palkkoja tuskin pääsee minun kanssani tuhlaamaan ikinä. Itse asiassa toivoisinkin naiselta jonkin verran ekologista elämänasennetta muutenkin kuin rahan vuoksi. Toivoisin, että nainen ei saisi kaikkea mielihyväänsä vain ostamisesta ja kuluttamisesta ja niiden suunnittelusta.

1. Ei ole mitään tiettyä paikkaa. Sinun täytyy löytää itsellesi sopiva paikka tai antaa sattuman (tai kohtalon) johdattaa.

2. Ainoa tapa on kysyä suoraan mitä nainen haluaa ja onko valmis sitoutumaan. Toivottavasti saat rehellisen vastauksen.

3. Mahdollisimman pian. Mielestäni on oleellisen tärkeää selvittää heti alussa mitä osapuolet haluavat suhteelta. Jos alat suhteeseen ihmisen kanssa, joka ei haluakaan samaa, tuhlaat vain aikaasi ja särjet sydämesi. Tärkeää on myös se, tunneteko te molemmat olevanne toisillenne oikeat. Nainen saattaa haluta ihan samoja asioita kuin sinä, mutta jonkun muun kanssa. Molemmilla täytyy olla suhteessa se tunne, että sen kaiken haluaa juuri sen suhteen toisen osapuolen kanssa.

Onnea kumppanin löytymiseen! =)

85

:D:D:D

1. Mä jäin miettimään, mistä olet saanu päähäsi että naiset hakee miestä joka elättäisi heidät?
2. Et tiedä ennen kuin kysyt että onko hän kuinka tositarkoituksella.
3. Eikö ole parempi tehdä selväksi mahdollisimman pian mitä toivoo lähitulevaisuudessa. Silloin ei kumpikaan pety..

1. Paikkaa ei voi sanoa, se on vähän tuuripeliä mistä itsekukin löytää puolisonsa. Ja kaikille se raha ei ole se avainasema. Siitäkin voi keskustella suhteen alussa.

2. Kysymällä. 2-4 tapaamisen jälkeen ja etenkin jos seurustelua aloittaa, viimeistään silloin aiheesta pitää keskustella.

3. Mieluiten heti alkusuhteesta keskustella mitä kumpikin haluaa tulevaisuudelta. Jos toiveet vaikka 5v sisällä eroavat niin rajusti toisistaan, eli nainen ei vielä halua perhettä, mutta sinä haluat, onko suhteella tulevaisuutta?

"vieras"
1. Mistä vaan. Ole avoin.
2. keskustelemalla.
3. Heti, ihan turhaa kuluttaa aikaa esitellä jotain mitä ei ole. Vaan parempi olla avoin ja rehellinen ja toivottavasti mysö nainen on, voitte katsoa onko samanlaiset elämäarvot yms.

"vieras"
Siis mitä se meinaa "ei hyvätuloinen", käytkö kuitenkin töissä? No se riittäis ainakin mulle, ettet ole elämäntapatyötön. Voit löytää sellaisen vaikka netistä, töistä tai kaverin kautta.

Ei sellaista kannata heti kysyä, ehkä voit sanoa että haluat tosissasi seurustella juuri hänen kanssaan ja hän sitten vastaa siihen mitä vastaa.

Aikaa on vaikea sanoa, mutta älä nyt pariin ensimmäiseen kuukauteen, ehkä puoli vuotta on hyvä odottaa. Tärkeintä on että olet itse varma että haluat sitoutua naiseen ja tulevaan perheeseen ja rakastat naista. Mielestäni sellaista ei voi suhteen alkuaikoina tietää varmaksi.

"mie"
1) Mistä löytäisin 22-32v naisen, joka haluaa perheen, mutta ei silti vaadi mitään hyvätuloista elättäjämiestä itselleen?

Eihän sitä etsimällä löydä. Hieman sattuu korvaan tuo "elättäjämies". Jos ja kun saisit naisen kanssa lapsia, joutuu nainen olemaan poissa töistä ainakin jonkin aikaa. Tämähän tietenkin tarkoittaa sitä, että nainen ei sinä aikana saa palkkaa. Pitäisikö naisen kärsiä tuo taloudellinen tappio yksin omassa elintasossaan, ettei sinusta vain tule "elättäjämiestä".

Jos olet huolissasi siitä, että sinun rahoillesi tulee joku käymään, niin älä hei tee lapsia. Jos susta ei tuu "elättäjämiestä", niin elättäjäisä susta ainakin satavarmasti tulisi.

"anua"
Huomot on lähtökohdat naisen etsimiselle, et ilmeisesti ole mikään kovin fiksu muutenkaan kun naiset on sut lempanneet mäkeen aika vikkelään, tiedätkö miksi ne on tehneet niin?

Kysymyksiä
[QUOTE="mie";22686797]1) Mistä löytäisin 22-32v naisen, joka haluaa perheen, mutta ei silti vaadi mitään hyvätuloista elättäjämiestä itselleen?

Eihän sitä etsimällä löydä. Hieman sattuu korvaan tuo "elättäjämies". Jos ja kun saisit naisen kanssa lapsia, joutuu nainen olemaan poissa töistä ainakin jonkin aikaa. Tämähän tietenkin tarkoittaa sitä, että nainen ei sinä aikana saa palkkaa. Pitäisikö naisen kärsiä tuo taloudellinen tappio yksin omassa elintasossaan, ettei sinusta vain tule "elättäjämiestä".

Jos olet huolissasi siitä, että sinun rahoillesi tulee joku käymään, niin älä hei tee lapsia. Jos susta ei tuu "elättäjämiestä", niin elättäjäisä susta ainakin satavarmasti tulisi.[/QUOTE]

Tarkoitan sillä "elättäjämiehellä" vain sitä, että jos olen pienituloinen, niin silloin olen pienituloinen eikä tilannetta voi ihan lyhyellä aikavälillä muuttaa. Pienituloisen miehen palkalla ei valitettavasti osteta omakotitaloa eikä elätetä naista kotiäitinä vuosikausia.

Kysymyksiä
[QUOTE="anua";22686812]Huomot on lähtökohdat naisen etsimiselle, et ilmeisesti ole mikään kovin fiksu muutenkaan kun naiset on sut lempanneet mäkeen aika vikkelään, tiedätkö miksi ne on tehneet niin?[/QUOTE]

Monelleko miehelle, jonka olet lempannut, olet kertonut miksi sen teit?

PMP
1) Mun mies löysi mut ihan yökerhosta. Internetistkin varmaan nykyään löytää deittisivustoilta.
2) Kysymällä. Ei tosin voi heti tietää, sovitteko toisillenne siltikään, mutta tarkoituksen voi tietää.
3) Aika pian. Ei karkaa, jos itsekin haluaa.

Toivotan onnea, kyllä sopivia naisia on!

Onnellinen mies
1. Deittipalstalta? Ystävien kautta? Avoimesti kertoen omista haaveistasi, itsestäsi ja toivekumppanistasi.
2. Kysymällä tutustuttuasi häneen minkälaista suhdetta on etsimässä?
3. Heti kertomalla omista tulevaisuuden suunnitelmistasi ja toiveistasi. Jos nainen on samoilla linjoilla elämänsä suhteen ei säikähdä tuollaisia asioita. Ja tuskin muunlaista ihmistä olet etsimässäkään?

4. Jos nuo esiintuomasi asiat naisen pois säikäyttää, on se vaan hyvä asia, koska hän ei selvästikään ole hän, jota etsit. Onnea etsintään :) varmasti oikea, rakastava kumppani löytyy fiksulle ihmiselle!

Yhteistyössä