Kuvia plussatesteistä

Aijaa.com - 7182195.jpg

Apteekin omaan piirtyi testiajan sisään ohuen ohut, mutta silmällä erottuva viiva(kamera kyllä komeasti hukkasi sen)..MUTTA, voisiko joku kertoa kuinka herkästi noi näyttää ovulaation, mulla on nimittäin kierto keskivaiheilla, tein testin vaan ihan järjettömän närästyksen(jonka seurana on etominen) takia....
 
majj Ihanan vahva plussa ! ! Toi on niin parasta ku testiviiva on vahvempi ku kontrolli! :D Onnea!
Hui! Siinähän näkyy vaalea viiva! :heart: Mun käsittääkseni raskaustestit eivät näytä ovista, vaikka ovistestit saattavat näyttääkkin raskauden! Viiva on kyllä vaalea, ottaen huomioon että hedelmöittymisen olisi pitänyt tapahtua viime kierrossa, mutta olisiko sulla voinut olla toinen ovulaatio ihan loppukierrosta?! Kyllä mä ainakin näen tossa punertavan viivan!
 
Vaniljainen varmankin tarkoitit tuota MImimii:n testiä?!:)

..ja mie heti korjaan tuon VÄÄRÄN käsityksen, että: R-testi EI voisi näyttää plussaaa ovisaikaan - KYLLÄ VOI!!!:wave:

Itse sain eräältä testifirmalta useaan kiertoon testejä, jotta voin kyseistä reaktiota testailla(laittelin asiakaspalveluun palautetta R-testien reagoinnista LH-hormoniin)
..ja AINA LH huipun aikaan, tuli haaleaakin haaleampi plussaviiva!!(värillinen)

Mimimii jotain näen testissäsi..mutta en saanut punertavaa viivaa näkyviin..
jospa se vielä sinne ilmestyisi:heart:
MUTTA..testi voi tosiaan reagoida nyt LH huippuun, näin kierron puolen välin aikoihin - niin kun itsekkin sitä epäilit.

..ja vielä: testeinä oli herkkiä 10mIU/ml ja 25mIU/ml testejä - molemmat reagoivat LH hormoniin, varsinkin herkempi testi!
 
Viimeksi muokattu:
Kiva palsta :)

Mäkin laitan suorani.. Ekat aamupissasta, viimesin äsken :)



Viime raskaudessa (päätty km) en saanu noin vahvaa viivaa vielä 28/28 aamulla, mikä tuli nyt "päivää" ennen päivällä.. Ja sama testi oli silloin..

muoks.. klikkaamalla isompi kuva..
 
Kiva palsta :)

Mäkin laitan suorani.. Ekat aamupissasta, viimesin äsken :)



Viime raskaudessa (päätty km) en saanu noin vahvaa viivaa vielä 28/28 aamulla, mikä tuli nyt "päivää" ennen päivällä.. Ja sama testi oli silloin..

muoks.. klikkaamalla isompi kuva..
Mikä noissa testeissä on herkkyys? Mietin täällä milloin itse voisi testailla jotta mahdollinen tulos näkyisi ;)

Niin ja onnittelut!! :flower:
 
Kiitos kaikille :heart:

Santtu81 liuskassa ja ylemmässä puikossa muistaakseni 25 mIU/ml, (pregcheckin halpistestejä) ja tossa tän päiväsessä 10 mIU/ml (Davidin testi..) Mä ihastuin noihin halpistesteihin ku anto niin ajoissa jo haamua :D
 
Onnittelut kaikille plussanneille :heart: Voi kunpa minäkin pian saisin tänne kuvaa laittaa... :)

Kyselenpä täällä nyt samalla, kun testejä olette käyttäneet, että kuinka kauan testissä säilyy tuo tulos? Siis erityisesti kiinnostaa tuo digitesti, että katoaako siitäkin näytöltä tietyn ajan kuluttua tuo teksti, kuten niissä ovistesteissäkin vai jääkö tulos "talteen"?
 

Yhteistyössä